Hop til indhold
Tacoma

Formiddags-tilbud på Frederiksberg

Recommended Posts

Først en varm tak til OD for at lave ”Thai-listen”. En oversigt over alle thai-massøser på Sjælland. (Kan ses under ”efterlysninger”)

Takket være den, fandt jeg ud af at Rung Raueng Thai Massage på Frederiksberg kører et formiddags-tilbud med to piger i 45 minutter for 500 kr. (gælder til kl. 15) Det skulle straks prøves.

Jeg tog derud uden foregående tidsbestilling. Ingen ventetid. Blev budt velkommen af en lille moden kvinde i sort nedringet bluse og en yngre pige i leopardprikket kjole. Begge slanke, kønne og smilende.

Det var dejligt at mærke fire hænder ælte sin krop. Den modne kvinde var den bedste massør, mens den unge var lækrest. Sammen var de ikke nogen dårlig kombination :smile:

Efter at ryg, baglår og ikke mindst baller var blevet bearbejdet, blev jeg vendt om og fik et dejligt handjob af fire hænder. Jeg måtte gerne tage dem på bryster og baller. Fik også listet en finger op i den unge uden protester.

De fik 200 kr. hver får happy ending, og jeg synes, at jeg med 900 kr. for en lille times velvære med to kvinder fik fuld valuta for pengene.

Eneste lille irritation var, at de knævrede løs på thailandsk under massagen. Det forstyrrede nydelsen lidt, så det må jeg frabede mig næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag har besökt dem tre gånger de senaste två åren.  Jag har aldig sett pigerne på bilderna från webbsidan på kliniken. De jag träffat har varit trevliga, sett bra ut och givit utmärkt massage.

vh Lille

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det nogle af pigerne på billederne der betjente dig :-P

Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, men jeg tror at hende der står til højre med "bedende" hænder og turkis neglelak, er hende jeg beskriver som en "en lille moden kvinde"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, men jeg tror at hende der står til højre med "bedende" hænder og turkis neglelak, er hende jeg beskriver som en "en lille moden kvinde"

Vi halshugger ikke folk i lille Dannevang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder ganske ineressant - nok et besoeg vaerd.  Tak for "heads up" ! :-P

Du skriver " Jeg måtte gerne tage dem på bryster og baller. Fik også listet en finger op i den unge uden protester."

Var de noegne under massagen, og var det med i prisen paa ialt 900?

Redigeret af Default User

Del dette indlæg

Link til indlæg

De var begge påklædte under seancen, men med den sommerkjole hun havde på var det ingen sag at få lirket langefingeren ind under trussen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...