Hop til indhold
Rejsenetværk

Anonym om turen/NRW med Rejsenetværk

Recommended Posts

Nu har rejsenetværket jo i al tydelighed udpenslet de praktiske og mere mondane ting, så jeg vil holde mig til emnet, nemlig at fælde chicks. Jeg er ikke specielt god til at huske pigernes navne fordi jeg først kom til pennen langt tid efter... sorry....

For at folk ikke skal sidde og undre sig over statistikken undervejs, så kommer scorecardet her.

13 timers bolleri med 15 chicks på 4 døgn til 1430 EUR (foruden entre, hotel, bil, fly etc).

Jeg skal måske lige starte med at sige at mit og Rejse's forhold til sexen er meget forskellig (noget vi fik
diskuteret grundigt in the privacy of the car). Jeg er mere til de længere engagementer, hvor man kan lege lidt
mere med pigerne end bare at bolle dem (hvilket jeg synes bliver trivielt i længden). Rejse synes jeg har en tvivlsom
ensartethed i min pigesmag, men jeg kan se det smukke i mange forskellige piger - og hvis hun har "it" gør det ikke
noget at hun er lidt lavstammet eller lidt tung....

Nuvel. TORSDAG starter vi på Samya, hvor vi støder på Nille og Frej, som allerede har taget sig godt for retterne
inden vi ankommer.

Lad mig starte med at sige, at Samya bliver aldrig mit sted. Jeg synes det minder alt for meget om en almindelig natklub
(høj musik, røg og højtrøvede duller) til jeg synes om det.

Jeg laver den klassiske begynderfejl og lader øjene vælge før, og rammer en super smuk men småkedelig blondine, hvor
jeg afslutter uden egentlig at være rigtigt glad for turen efter 30 minutter. Heldigvis har jeg lært at jeg glider lidt af på spørgsmålet om det skal være mere end en halv time (i begyndelsen), kort efter ved man om det virker eller ej og kan nemt forlænge...

Efter turen sidder vi og får noget med udendørs. En af chicksne kender Nille (tror jeg) og sidder på mit skød i måske
10-15 minutter mens hun arbejder på et salg. Jeg fortæller hende på et tidspunkt, at jeg ikke er i humøret lige nu, men
måske senere.

En rum tid senere, hvor jeg står inde i baren kommer der så en mørklødet chick hen og siger "skal det være nu?".
Jeg tænker, "okay hun har arbejdet for salget og ser ikke helt tosset ud, så hvorfor ikke?".

Da jeg fortæller det til Nille, som står lidt væk, flækker han af grin - det er nemlig ikke hende, der har siddet i mit skød.
Nille opfordrer mig til lige at tænke lidt ekstra over det, men jeg føler mig semi-bundet af min tidligere accept (jaja, tosse mig).

Hertil kan jeg blot sige... Det kan godt være at det ikke var den rigtige pige, men FUCK hvor var det den rigtige pige. En time senere forlod jeg hende med et enormt smil på læberne.

Endelig ramler jeg lige ind i hende, som havde lavet det lange salgsarbejde på terassen og får en dejlig omend noget ordinær tur med hende.

Herefter får jeg ikke rigtigt taget mig sammen til at komme mere igang, men hænger ud med de tre andre danskere ....

Moralen torsdag er, at nogle gange er man mere heldig end man har lov til.. Og den forkerte kan sagtens være den helt rigtige.

På vej ud observerer jeg igen hvor effektiv PET (pigernes efterretningstjeneste) er. En pige spørger "skal vi?", da jeg svarer at jeg er på vej hjem i seng, siger hun "well, du har jo også været sammen med tre i aften"... der kan man bare se....

FREDAG

Idag har vi to ting på planen, Golden Time om formiddagen og Babylon om aftenen.

Jeg sidder på Golden Time med en laptop fordi jeg har nogle slides, der skal gøres færdige (ja, gaaab, arbejde!), og bliver udsat for den snildelste salgstale på hele turen.

En monsterhøj chokoladebrun pige sætter sig hen ved siden af mig og spørger om hun må se på mens jeg arbejder. Da mine slides er på dansk kan jeg sgu ikke rigtigt se noget problem. Undervejs stiller hun lidt spørgsmål der på ingen måde er påtrængende eller upassende.

Og tada, pludseligt er jeg færdig, og da jeg har har smidt laptoppen i skabet ender jeg jo med at sidde ved siden af hende igen.

Inden jeg for sagt noget åbner hun så salget med den uforglemmelige linje: "Jeg har den smukkeste veninde. Lille laber brasilianer. Du vil elske hende.Skal jeg ikke hente hende, så du kan se hende?"

På dette tidspunkt er jeg fascineret over hendes pitch og tænker hvorfor ikke? Hun spurter resolut afsted og vender tilbage med veninden, der helt som lovet var en lille og ekstremt nuttet brasilianer. Det skal lige indskydes, at begge taler nær perfekt tysk.

Efter at have spurgt hvad jeg synes om veninden (og det er jo svært ikke at synes om sådan en lækker lille pakke, som desuden virker ganske sød) spørger hun så, om de ikke skal vise mig hvordan sådan en trekant fungerer. Bare kald mig en sucker, men det var sgu elegant spillet, så jeg indvilliger.
(Det hjælper naturligvis også at jeg hjemmefra havde lagt grænser for hvad jeg vil acceptere og dette lå indenfor).

Nu ud i en af de små hytter og efter en time må jeg konstatere at de virkeligt forstod begrebet teamwork og værdien deraf. Med afstand den bedste trekant jeg nogensinde har deltaget i - og bestemt ikke den eneste...

En lille sjov deltalje var, at nigerianeren, som altid var den aktive forhandlingsmæssigt, foreslog at de også skulle lege med hinanden (mod en ekstra pris forstås). Brasilianeren siger så at hun gerne ville slikke, men ikke slikkes af den anden pige - hun ville til gengæld gøre alt ved nigerianeren inkl. sorte kys, hvilket næsten fik øjene til at poppe ud på hende ... nuvel, hun ville virkeligt ikke lade sig slikke af den anden og det må jo acceptere..

Jeg tror i øvrigt at nigerianeren var berygtet for at være aggressiv, fordi jeg blev kort efter passet op af en af de ansatte på stedet og spurgt om jeg lige havde været sammen med X og Y, og om jeg følte mig tilfreds med transaktionen. Jeg svarede bekræftende til det hele, men havde aldrig prøvet sådan et spørgsmål før.

Efter at have rendt lidt hvileløs rundt beslutter vi os for at trække videre til babylon.

Jeg er lidt i tvivl om det babylon vi så også er det "daglige" babylon eller det var Mallorca festen, der gjorde det til et super sted.

Stedet virker for mig lidt snusket på den let ufede måde uden jeg egentlig kan sætte fingeren på hvorfor....

Nuvel, efter noget aftenbuffet faldt jeg i snak med en superflot tysk/tyrker og vi besluttede os for at prøve lykken (okay, vi ved alle at jeg besluttede mig for at prøve hende), jeg genbruger det trick at jeg ikke committer mig til nogen tid men fortæller pigen at vi snakker om det når vi ved hvordan vi virker sammen (det er meget nemmere,
hvis pigen forstår hvad du siger, hvilket ikke altid et tilfældet for de allestedsnærværende romænere).

Hun siger så at alle rum er optaget (de har jo tralvt pga. Mallorca party), men at vi bare kan bruge tv-stuen... Well, jeg er ikke specielt genert så off we go. DAAAAAMN en lidenskabelig pige, da jeg næste gang tænker på tiden er der gået syv kvarter og vi beslutter at stoppe ved to timer... En fuldstændig fantastisk GFE som jeg kun sjædent har fået før i købeudgaven.

Efter hende rammer jeg ind i endnu en smuk tysk/tyrker (de må have et støberi i nærheden) oppe i tv-stuen, men hun kunne slet ikke ildne mig op og vi stoppede efter en halv time.

Det var nu gået op for mig, at jeg faktisk har et godt øje til de tyrkiske piger (de to om torsdagen var også tyrkisk udsendende selvom jeg ikke ved om de var det). Sjovt at lære noget nyt om hvad man tænder på.

Mellem de to tyrkiske piger havde jeg fået et godt øje til en lille tysk pige (blond), som ikke var helt slank men havde et eller andet over sig... jeg havde aldrig valgt hende ud fra et foto..

 

Nuvel, da jeg kom tilbage fra Cleo (tyrker to) sagde jeg til den blonde tysker at jeg var interesseret så når hun var færdig med at spise, skulle hun opsøge mig..

En halv time senere, da jeg ledte efter hende var hun væk.... Jeg er naturligvis en sucker, og stiller mig op ved siden af en rødhåret pige og falder i snak med hende.

Hun er pæretysk og ganske sjov, så hende nupper jeg da lige i pausen oppe i tvstuen - og en deljig time senere er jeg igen nede i fællesområdet.

Endelig lykkes det mig at spotte den blonde tyske pige igen, og denne gang smider jeg mig ned ved siden af hende og venter på at jeg bliver klar igen (jeg har fortalt hende at hun ikke bør smutte væk fordi jeg er fisk på krogen).

Turen med hende er ikke super fantastisk, mest fordi både hun og jeg gaber uhæmmet i løbet af vores time sammen. Hun skulle nok være stoppet før mig - og jeg skulle nok være stoppet før hende... Men hun var da stadigvæk sjov og elskværdig... har jeg sagt at jeg elsker kæresterier med dem?

Hun fortæller at normalt er der ikke nær så mange mænd og piger i klubben (som i aften pga. Mallorca festen), men til gengæld gør de mange ekstra folk at pigerne ikke helt er så eventyrlystne som normalt med at dyrke sex alle steder.

 

Hun selv ville fx. ikke dyrke det uden for rum denne aften pga. for mange tilskuere...

Som Rejse nok skrev, så udfylder pigerne i løbet af aftenen et balkort, og så betaler man ved udgangen... Mutter var noget imponeret over at pigerne var nødt til at skrive videre på bagsiden af mit kort fordi det var fyldt forpå...

Så alt i alt en udmattende aften med mange gode oplevelser. Den første tyrkerpige var rent ud sagt fantastisk.

LØRDAG

Nå. Lørdag er vi så på Club Magnum. Jeg starter hårdt ud med en trekant (ja, igen...) med to tyske tøser... jeg kan ikke engang rigtig huske hvordan jeg faldt ind i den.

Seksuelt set var det ikke super, da deres samarbejde haltede... men fuck de var sjove.. vi klukkede af grin under hele timen...

Herefter gik der meget tid med at spise sammen med Rejse, country-clubbe med de andre mandlige gæster (det er en urimelig stor fordel at kunne tysk, når man er i tyskland).

Hen på aftenen blev jeg så forført til en times thaimassage (altså den rigtige type,  ikke "kæleri med happy ending"), og sad og stenede en hel time ude på det fake græs.

Da klokken var langt over midnat tænker "use the pot or get off it", altså enten skal jeg igang eller hjemad.

En billedskøn romæner med blonde lokker og et regalt ansigt fanger mine øjne. Og på trods af meget svær kommunikation er hun en velvillig deltager.

Denne skønne rumæner bliver også undtagelsen der bekræfter min regel om at alle gode ture handler også om at kunne kommunikere i sprog... Og jeg smutter hjem med et smil på læberne.

SØNDAG er vores afrejse dag, og vi tager brunchen på Acapulco, hvor også Frej og Nille støder på. Kort efter at have spist er jeg klar til kamp og får straks spottet en høj, flot og mørkhåret rumæner (ja, de må også have en fabrik et sted). Hun var en anelse passiv og lidt småkedelig, men det var trods alt en god opvarmning. Her skal jeg måske nævne at hulfætter Nille synes hun var langt mere fantatisk.

Efter at have slendret rundt i en times tid eller to spotter jeg en høj blond pige med en hård krop (trænet)... Tænk dominatrixen (Kristina Loken) fra Terminator 3.... En sådan krop kan jeg sgu ikke sige nej til... MUMS... endnu bedre var det at hun var tysk og monster sjov/rar.. Med hende prøvede jeg også noget, jeg ikke har gjort før  i dette univers... (cue dramatic music....)

Hun spørger: "Er det kun mig der har det så varmt at jeg drypper?", jeg svarer nej hvorefter hun spurter ud af rummet for at komme tilbage med en ny nøgle... Jeg har aldrig aldrig prøvet et rum-skift in-action før... Jeg spørger om det ikke koster hende noget og hun svarer, at de betaler det samme som mændende i entre og ikke for rummene.

Efter at have talt lidt med Nille, der som altid øser ud med guldkorn, beslutter jeg mig for at prøve hans taktik med at finde ens smuk med lidt "trist" udseende pige (fordi de keder sig).

Jeg spotter en, der minder mig utroligt meget om Penelope Cruz som opfylder både smuk og trist. Hun er (naturligvis) romæner, men hun lyser straks op og det bliver en fin afslutningstime på en fantastisk tur.

AFSLUTTENDE BEMÆRKNINGER

At være på fkk eller saunaclub i tyskland er noget helt andet end i Danmark. Primært fordi alt foregår åbenlyst og ikke noget med at lege skjul med andre gæster.

Denne omgang har været ustyrlig hård både ved muffen og ved tryllestaven, men det har været det hele værd.

Ud fra en samlet betragtning kunne jeg bedst lide Magnum, fordi der her var lidt country club stemning hvor de mandlige gæster talte sammen. Det var der ikke rigtigt de andre steder.

Det kan måske have hængt sammen med tidspunktet, men det tror jeg ikke.

Der er stor uenighed blandt gæsterne om pigerne skal have lov til at starte kontakten (approach) eller ej. Personligt synes jeg bedst om approach klubberne, da jeg synes at no-approach klubberne har en lidt kedelig halbal stemning med pigerne i den ene side og drengene i den anden...

Men det skal være lidt sjove og indirekte tilnærmelser (ligesom tysk-nigerianeren). Ikke "Hej Søde. Skal vi gå på rum nu?" (øhh, nej tak) eller den endnu mere spartanske med bare at pege på sit eget skrævog råbe "fuck fuck".. (heller ikke, tak).

Vi ved jo begge hvor du er her og hvorfor jeg er her... Vi kan også begge regne ud hvorfor du kommer herover...
En hver god købesex transaktion starter med et tosidet begær. Jeg begærer sex med hende(s krop) - mens hun begærer indholdet af min tegnebog...

Jeg er også kommet til den konklusion at for mig er det ikke kun fysisk skønhed der tæller, og at de store populære steder er overrendt af rumænere (hvilket sjældent er min kop te).
De mindre klubber har typisk knap så mange virkeligt smukke tøser, men tilgengæld nogen flere lokale. Jeg har i hvert fald fået mod på at prøve lidt flere af de små af fremover - baseret på babylon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have talt lidt med Nille, der som altid øser ud med guldkorn, beslutter jeg mig for at prøve hans taktik med at finde ens smuk med lidt "trist" udseende pige (fordi de keder sig).

Jeg spotter en, der minder mig utroligt meget om Penelope Cruz som opfylder både smuk og trist. Hun er (naturligvis) romæner, men hun lyser straks op og det bliver en fin afslutningstime på en fantastisk tur.

Den har jeg ikke prøvet, det vil jeg gøre næste gang. Jeg har fået en hel del forsmåede blikke og bemærkninger fra superlækre damer, der sagde "Hvorfor f..... skal vi ikke knalde?" - og det er jo svært at give et fornuftigt svar på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...