Hop til indhold
TheCaptain

Emma Århus

Recommended Posts

Hej Folkens,

jeg efterlyser nogle som har prøvet denne flotte pige.

https://annoncelight.dk/annonce/155225/kan-du-ikke-holde-det-ud-saa-lad-mig-staa-for-dit-naeste-skud-aarhus-fra-10-15

hun har haft annonce et stykke tid, og annoncere med kæreste sex og blows til roden(hvilket jeg er kæmpe fan af  :cool: )

Havde selv skrevet lidt med hende her for leden dog var hendes vagt sluttet, så tænkte lige jeg ville forhører mig lidt herinde.

kan det virkelig passe at ingen har besøgt denne frække sag? syntes jeg har søgt forummet igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Folkens,

jeg efterlyser nogle som har prøvet denne flotte pige.

https://annoncelight.dk/annonce/155225/kan-du-ikke-holde-det-ud-saa-lad-mig-staa-for-dit-naeste-skud-aarhus-fra-10-15

hun har haft annonce et stykke tid, og annoncere med kæreste sex og blows til roden(hvilket jeg er kæmpe fan af :cool: )

Havde selv skrevet lidt med hende her for leden dog var hendes vagt sluttet, så tænkte lige jeg ville forhører mig lidt herinde.

kan det virkelig passe at ingen har besøgt denne frække sag? syntes jeg har søgt forummet igennem.

Kan det ikke være hende der er anmeldt her??

?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Hilsen,

Svaberen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emma Mira

jeg ville bare sige at annoncen som trådstarter spørger til er min annonce, men den anmeldelse har ikke noget med mig at gøre 

vh Emma :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg ville bare sige at annoncen som trådstarter spørger til er min annonce, men den anmeldelse har ikke noget med mig at gøre

vh Emma :)

Hej Emma,

Så vil jeg godt beklage mange gange.. :-( Undskyld

Hilsen,

Svaberen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...