Hop til indhold
Gæst

Se på at du har sex med en prostitueret? :)

Recommended Posts

Gæst

Jeg er en ung mand som har en fantasi om at få lov til at se på og bare være en flue på væggen mens du er sammen med enten en prostitueret eller din kæreste. Hvis du synes at det kunne være frækt, så håber jeg at du kontakter mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er en ung mand som har en fantasi om at få lov til at se på og bare være en flue på væggen mens du er sammen med enten en prostitueret eller din kæreste. Hvis du synes at det kunne være frækt, så håber jeg at du kontakter mig :)

Prøv at kontakte nogen af pigerne herinde om de har nogen kunder, der gerne vil have en til at komme og kigge på - ellers vil nogen af dem forhåbentlig selv kontakte dig  :D

Evt. kunne du også besøge en swingerclub - her er det nærmest sædvanen at parene gerne vil have voyeurs - så du kan for samme entré være heldig at opleve 3 - 4 par have sex  :)

Enkelte par vil endda måske invitere dig til at deltage, så du ikke bare behøver stå i hjørnet og spille langemanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...