Tim 66 Skrevet 23. September, 2014 Hej, jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan andre oplever, at der bliver taget initiativ under sexakten? Det er selvfølgelig svært at generalisere! Måske er jeg uopmærksom! men jeg synes det er ofte mig selv der beslutter hvornår en given stilling eller situation skal ændres. Det er vel logisk nok, når jeg betaler for en service jeg også vælger hvad jeg har lyst til!? Nogle gange synes jeg bare, pigen måske godt kan virke lidt passiv, idet hun spørger hvad jeg har lyst til, hvis jeg ligger mig fladt ned på ryggen. Jeg kan godt lide at tage initiativ og hun må godt spørge hvad jeg har lyst til. Men for mig virker det sjældent, hun er mere dominerende. Det hænger måske også sammen med den måde man dyrker sex på!? Når man er sammen med en pige, er det som udgangspunkt dig som har lyst til at være sammen med hende og ikke omvendt. Mine hænder og tunge har jeg oplevet været flere steder på en piges krop. Men når det omvendte gælder er det som regel kun lidt nussen. Dertil blowjob og evt. kys. Jeg er der for at udforske hende og ikke omvendt, men hvordan oplever andre det? Hvis jeg tager initiativ 5/6 gange må hun godt tage initiativ den sidste gang og ikke bare ved at ligge sig ned på sengen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 23. September, 2014 Jeg vil helst smide rundt med pigen og tage initiativet selv. Jo mere jeg kan få lov at variere det jo bedre. Jeg har ikke behov for at hun gør andet end at være vild med det jeg gør. Kunsten er så at finde en pige der er det, men når det så lykkes så "wow". At mærke en pige være vild med det man gør og blive inspireret af hendes reaktioner er nok det ultimativt bedste sex for mig. Mvh g-lover 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 23. September, 2014 (edited) Hmmm... Det er et liiidt svært spørgsmål at svare entydigt på, da jeg er til begge dele - altså kan finde tilfredsstillelse i at være både aktiv og passiv. Der hvor jeg dog finder den største helhedstilfredsstillelse (fysisk/mentalt), er der, hvor jeg bare bliver taget og brugt af min elsker, da jeg er ret submissiv i min seksualitet... Måske du bør afstemme dine forventninger med din udvalgte pige/kvinde, da du hermed vil få - eller i hvert fald komme tættere på - den oplevelse du ønsker..? - Udståler du dominant (ikke dominerende..!) adfærd, går de fleste submissive kvinder ubevidst "i knæ", og lader dig overtage styringen... Så afstem dine forventninger med din udvalgte kvinde på forhånd og tænk over det du udstråler, når du møder hende i døren... Redigeret 23. September, 2014 af Smuk Enlig Mor 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 23. September, 2014 En pige der ved hvad hun laver, kan hurtigt mærke hvad manden fortrækker. Jeg er sjældent i tvivl. Jeg er dog ikke altid "god", ka godt blive grådig :D 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 23. September, 2014 (edited) Når man er sammen med en pige, er det som udgangspunkt dig som har lyst til at være sammen med hende og ikke omvendt. Altså jeg håber da, at mine gæster har lyst til at være sammen med mig... Men som udgangspunkt så har de fleste piger jo også lyst den anden vej... Til at please og tilfredstille manden, så deri tror jeg ikke forklaringen på dine oplevelser ligger. Som Claire skriver, så mærker man sig frem, og hvis jeg står overfor en mand, der tøver lidt, så nupper jeg styrepinden. Er til de rette tider blevet bedre til at være mere passiv, for ellers ender jeg jo op i en anden brydekamp, når jeg står overfor en dominerende mand - ingen nævnt, ingen glemt. Det sjove er, at jeg faktisk har det præcis lige som g-lover... At mærke en pige (edit: mand) være vild med det man gør og blive inspireret af hendes (edit: hans) reaktioner er nok det ultimativt bedste sex for mig. Redigeret 24. September, 2014 af Nikita Darling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 23. September, 2014 Måske er jeg uopmærksom! men jeg synes det er ofte mig selv der beslutter hvornår en given stilling eller situation skal ændres. Jeg synes det kommer meget an på hvilken og hvilken slags piger, du besøger. Nogle piger kan f.eks slet ikke finde ud af at stå og nusse lidt, men beordrer dig til straks at ligge dig ned på sengen, hvorpå de uden videre og med bortvendt hovede går igang med påsætning af gummi og blowjob - som regel udenlanske piger der praktiserer denne form for maskinsex, som jeg slet ikke tænder på, men der må vel være kunder til det, siden man gang på gang støder på det Ellers synes jeg mange - især danske piger er friske på lidt GF6, afprøve nye stillinger og selv komme med input til, hvordan de gerne vil have det og gøre det mere spændende for dig, når de først finder ud af, at du foretrækker, at det også skal være en fornøjelse for dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg