Hop til indhold
frenchlover1

P-Club i Flensburg - mit første besøg

Recommended Posts

Ankommer 13.08. Jeg er eneste hane blandt fem høns. Hjemmesiden siger de hedder sweet melodi, Adelina, Candy Cash, Eva Love og Lolita.

Allesammen pæne og tiltrækkende. Havde jeg mødt dem i byen ku jeg godt dem allesammen. Vel omkring 7-8 på en 10-skala.

Får en Bordeaux badekåbe, håndklæde og badetøfler. Et hurtigt bad og jeg er klar.

Springer hurtigt ud i den første pige, Eva Love. Fin, petit men dog med kunstige b-c. Som dog sidder flot. Ikke et gram fedt for meget på den fine krop. Dertil frække skælmske øjne. Flere tattoos, men ikke afskrækkende, selvom jeg slet ikke er til tattoos.

Siger jeg bare skal have et BJ. Og uden at komme. De første piger jeg er sammen med på FKK foretrækker jeg altid kun at få BJ af.

Hun giver et ok blow. Under blowets sidste halvdel spiller hun fissen i 5-7 minutter. Det sidste minut knepper vi, glidecreme ikke nødvendigt her :-)

Fin tur med hende. Hun er bestemt kandidat til at kneppe igennem med senere :-)

14.35 ankommer hane hummer to. En tysk.

Der er ikke meget liv. Og pigerne henvender sig slet ikke. Man er selv ansvarlig for at skabe stemning her :-).

(...fortsættes...)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

Springer hurtigt videre. Har begrænset tid i dag. Max fire timer. Foretrækker normalt at have 10-12 timer på FKK.

Lolita bliver nummer 2 i dag.

Flot pige. Forholdsvis høj, meget langt og en smule krøllet hår. Superfine små a-b, og meget slikkevenlige.

Hun er en lækker kvinde.

Stille og blid som jeg elsker det. Og hun nyder at få brystvorternes slikket stille og pirrende med et blidt sug og en smule tand :-). Uhmmmmm.

Og hun gav på hendes eget initiativ mine brystvorter samme behandling :-)

Ok blow. Hverken Eva eller Lolita gik dog særligt dybt. Cirka 1/4-1/3 ned, hvilket er for lidt efter min smag.

Enlig hane igen. Tyskeren er enten gået eller på værelse. Stadig de samme fem piger.

(...fortsættes...)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smider lige et link op, hvis nogle vil følge lidt med i frenchlovers eskapader:

 

http://en.the-pclub.de/girls/page/1

 

NB. Lolita er en af mine favoritter på P-club og hun er efterhånden blevet ret god til pirringssvensk, men Adelina, hendes veninde også fra Rumænien er nu også meget sød - evt. kan du invitere dem begge 2 til en trekant  :D

 

PS. Adelina elsker at blive slikket, men det koster desværre ekstra  :cry:

 

Skulle Maylin ikke også være til stede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nille

Jeg havde også kun max. fire timer. Smutter nu, så det blev til godt 3,5 time :-)

Til 3-4 timer var både mængden af piger og standarden rigtig fin for mig.

Må køre herfra nu, og vender tilbage lidt senere med hvem den sidste pige blev :-).

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jern

Tak for super råd :-) Brugte to af dem. Lolita og en mere :-), som jeg skriver om senere, da jeg må ud på landevejen nu.

Du har ret. Maylin (thai) var der også. Så sød ud. Men var ikke klædt om. Så tænkte hun ikke var på arbejde.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Ja Jessi :-P  hun er lækker ,og meget flirtende men er der måske ikke, ellers tror jeg hun havde fået frenchlover1 med på værelset, måske den sidste han mangler at anmelde.

 

 

knaldehunden

Redigeret af knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at Jessi Cuba er tilstede, er hun lige så lækker som hun ser ud på billedet på hjemmesiden ?

 

Billedet snyder lidt, da hun faktisk er ret slank med en lille fræk røv. Brysterne er måske ikke så faste, men de er bløde, dejlige og naturlige - desværre forlanger hun ekstra for spansk, men ikke for kys - og hun har de flotteste tænder og en dejlig smilende kyssemund.

 

Hvis du habler un pocito espaniol, kan du få hende i rigtig godt humør og hun vil chantar en espaniol for dig  :D

 

Men såvidt jeg kan se er hun ikke tilstede idag.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haløj på badehotellet :-) det ser ellers frækt ud !

Jeg er helt grøn på dette område, men kunne godt blive fristet til et besøg.
Hjemmesiden ser rigtig fin ud, dog mangler jeg lidt information om, hvor mange euro, det kræver :-)

Håber det er ok med et par ????

 

Hvad koster entre og hvad koster det pr gp ... pr service og hvordan afregner man ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haløj på badehotellet :smile: det ser ellers frækt ud !

Jeg er helt grøn på dette område, men kunne godt blive fristet til et besøg.

Hjemmesiden ser rigtig fin ud, dog mangler jeg lidt information om, hvor mange euro, det kræver :smile:

Håber det er ok med et par ????

 

Hvad koster entre og hvad koster det pr gp ... pr service og hvordan afregner man ???

 

Entreen er gratis, men hvis du vælger at gå i baren, fremfor direkte på værelset med en af pigerne, skal du forbruge for mindst euro 20,-. Men vil anbefale dig at læse lidt i de utallige tråde, der er i forum om clubben, hvor priserne er endevendt utallige gange  :)

 

NB. du betaler først efter seancen med pigen og de har en kortautomat ved udgangen - men jeg vil dog anbefale dig selv at medbringe  3 - 400 euros - så skulle du normalt være dækket ind, medmindre du bestiller/lokkes til alt for meget ekstra  :D

 

Men tag det først og fremmest som en ekseptionel oplevelse - og hvis du har lyst til mere af samme skuffe og har flere dage til rådighed (+ frie midler), vil Nille og andre sikkert gerne vejlede dig 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haløj på badehotellet :smile: det ser ellers frækt ud !

Jeg er helt grøn på dette område, men kunne godt blive fristet til et besøg.

Hjemmesiden ser rigtig fin ud, dog mangler jeg lidt information om, hvor mange euro, det kræver :smile:

Håber det er ok med et par ????

 

Hvad koster entre og hvad koster det pr gp ... pr service og hvordan afregner man ???

 

 

Som udgangspunkt kan du klare dig med 100€, de har noget happyhour tilbud på 20min.

Men har du lyst til mere skal du tage en god pose guld med...

 

Du aftaler/spørger om pris og service hos hver pige, hvis du kender priserne og spillets regler så er det bare at nyde oplevelsen og afregne bagefter, hvis der er god kemi lader jeg ofte tiden løbe...  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

 

Adelina blev dagens tredje frække nærkontakt.

Hun har egentlig mere sul på kroppen, end jeg normalt tænder på. Men Jernsvinets anbefaling ovenfor talte klart til hendes fordel. Tusind tak Jern. Det gør et meget lettere at være på et førstegangsbesøg, når man er udstyret med gode råd fra kendere :smile: Og i øvrigt superfedt at få gode råd fra sidelinjen, mens man er midt i kampen :smile:

 

Ligesom Eva Love og Lolita, taler rumænske Adelina fint engelsk. Hun er klart rundere omkring hofter og mave, men hun har de dejligste små c-bryster.

 

Der er ingen tvivl om at pigerne på P-Club kan deres kram. Og ligesom Lolita, så finder Adelina selv frem til to af mine tricker-punkter, sådan cirka 20 cm syd for halsen, hvor hun bruger både fingre, læber og tunge helt på eget initiativ. Ikke fordi jeg har noget imod at guide, men hvor er det fedt, når pigerne selv finder frem til de steder, der tænder på stimulering :smile:

 

Det er mit sidste værelse på dagens besøg på P-Club, så jeg ved på forhånd, at der skal mere til end bare fransk. De sidste ti minutter går der derfor ud over stepperne. Lidt forfra, men størsteparten bagfra med udsigt til Adelinas frække røv og hendes ansigt i spejlet på væggen Dét er frækt.

 

Hun stønner en del. Faktisk temmelig meget. Det er normalt ikke noget der virker på mig med fake støn. Men hun gør det så godt, at det tænder mig vildt, og vi knepper helt igennem, så vi begge to larmer temmelig meget - faktisk så meget, viser det sig, at alle pigerne kommenterede det og totalt grinede, da vi efter endt seance gik ned og ind i stuen/barrummet, hvor pigerne og mændene opholder sig mellem seancerne. En smule pinligt, men også en dejligt befriende stemning.

 

Adelinas franske var som Evas og Lolitas: Ikke specielt dybt. Øverste fjerde- til tredjedel. Ok, men bestemt ikke mindeværdigt.

 

Til gengæld var der fuld valuta og udbetaling, da hun blev taget bagfra. En dejlig svedig og kraftfuld seance, hvor man virkelig føler, at man får kneppet helt igennem, og at Adelina tager imod med glæde.

 

Adelina fortalte i øvrigt at hun stopper om ni dage. Hun skal hjem og gøre dyrlægestudiets fjerde år færdigt, og da der er mødepligt, kan hun ikke være i Flensburg samtidig. Måske hun kommer i korte perioder, men det regnede hun faktisk ikke med. Så dem der skal nå at sige farvel til hende, skal gøre det snart.

 

Venligst

French

 

(...fortsættes...)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

 

Det var slut for denne gang og status blev:

- 3,5 timer på P-Club

- 3x20 minutter (Eva, Lolita og Adelina)

- Entre: 20 euro. Skal betales, hvis man ønsker at være i baren/stuen og inkluderer for eksempel fem kaffe eller cola, der koster 4 euro pr. stk.

- Pris pr. 20 minutter: 40 euro (tilbud mellem kl. 13 og 19). 

- Drikkepenge: 10 euro (til Adelina)

- Total damage: 150 euro, cirka 1.125 kr.

- Pengene værd: Ja, bestemt. Men ikke samme niveau for hverken piger eller faciliteter som fx FKK Harmony 200 km længere mod syd ved Hamburg. Men dejligt tæt på Danmark, så både tid, benzin og slid på bilen spares.

- En dag i paradis. Nej ikke helt. Hvad angår både piger og faciliteter lander P-Club i mine øjne på karakteren 7, mens FKK Harmony får 8-9, og klubber som FKK Artemis i Berlin og klubberne i NRW får 10 (på en skala fra 0 til 10).

- To do igen: Ved ikke helt. Alle tre piger var søde og servicemindede, men det var ikke helt oppe og ringe for mig. Dog evt. Adelina.

 

Venligst

French

 

(...slut for denne gang...)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

(

- En dag i paradis. Nej ikke helt. Hvad angår både piger og faciliteter lander P-Club i mine øjne på karakteren 7, mens FKK Harmony får 8-9, og klubber som FKK Artemis i Berlin og klubberne i NRW får 10 (på en skala fra 0 til 10).

 

 

Jeg er ikke enig i din karaktergivning.

jeg tror alle kender min holdning til P-Club :P

 

Ikke en gang Artemis kan få 10 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

(...fortsat...)

 

Adelina blev dagens tredje frække nærkontakt.

Hun har egentlig mere sul på kroppen, end jeg normalt tænder på. Men Jernsvinets anbefaling ovenfor talte klart til hendes fordel. Tusind tak Jern. Det gør et meget lettere at være på et førstegangsbesøg, når man er udstyret med gode råd fra kendere :smile: Og i øvrigt superfedt at få gode råd fra sidelinjen, mens man er midt i kampen :smile:

 

Ligesom Eva Love og Lolita, taler rumænske Adelina fint engelsk. Hun er klart rundere omkring hofter og mave, men hun har de dejligste små c-bryster.

 

Ja, Adelina har lidt af det, jeg vil kalde babyfedt, men ikke sådan noget der hænger eller jeg umiddelbart bemærker - til gengæld er hendes hud også dejlig  blød, lys, glat, uden skræmmende tatoveringer og nærmest netop babyagtig. Brysterne er også fine og bløde uden hård silikone - og så synes jeg hun er dejlig sød, meget modtagelig og lige til at spise.

 

Jeg er glad for at du kunne bruge min anbefaling og at hun ikke skuffede dig  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nille

Tak for dit input. Og super du ikke er enig.

Vi har forskellige præferencer, muligheder og behov - herunder økonomiske midler og kalendere hvor dhame-besøg skal passes ind i.

Der er heldigvis mange forskellige syn på sagerne, og det er det, der er med til at gøre verden interessant :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jern

Din anbefaling af Lolita sad også lige i skabet :-). Dejligt, at jeg ikke bare skulle 'famle i blinde', men havde noget at gå efter :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også fået min P-Club debut. Det blev til 3 piger.

 

Fabiene er en rigtig sød rumæner, Hun bor faktisk i XXX nu. Hun snakker ikke så godt tysk, men ret godt engelsk. Hun er venlig og opmærksom, og har ikke travlt. Selve akten tog ikke lang tid, da det var dagens første runde for mig. Hun gik lidt for hurtigt ud over stepperne med det ellers udemærkede blowjob, men da jeg sagde det gik for hurtigt, satte hun farten ned og ændrede stilen lidt. Absolut ikke noget at klage over der.

 

Der var to nye piger, der lige var startet samme dag. De var begge tyskere og kom fra Hamburg. Jeg fandt ikke ud af nøjagtigt hvor, men jeg kunne forstå, de ville tage lidt frem og tilbage mellem Hamburg og P-Club. Den ene kaldte sig Jasmin, og hun blev dagens næste nummer. Pæn krop og nydeligt ansigt. Et par store tatoveringer og en halvstor navlepiercing, hvilket jeg godt kan overleve selvom ingen af delene egentlig er min smag. Hun er sød nok, men ikke så indlevende som de to andre.

 

Dagens sidste pige blev Lolita. Hun har et dejligt kønt ansigt, og er sød og venlig. På alle måder dagens højdepunkt, uden at det skal sætte Fabiene i et dårligt lys. Jeg kan ikke helt genkende beskrivelsen af hende som "Forholdsvis høj, meget langt og en smule krøllet hår". Høj nej, omkring 160 cm, langt hår ja, rigtig pænt, naturligt farvet faktisk, men helt glat. Hun sagde selv, hun ikke snakkede særlig godt engelsk, men klarede sig fint på tysk. Så jeg er lidt i tvivl, om det er den samme pige som beskrevet af de andre, men på den anden side var hun ikke ny, og resten af beskrivelsen passer meget godt. Først og fremmest at hun er en meget dejlig kvinde.

 

Jeg var der om eftermiddagen, og holdt mig til 20 minutters quickies. Alt andet er for dyrt der synes jeg. For mig bliver P-Club aldrig andet end et hurtigere, men lidt dyrere, alternativ til flatrates. Hvor meget dyrere afhænger lidt af antallet af piger. Jeg bor ca. 30 km væk, så det skal ses i forhold til at køre de godt 180 km til Fantasy Lounge eller endnu mere til Absolut Girls. For ydelsen man får for de 40/50 EUR per omgang, synes jeg er ca. den samme. Det er muligt at pigerne er lidt flottere, men når først musikken spiller, betyder det mindre for mig. Turen i dag kostede mig 150 EUR (Lolita fik 10 EUR ekstra). Det er nok ca. det samme eller lidt mindre, end hvad det vil koste mig at køre til et af flatrate-stederne i Hamburg. I Hamburg var det nok blevet til længere tid og flere piger, men det kan til gengæld ikke gøres på 3-4 timer.

 

Vil jeg have længere tid med en pige, kysse, slikke og hvad der ellers koster ekstra på P-Club, vil jeg stadig tage en af de private i Flensburg. Det vil komme til at koste ca. det samme (130-150 EUR) for en time, som hele opholdet i dag på P-Club, men det vil blive et valg mellem kvantitet og kvalitet. Skulle man have den samme ydelse på P-Club, stiger prisen helt afsindigt.

Redigeret af Moderator
Private oplysninger slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

God anmeldelse Baron jeg har kun 155km. til P-club og det er stedet for mig når jeg skal besøge en klub, for sku langt til hamborg :) men ja lidt dyrt, hvis man som mig vælger ekstra ydelser som feks. kys og en halv time ,så betaler jeg 105€ men dog ikke dyrere end DK. Syntes også det er pæne piger der. Fabiene er bare sød og lækker, hun er hele turen værd sammen med jessi  :cool: den mørke fra cuba.. lækre piger  :ugeek:

 

knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så faktisk hverken Jessi, Candy, Kada, Eve, Eva eller hvem, der klassisk er blevet omtalt dernede på godt og ondt. Jeg tror der var ca. 10 piger, men jeg snakkede ikke med dem alle sammen. 4 af dem var nye. Der var også 2 lyshårede og en med kort mørkt hår, som så husvandte ud og vidst alle var tyskere. Men ingen af dem med store silikonebabser og masser af tatoveringer ;).

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Entreen er gratis, men hvis du vælger at gå i baren, fremfor direkte på værelset med en af pigerne, skal du forbruge for mindst euro 20,-. Men vil anbefale dig at læse lidt i de utallige tråde, der er i forum om clubben, hvor priserne er endevendt utallige gange  :)

 

NB. du betaler først efter seancen med pigen og de har en kortautomat ved udgangen - men jeg vil dog anbefale dig selv at medbringe  3 - 400 euros - så skulle du normalt være dækket ind, medmindre du bestiller/lokkes til alt for meget ekstra  :D

 

Men tag det først og fremmest som en ekseptionel oplevelse - og hvis du har lyst til mere af samme skuffe og har flere dage til rådighed (+ frie midler), vil Nille og andre sikkert gerne vejlede dig 

 

 

Som udgangspunkt kan du klare dig med 100€, de har noget happyhour tilbud på 20min.

Men har du lyst til mere skal du tage en god pose guld med...

 

Du aftaler/spørger om pris og service hos hver pige, hvis du kender priserne og spillets regler så er det bare at nyde oplevelsen og afregne bagefter, hvis der er god kemi lader jeg ofte tiden løbe...  :D

Super :-D Tusind tak for svar

Jeg var i Flensburg forleden dag og havde desværre kun to timer. Derfor valgte jeg et par mulige piger fra nettet " SexNord".

Nu har jeg fulgt tråden her på Eg og jeg skal helt klart, et smut på P-Club og kigge lidt på løjerne :-)

Jeg nåede at brænde 130 Euro af på en fuser og brugte, de sidste 70 Euro på en sød Italiensk tøs, for ligesom at få op-rejsning ;-)

Det lyder som om at mine 200 Euro, kunne ha´ været bedre spenderet på P-Club 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super :grin: Tusind tak for svar

Jeg var i Flensburg forleden dag og havde desværre kun to timer. Derfor valgte jeg et par mulige piger fra nettet " SexNord".

Nu har jeg fulgt tråden her på Eg og jeg skal helt klart, et smut på P-Club og kigge lidt på løjerne :smile:

Jeg nåede at brænde 130 Euro af på en fuser og brugte, de sidste 70 Euro på en sød Italiensk tøs, for ligesom at få op-rejsning :wink:

Det lyder som om at mine 200 Euro, kunne ha´ været bedre spenderet på P-Club 

 

Var den italiener tilfældigvis Perla? Jeg har en efterlysning liggende på hende, og er næsten på vej derned.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...