Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Pris og kvalitet hænger sammen????

Recommended Posts

Det er vel i realiteten lidt svært at tale om det samme når en snakker sandsynligheder og den anden snakker konkrete oplevelser - begge har ret. 

Pris og kvalitet hænger ikke entydigt sammen med mindre prissætningen var fuldstændig bundet op på pigens begejstring for jobbet. Blue nævner nogle kriterier som sjældent er med i pakken til 900 kr. Igen sandsynligheder for der findes enkelte undtagelser. 

Ligeledes er der også enkelte undtagelser hvor piger er jublende glade for sølle 900 kr for en time, der er bare usædvanlig langt i mellem. 

Jeg har faste piger og har altid haft det af 2 gode grunde. For det første bliver sexen ganske enkelt bare bedre når man lærer alle pigens triggere at kende og for det andet, så bliver pigerne meget mindre fokuseret på tiden når man er fast kunde for 10 gang og i øvrigt kommer og giver dem en god oplevelse hver gang. 

Min faste koster 1800 kr for en time. Det har jeg altid givet. Men jeg kan da ikke huske hvornår jeg sidst kun har været hos hende i en time. Og alle de ekstra ting der normalt enten er udelukkede eller koster ekstra bliver en del af pakken længere henne i forløbet uden merberegning. 

Vi har selvfølgelig snakket om det, for hvis jeg skulle betale for det jeg egentlig får ville prisen ligge på 3-4.000 hver gang i både tid og ydelser.  Hænger pris og kvalitet så stadig sammen eller er det pludselig pris og kvantitet der hænger sammen?

Jeg får en markedspris merværdi på 1200-2200 fordi jeg er trofast eller lidt mere kynisk sagt køber i bulk. Det er muligt fordi udbyder reelt har sin pris bundet op i sin egen begejstring og er villig til at gå lavere for mersalg og egen tilfredsstillelse.

Min konklusion er derfor at pris og kvalitet har en sandsynlig sammenhæng, men at pris og kvantitet og pris og job-glæde har en meget større betydning og derfor en større sammenhæng set på en lang bane. 

Konklusionen kan ikke bruges for GP-hoppere. Dem der vælger en ny hver gang. Der vil jeg være mere eller mindre på linie med LF i konklusionerne.

Mvh

g-lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

G-lover vi er egentlig ganske på Linie. På samme måde som dig, har jeg mine faste, pigerne der lige skal besøges når de er i byen, hvor man får lidt/meget mere end det forventelige og man er en glad mand bagefter. Ok jeg ser måske ret mange piger, så der kommer rigtig mange nye indover, hvor jeg på sin vis ikke har den store forventning, da det ofte bliver til Piger med ubeskrevet Generelieblad. (nogen skal jo være den første :-)) Og det ser jeg egentlig en stor charme i, altså det fuldstændig ukendte. Nogle fejer benene væk under mig og så har de hermed erhvervet sig en Stalker :-)

Du skriver jo netop at kvalitet og jobglæde hænger meget mere sammen end pris og kvalitet... helt enig! kvalitet og kemi hænger også meget mere sammen end pris og kvalitet.... kvalitet og udvælgelse af den rigtig pige (efter egne præferencer) hænger også meget mere sammen end pris og kvalitet. Men det er jo beskrevet i trådstarten :-)

Skulle man sige at pris og kvalitet hænger sammen, så skal pigen til 1500 kr/30 min være drastisk bedre end pigen til 800 kr/ 30 min. Det er noget vrøvl efter min mening! og det er jeg ret sikker på Jasmins stamkunder giver mig ret i. Bevæger man sig for meget under 800 kr/ 30 min, så skal man nok blive lidt mistroisk..... men selv nede i dette niveau finder du Nymfomaner der bare skal have fortærret nogle mænd ;-) og her stiller jeg mig da klart til rådighed! Alt for Damerne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MM40

GFE - Girl Friend Experience .. hvem ind i hule helv .. kunne finde på at betale for det ?

En GFE experience er jo det man kan få det hjemme .. altså ligge med en stiv kost der på rutinen og letter søvndrægtigt slikker en stiv, knep knep .. årh skat vi skal forresten til forældremøde imorgen, hvornår maler du garagen .. du må godt komme nu ? 

(hrmpfff .. ironi kan forekomme)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Langt henad vejen er vi enige Bluejacket. Vi kan og vil ikke blive enige om "pris og kvalitet hænger sammen" ja/nej? Og forskellen ligger i hvad vores udgangspunkt er! Du tager udgangspunkt i nogle af dine oplevelser, hvor der har været brugt tid på udvælgelsen og du har fundet frem til en pige, som du er ret sikker på er noget for dig.  Så din "pris og kvalitet hænger sammen" er bundet op nogle enkeltoplevelser hvor pigen absolut har været hendes pris værd!

Jeg zoomer meget mere ud. Tager det brede perspektiv. Hænger pris og kvalitet nødvendigvis sammen i branchen? Og kommer frem til et dundrende NEJ

Tja....jeg forsøgte egentligt i forrige indlæg at beskrive kvalitetsbegrebet dels mere bredt og dels mere generelt. Ud fra disse parametre kan jeg såmænd sagtens købe en oplevelse, og efterfølgende tænkte "Ja, det var måske ikke den største seksuelle oplevelse, men mine forventninger til kvalitet, service, engagement m.v. blev bestemt indfriet"

Jeg tror man skal være varsom med, at rode følelser/kemi ind i vurderingen af branchens generelle kvalitetsniveau, så kan jeg sagtens forstå, at man efterlades med en fornemmelse af der ikke er hoved og hale i noget som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Tja....jeg forsøgte egentligt i forrige indlæg at beskrive kvalitetsbegrebet dels mere bredt og dels mere generelt. Ud fra disse parametre kan jeg såmænd sagtens købe en oplevelse, og efterfølgende tænkte "Ja, det var måske ikke den største seksuelle oplevelse, men mine forventninger til kvalitet, service, engagement m.v. blev bestemt indfriet"

Har du overvejet andre har en anden opfattelse af god kvalitet end dig?

Pigerne nævner de sælger ikke sig selv men en oplevelse. Jeg kan ikke være mere enig! 

For mit vedkommende er en kvalitets oplevelse, når jeg går ud af døren og tænker hun skal absolut besøges igen! Det er faktisk derfor jeg går ind af døren, nemlig for at få den oplevelse. Nogle går meget op i Brusearmaturer belysning kunst på vægge og what ever, jeg har primært kun øje på Pigen. Men uanset går vi alle efter den gode oplevelser, kvalitetsoplevelsen.

Kommer jeg ud af døren, de 30 min var godt nok 30 min, pigen huskede at tage tøjet af, der var blowjob og vi knaldede da også, hun virkede ikke til at tænke på indkøbslisten…. men hun formåede slet ikke at fange mig eller gøre det super godt. Ja så ligger min overligger altså så høj, så jeg ikke kalder det for en kvalitetsoplevelse. 

Her kan man ikke sige, at fordi man har betalt de 1100 kr som markedsprisen vist efterhånden er, så får man automatisk en kvalitets oplevelse. MÅSKE man gør. Man skulle så forvente at få en ringe kvalitetsoplevelse for 800 kr, igen MÅSKE, jeg har besøgt nogle hvor det ikke er tilfældet. Omvendt skulle jeg få en vanvittig god kvalitetsoplevelse, hvis jeg tog hende til 1500 kr /30 min, ja det kan jeg ikke svare på, for har aldrig prøvet det. Men hvis pris og kvalitet hænger unægtelig sammen, så tør jeg slet ikke tænke på, hvilken oplevelse jeg ville få, hvis jeg besøgte pigen fra Annoncelight, der forventede at få en Bil, for seksuel samvær ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja da :) Det fremgår da også rimeligt tydeligt, at vi hver især har vores egen opfattelse. Og ja, det er vel netop også det debat og meningsudveksling handler. Jeg synes det har været både interessant og givende at læse dine indlæg, selvom vi ser forskelligt på

Hænger pris og kvalitet sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ja da :) Det fremgår da også rimeligt tydeligt, at vi hver især har vores egen opfattelse. Og ja, det er vel netop også det debat og meningsudveksling handler. Jeg synes det har været både interessant og givende at læse dine indlæg, selvom vi ser forskelligt på

Hænger pris og kvalitet sammen.

Sådan er det med skrift :-) Jeg fik en ide om du ville have det var Kvalitet uanset om oplevelse ikke var rigtig god :-) Men bare de og de ting er opfyldt.

Nej vi ser nok forskelligt på tingene :-) har egentlig ikke flere Argumenter, så hvis du ikke har set lyset, må det være dig der er noget galt med  :grin:  :grin:  :grin: og ellers er forskellighed meget fint, når alt kommer til alt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigerne nævner de sælger ikke sig selv men en oplevelse. Jeg kan ikke være mere enig! 

For mit vedkommende er en kvalitets oplevelse, når jeg går ud af døren og tænker hun skal absolut besøges igen! Det er faktisk derfor jeg går ind af døren, nemlig for at få den oplevelse. Nogle går meget op i Brusearmaturer belysning kunst på vægge og what ever, jeg har primært kun øje på Pigen. Men uanset går vi alle efter den gode oplevelser, kvalitetsoplevelsen.

Når jeg går meget op i brusearmatur og belysnining, er det jo netop for at få en kvalitetsoplevelse, som ikke ødelægges af at jeg først har stået i lang tid og fumlet med 2 oldnordiske haner for at få et tempereret bad, eller måttet bede pigen skaffe ekstra lamper for overhovedet at kunne se hende, med fare for at ødelægge stemningen - sådanne ting skal bare være i orden fra starten, så jeg bedre kan koncentrere mig om pigen uden spildtid.

Er det så også gjort lidt ud af interiøret, og stedet ikke ligner det rene slum, er kun et plus og siger også noget om pigen, den kvalitet hun leverer og at hun ikke bare er ligeglad med sig selv og sine kunder  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Når jeg går meget op i brusearmatur og belysnining, er det jo netop for at få en kvalitetsoplevelse, som ikke ødelægges af at jeg først har stået i lang tid og fumlet med 2 oldnordiske haner for at få et tempereret bad, eller måttet bede pigen skaffe ekstra lamper for overhovedet at kunne se hende, med fare for at ødelægge stemningen - sådanne ting skal bare være i orden fra starten, så jeg bedre kan koncentrere mig om pigen uden spildtid.

Er det så også gjort lidt ud af interiøret, og stedet ikke ligner det rene slum, er kun et plus og siger også noget om pigen, den kvalitet hun leverer og at hun ikke bare er ligeglad med sig selv og sine kunder  :D

Nå du følte dig truffet  :grin:  :grin: du ved det er varm gas :-)

Skulle egentlig også bare fortælle, vi har forskellige måder at definere Kvalitet på….

Del dette indlæg

Link til indlæg

En meget stor afsporing af tråden   -   men tankevækkende:

Superbest har langt flere sure smeilyes og anmærkninger end Lidl.

Superbest er dyr  -  Lidl er billig.

OK  -  forstået: kødmarked    -   og så tilbage til emnet.

Pris og kvalitet følges desværre ikke altid ad. Der er brådne kar overalt.

Undskyld sammenligningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er slet ikke interesseret i kvalitet ...

Jeg er kun interesseret i en liderlig oplevelse!

Og ofte tænder jeg mest på det, mange ville kalde 'manglende kvalitet'!

Pigens velbefindende er jeg dog altid optaget af - uden den tror jeg nemlig ikke på, at hun kan levere en 'liderlig oplevelse'.

Og sådan tænder vi jo på forskellige ting ... Heldigvis!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå du følte dig truffet  :grin:  :grin: du ved det er varm gas :smile:

Skulle egentlig også bare fortælle, vi har forskellige måder at definere Kvalitet på….

Følte mig ikke mere truffet, end jeg skulle være :wink: 

Når du ikke bemærker om brusearmatur og belysning er i orden - er det enten 

1. fordi det var i orden :)

2. du skulle have gået til Louis Nielsen  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...