Hop til indhold

Show stopper

Featured Replies

Skrevet

Så "who's your daddy?" er ikke noget der tænder...? :D

• Svar 107
  • Visninger 12.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Det er en dårlig start for mig hvis manden ikke smiler til mig første gang vi møder hinanden.... Selvom jeg godt ved at det sikkert skyldes usikkerhed/nervøsitet etc.    Og så tænder jeg af på mænd

• En seriøs showstopper... At få af vide, at jeg er "for gammel" til at have langt hår, og at jeg ser billig ud... Et rigtig godt råd... Lad vær' med det! Kender i det, når man sådan kratter i e

• Jeg kan højst finde på at spørge manden, om han eventuelt vil låne toilettet. Der er jo mange af mine gæster, som er på farten, og måske ikke altid kan nå hjem og gøre sig i stand. Som udgangspunkt

Postede billeder

Skrevet

Så "who's your daddy?" er ikke noget der tænder...? :D

Hvis den er til mig, så jo helt klart mange ting smil... Men det handlede tråden jo ikke om og listen er meeeget længere der hihi... Kh Line

• 2 weeks later...
Skrevet

det er min showstopper   :oops:

Skrevet

Når der bliver drejet på mine brystvorter som en anden bilradio, så slukker jeg fuldstændig!

Var det ikke også sådan man slukkede de gamle transistor radioer?

Skrevet

Var det ikke også sådan man slukkede de gamle transistor radioer?

Det ved du bedre end jeg gør. :P

Skrevet

Det ved du bedre end jeg gør. :P

Damn, you got me! :D

Skrevet

attachicon.gif47627_4900699112428_830206148_n.jpg

det er min showstopper   :oops:

Det er også en showstopper med en virkelig slap fisse - så hellere en der er så stram at den bliver så øm at man ikke kan i flere dage bagefter.

Kvinder der ikke kan finde ud af at sutte pik giver problemer med begejstringen for mig.

Skrevet

Showstoppers

1. dårlig lugt - alle steder fra
  2. "væg-til-væg måtte" - glat eller ingen hår på læberne tak!
  3. uopmærksomhed - virker som om hun hellere vil være et andet sted
  4. Store kunstige og hårde bryster - har spillet håndbold i mange år og blev ikke seksuelt ophidset af omgangen med hårde læderbolde
  5. ubarberede underben - spiller de en sang når man stryger fingrene hen over dem (som en gammel spilledåse) så er det ok!
  6. rygerånde - er dog bedre end at slikke et askebæger
  7. du må ikke røre hér eller dér - helt ærligt så kan jeg ligeså godt tage konen!!!
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.