Tip toe 1745 Skrevet 26. September, 2014 Så "who's your daddy?" er ikke noget der tænder...? :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2014 Så "who's your daddy?" er ikke noget der tænder...? Hvis den er til mig, så jo helt klart mange ting smil... Men det handlede tråden jo ikke om og listen er meeeget længere der hihi... Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest horny Skrevet 9. Oktober, 2014 det er min showstopper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Oktober, 2014 Når der bliver drejet på mine brystvorter som en anden bilradio, så slukker jeg fuldstændig! Var det ikke også sådan man slukkede de gamle transistor radioer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Oktober, 2014 Var det ikke også sådan man slukkede de gamle transistor radioer? Det ved du bedre end jeg gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Oktober, 2014 Det ved du bedre end jeg gør. Damn, you got me! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flanhard 9 Skrevet 9. Oktober, 2014 47627_4900699112428_830206148_n.jpg det er min showstopper Det er også en showstopper med en virkelig slap fisse - så hellere en der er så stram at den bliver så øm at man ikke kan i flere dage bagefter. Kvinder der ikke kan finde ud af at sutte pik giver problemer med begejstringen for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Oktober, 2014 Showstoppers dårlig lugt - alle steder fra "væg-til-væg måtte" - glat eller ingen hår på læberne tak! uopmærksomhed - virker som om hun hellere vil være et andet sted Store kunstige og hårde bryster - har spillet håndbold i mange år og blev ikke seksuelt ophidset af omgangen med hårde læderbolde ubarberede underben - spiller de en sang når man stryger fingrene hen over dem (som en gammel spilledåse) så er det ok! rygerånde - er dog bedre end at slikke et askebæger du må ikke røre hér eller dér - helt ærligt så kan jeg ligeså godt tage konen!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg