Hop til indhold
MadDogAarhus

Geiz Club - Hamburg m.m.

Recommended Posts

I forbindelse med afholdelse af den årlige musikfestival i Hamburg - Reeperbahn Festival

(http://www.reeperbahnfestival.com/en/) - lykkedes det mig at lave en hurtig ekskursion til en klub (læs: bordel) der ligger lige midt på Reeperbahn - Geiz Club.

De reklamerer med store bannere på alle vinduer i bygningen - og jeg noterede mig gratis entre til baren.

Jeg var eneste kunde i butikken (klokken var omkring 16) og fik en fin modtagelse af "værten/bartenderten".

Han spurgte om jeg havde været der før - og forklarede så, at billigste pris var 39 euro for 20 minutter.

Flere minutter = flere eurosd.

Jeg drak en øl (5 euro - dobbelt pris ift. bar-priserne generelt) og studerede i ro og mag de 15 piger der var linet op i en stor hjørnesofa. De var alle meget smilende og så rigtig godt ud.

Til sidst valgte jeg en 24 årig mørkhåret pige fra Bulgarien.

Hun fortalte mig at hun havde arbejdet i Hamburg i 3 år ... og hun virkede glad og interesseret i at give mig en god oplevelse.

Jeg tog hende derefter i flere forskellige positioner efter at hun havde varmet mig godt op med BJ:

Kom i det 20' minut :-D ... og nappede et hurtigt brusebad i et iøvrigt fint værelse.

Der er fart over feltet - når man kører på klokken - men det passede fint med at jeg kunne være tilbage hos mine øl-drikkende venner - uden at have misset noget - hehe.

(http://geiz-club.com/)

 

Senere på aftenen/morgenen fik en storbarmet polsk pige "scoret mig" (jeg var let overrislet) ... og jeg endte i hendes lejlighed - hvor det viste sig, at jeg stadig havde lidt kræfter tilbage - det var masser af tid og ingen faktura .... jeg ved godt, at det er lidt "gammeldags"/traditionelt - men det fungerer faktisk også ret fint! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin kort og underholdende beretning.

 

Står hjemmesiden til troende, er det et pænt sted med pæne piger, og en god deal uden entre, men 39 euro for 20 minutter.

 

Det sted vil jeg huske næste gang jeg kommer til Hamburg.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin kort og underholdende beretning.

 

Står hjemmesiden til troende, er det et pænt sted med pæne piger, og en god deal uden entre, men 39 euro for 20 minutter.

 

Det sted vil jeg huske næste gang jeg kommer til Hamburg.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Yes - det var et helt reelt sted og pigerne så alle sammen søde ud - desværre havde jeg ikke "tid" til at prøve mere end en enkelt ;-)

- prisen kan selvfølgelig sagtens hamle op med de danske priser for selv samme ydelse - ufattelig at vi gider betale for det i Danmark.

- man kan komme langt på en fredag aften med en lille smule selv-tillid og charme + 1600 DKK. i baglommen.

 

Jeg vil i hvert fald "prøve" at holde mig i betalings-sex-skindet til næste Thailand tur / Berlin-tur - selvom det bliver svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig anbefalingen om et besøg på denne klub. Det er imponerende hvad der kan købes til de 39€!!

Udvalget på en lørdag aften var intet mindre end fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...