Hop til indhold
wolves 2

Sexparty med June og Putte i Ahornsgade nr 1

Recommended Posts

Er lige kommet hjem fra sexparty med June og Putte

Hold da kæft hvor var det en fræk og dejlig oplevelse...

De 2 dejlige tøzer startede med et frækt pigeshow hvor de kyssede og lirede os 5 mænd op til leg.....

Derefter blev der ellers bollet på kryds og tværs på den store seng samt på gangbang briksen....... De 2 frække tøzer supplere hinanden godt da putte er udstyret gavmildt fra naturens side mht barmstørrelse og June noget mindre men hvad June mangler i bryststørrelse har hun til gengæld i sexapeal .........Hun er super fræk.......

Jeg kom 3 gange på de 2 timer partyet varede. Efter jeg var kommet 2 gange troede jeg ikke at jeg kunne mere men Putte fik mig alligevel suttet stiv igen således at jeg kunne komme over begge pigerne på samme tid...Smiler

Der var i det hele taget en god stemning mellem både fyrene og de 2 frække tøzer og så var der  rent og pænt i de nye omgivelser.....

Jeg håber bestemt ikke det er sidste gang de holder party søndag midt i kirketiden.......SF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det dem fra kælderen i nr. 11 der er flyttet? Og er det sted lukket??

Nogen er flyttet. Nr. 11 lever i bedste velgående med modne og frække damer.

Troede, at en gammel rotte selv var i stand til at google dette:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg selv kommet i nr 11 i mange år og er ærlig talt mere og mere ked af at komme der!

Ikke pga pigerne. Tværtimod. Der har altid været søde og dejlige DANSKE modne piger i nr 11

Men derimod pga forholdene i nr 11

Ulækker brusekabine, døre der ikke kan lukke,dårligt indeklima, dørhåndtag der falder af når man tager i døren, Tapet der falder af væggene, Dørklokke der ikke virker så pigerne der er på vagt ikke kan hører at man ringer på døren. Således har jeg flere gange måtte gå forgæves.... Samt generelt manglende rengøring og slidt  interiør....

Så derfor blev jeg glad da jeg så at et par af de søde piger var flyttet længere ned af gaden i nr 1

Har nu besøgt stedet 2 gange og har kun positivt at sige om stedet..... Pænt, rent, og lyse lokaler med gode badeforhold....

Jeg lagde specielt mærke til det nyistandsatte sm rum med bla  gangbang bænk i den helt rigtige højde.......sf

Jeg kan kun håbe at de søde piger snart vil gentage deres frække sexparty fra i søndags?

Har forgæves kigget i vagtplanen på hjemmesiden efter dette frække sexparty

Kan dog se at pigerne er begyndt at reklamere med Gangbang

Måske jeg skulle prøve dette istedet for?

Er der nogle af mine logebrødre der kan anbefale disse Gangbangs??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen er flyttet. Nr. 11 lever i bedste velgående med modne og frække damer.

Troede, at en gammel rotte selv var i stand til at google dette:-)

Hej. Det kunne jeg helt sikkert også, men gad bare ikke. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det kunne være fint om flere af Ahornsgadepigerne flyttede hen i nr. 1. Nr. 11 ER ikke særligt lækkert - og har ikke været det i mange år. Men pigerne er søde, naturlige og ægte liderlige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...