Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en længere pause fra stedet, grundet det faldende niveau, gav jeg det endnu en chance, tænkte at der måske var sket noget til det bedre og jeg alligevel var i området.

Men nej, bestilte 1 time tantra som tidligere var super på her og det blev udført af Mee. Priserne på hjemmesiden var 400, hun forlangte 500, men da jeg nævnte 400 fra hjemmesiden var det ok. Det var i bedste fald spild af penge.

Sjældent har jeg fået så dårlig massage, hvis man overhoved kan kalde det for massage, nærmere kedelig indsmøring i olie, tantra og pirring var der INTET af. I slutningen tilbød hun HJ til 400, den vilde pris afviste jeg. Prisen faldt hurtig til 150 så jeg tænkte, så pyt da, det klarede hun da nogenlunde.

Konklusion: niveauet er blevet så lavt, at jeg IKKE kommer igen foreløbig, det var spild af penge i forhold til den super dejligt tantra hos Ratree til samme pris, 400 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Efter en længere pause fra stedet, grundet det faldende niveau, gav jeg det endnu en chance, tænkte at der måske var sket noget til det bedre og jeg alligevel var i området.

Men nej, bestilte 1 time tantra som tidligere var super på her og det blev udført af Mee. Priserne på hjemmesiden var 400, hun forlangte 500, men da jeg nævnte 400 fra hjemmesiden var det ok. Det var i bedste fald spild af penge.

Sjældent har jeg fået så dårlig massage, hvis man overhoved kan kalde det for massage, nærmere kedelig indsmøring i olie, tantra og pirring var der INTET af. I slutningen tilbød hun HJ til 400, den vilde pris afviste jeg. Prisen faldt hurtig til 150 så jeg tænkte, så pyt da, det klarede hun da nogenlunde.

Konklusion: niveauet er blevet så lavt, at jeg IKKE kommer igen foreløbig, det var spild af penge i forhold til den super dejligt tantra hos Ratree til samme pris, 400 kr.

Tak for det Nysgerrig.

Ked af din oplevelse :oops: , men lettet da jeg havde samme overvejelser som dig.

Nu er jeg så ikke mere i tvivl. :cool:

Håber de læser med herinde :roll: og "opper" sig lidt.

Har selv haft nogle af de bedste thai oplevelser på 505, men det er som antydet ihvertfald 1½-2 år tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...