kanonkongen 34395 Skrevet 20. September, 2014 Hej alle og rigtig god lørdag til jer her på Eroguide. Jeg har, igennem længere tid fået henvendelser fra denne profil, om at hjælpe ham. Nogen herinde kender ham som, Doktor Phil. Men lad os bare kalde ham Bluejacket. Han har, brug for lidt breve (PB). Har ikke lige fanget om det både er fra pigerne og drengene. For han sendte denne tekst til mig. Og spurgte om han kunne score på denne. Så glæd denne fynbo. Send ham en kærlig PB. hvis denne tekst fanger din nysgerrighed. Så her er hans tekst. Tag nu godt imod ham Bluejacket. Han er nu en dejlig mand med god humor. Men skylder ham lidt payback. Kære alle på EG I skal som udgangspunkt, medbringe eget udstyr normalt en kølle og to kugler, eller en våd og kælen mis. Alt sjov og Spil på banen skal godkendes af hullets ejer. Af mig Bluejacket. I modsætning til udendørs sjov, skal man her forsøge at få køllen i hullet og holde kuglerne uden for. Altså som banens ejer har, jeg Bluejacket ret til eventuelt at begrænse køllens længde for at undgå skader i hullerne (der er grænser for hvad jeg kan holde til). Gamets pointe er at støde så mange gange som muligt, indtil jeg, som ejeren af banen er tilfreds, og legen er fuldbyrdet. Kan her tilføje, at græsset syd for navlen er velplejet og passet.Men hvis overstående, mislykkes, kan man nægtes adgang til banen. Det er dårlig, stil, og rigtig dårlig opførsel, hvis man straks begynder at spille på hullet, så snart man er kommet på banen. De rutinerede profiler herinde på EG bør give sig tid til at beundre banen og være specielt opmærksomme på de velformede kurver. Spillere advares med at nævne navne på andre baner eller baner som man regelmæssigt spiller på overfor Mig Bluejacket. Da det vil ødelægge det gode spil. og ikke mindst min følsomme side. Flere baneejere har i den anledning skadet spillerens udstyr. Og vil sige det er ikke en rar ting. Hullet skulle bores ud igen. Jeg vil klart anbefale profilerne at have ordentligt regntøj parat for en sikkerheds skyld. Da jeg spiller helt reelt. Som information bør i sikre jer,, at deres match er bestilt i ordentligt tid. Specielt når i skal spille på min bane. Tidligere spillere er blevet tossede, når de har opdaget en anden har spillet på min bane, som de betragter som deres egen. Spillere skal ikke tage mig for givet. Jeg er ikke, altid tilgængelig. Jeg har jo krav til hvordan køllen og missen er. Profiler på EG rådes til at bede om tilladelse, inden de forsøger sig med det bagerste hul. I opfordres til langsomt spil men bør være forberedt på at fortsætte i et hurtigere tempo ind imellem, hvis, jeg ønsker det. Det betragtes som enestående præstation, hvis man kan spille på samme hul flere gange under en match. Håber i alle vil hjælpe min ven i nøden her. Han har, så meget brug for noget kærlighed. Så efter, at have fået lov til, af Bluejacket til at offentliggøre, hans nød opråb. Beder jeg om, at er i interesseret. så skriv til ham. Ha en helt igennem humoristisk lørdag. Jeg har det faktisk meget sjovt lige nu. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 20. September, 2014 Så må vi håbe at Bluejacket får det lige så sjovt som dig kk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 20. September, 2014 Ja det jo lige det Prinz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. September, 2014 Tidligere spillere er blevet tossede, når de har opdaget en anden har spillet på min bane, som de betragter som deres egen. Det betragtes som enestående præstation, hvis man kan spille på samme hul flere gange under en match. Det var dog selvisk at betraget banen som sin egen, Jeg deler gerne bane med andre og spille ofte sammen med andre på samme bane, det er da hyggeligt Hvis man er i god form kan man sagtens spille på samme hul flere gange under en match, eller spille på flere huller flere gange under en match eller endnu bedre spille på flere bane på flere huller flere gange under en match eller Grand Slam turnering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 20. September, 2014 (edited) Det var dog selvisk at betraget banen som sin egen, Jeg deler gerne bane med andre og spille ofte sammen med andre på samme bane, det er da hyggeligt Hvis man er i god form kan man sagtens spille på samme hul flere gange under en match, eller spille på flere huller flere gange under en match eller endnu bedre spille på flere bane på flere huller flere gange under en match eller Grand Slam turnering Ja Nille det må du jo skrive til blue. Det jo hans nødråb. Men kender nu blue godt nok til at han ikke er til flere på samme bane. Det ser jeg nu ikke som selvisk dog mere han, erkender han kun er en til en Redigeret 20. September, 2014 af kanonkongen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. September, 2014 Håber i alle vil hjælpe min ven i nøden her. Han har, så meget brug for noget kærlighed. Så efter, at have fået lov til, af Bluejacket til at offentliggøre, hans nød opråb. Beder jeg om, at er i interesseret. så skriv til ham. Jeg synes at kunne læse mellem linjerne at nødråbet handler om sex og ikke om kærlighed Jeg tror godt jeg kan tilbyde ham sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 20. September, 2014 Ja det handler vel om rigtig meget Skynd dig Nille skriv en PB til Blue. Han vil nyde det. Sikkert også dit tilbud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. September, 2014 Hold da helt kæft – Tror nok mine øjne blev en del større da jeg så denne tråd. Men bortset fra det, så synes jeg bestemt det var et sjovt modstykke til nogle af mine drillerier af det. Og jeg har først haft tid til at svare på indlægget nu, hvilket skyldes at min indbakke var fyldt til bristepunktet af alverdens lumre tilbud (desværre var kønsfordelingen ret ensidig – øv ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. September, 2014 Blue så må du jo benytte chancen til at prøve noget nyt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 21. September, 2014 Hey Bluejacket min ven. Det da godt, at du kunne se det sjove i det, og at vi ikke blev uvenner over det. Men du, skal da vide jeg havde det meget sjovt med det. Ja som Prinz siger, så håber jeg da der er mange kvalificerede spillere der må entreer din velplejede bane. Gode søndags hilsner til dig kære Blue. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. September, 2014 Rolig nu boys Jeg er kommet fint igennem "midvejskrisen" så jeg føler ikke specielt for at lave hele mit liv om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 21. September, 2014 Ja ja Blue. Du vil bare gerne spilles på indrøm det nu. Sov godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg