Gæst Skrevet 20. September, 2014 God morgen alle sammen. Egentlig skulle der være lidt selfie-lækkerier af Blue, men..........da jeg så resultatet af billederne, må jeg sgu nok indrømme: "Jeg er vist for morgen-grim, så......jeg vil skåne jer og blot ønske jer alle en rigtig god weekend". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 20. September, 2014 God morgen alle sammen. Egentlig skulle der være lidt selfie-lækkerier af Blue, men..........da jeg så resultatet af billederne, må jeg sgu nok indrømme: "Jeg er vist for morgen-grim, så......jeg vil skåne jer og blot ønske jer alle en rigtig god weekend". Man kommer langt med selverkendelse Blue......har også været der, og Butch om morgenen er ikke noget man bør udsættes for Også god weekend til dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 20. September, 2014 (edited) God morgen alle sammen. Egentlig skulle der være lidt selfie-lækkerier af Blue, men..........da jeg så resultatet af billederne, må jeg sgu nok indrømme: "Jeg er vist for morgen-grim, så......jeg vil skåne jer og blot ønske jer alle en rigtig god weekend". Tror ikke på, at du kan være morgengrim... KOM SÅ MED DEM..!!! - Og ønsket om en skøn weekend til dig ditto... Redigeret 20. September, 2014 af Smuk Enlig Mor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 20. September, 2014 God morgen alle sammen. Egentlig skulle der være lidt selfie-lækkerier af Blue, men..........da jeg så resultatet af billederne, må jeg sgu nok indrømme: "Jeg er vist for morgen-grim, så......jeg vil skåne jer og blot ønske jer alle en rigtig god weekend". Du er heldig hvis du bare er morgen grim Jeg er i den situation, at der ikke kan tages gode billeder af mig, i bedste fald er de vellignende ! God weekend til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 20. September, 2014 Hey Blue har jo set dig om morgenen. Og i guder du er morgen grim Men heldigvis, har du så mange andre kvaliteter. At det opvejer alt det andet. Rigtig god weekend med det du skal lave KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 20. September, 2014 Altid noget jeg har mine egne mentale selfies. Tror snart jeg skal have taget et par nye.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 20. September, 2014 God morgen alle sammen. Egentlig skulle der være lidt selfie-lækkerier af Blue, men..........da jeg så resultatet af billederne, må jeg sgu nok indrømme: "Jeg er vist for morgen-grim, så......jeg vil skåne jer og blot ønske jer alle en rigtig god weekend". Blue jeg syntes du skulle komme med det selfie alligevel og så lade det være op til pigerne at kommentere på dit udseende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 20. September, 2014 Tror ikke på, at du kan være morgengrim... KOM SÅ MED DEM..!!! - Og ønsket om en skøn weekend til dig ditto... SEM hvor bliver dine egne selfier af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. September, 2014 Mine arme er for korte til den manøvre God weekend til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. September, 2014 Jeg troede du lignede George C. God lørdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 20. September, 2014 Blue jeg syntes du skulle komme med det selfie alligevel og så lade det være op til pigerne at kommentere på dit udseende Helt enig! Hvad ligner det, at vi piger lægger selfies hist og her og alle vegne, og så bliver vi spist af med sådan et argument?! Og så endda under sådan en EkstraBlads-overskrift. Skuffende, Blue. Meget skuffende. /Gina. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 20. September, 2014 Helt enig! Hvad ligner det, at vi piger lægger selfies hist og her og alle vegne, og så bliver vi spist af med sådan et argument?! Og så endda under sådan en EkstraBlads-overskrift. Skuffende, Blue. Meget skuffende. /Gina. Mor er ikke sur. Mor er skuffet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 20. September, 2014 Byttehandel blue, hvis du smider en, gør jeg også 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 20. September, 2014 Byttehandel blue, hvis du smider en, gør jeg også Kom i gang Blue!!!!! Du må tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 20. September, 2014 Jeg må vidst også i gang. Men det bliver altså MED tøj på! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 20. September, 2014 SEM hvor bliver dine egne selfier af? De lader vente på sig... Hvis de altså kommer... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 20. September, 2014 De lader vente på sig... Hvis de altså kommer... Prinz kunne jo vise sig som en gentleman og starte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 20. September, 2014 Prinz kunne jo vise sig som en gentleman og starte KK mit selfie ville bare trække det gennerelle niveau ned, så som den gentleman jeg er, så afholder jeg mig fra det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. September, 2014 Ha ha..... tak for alle de sjove og fede kommentarer. Håber i har haft en skøn weekend. p.s. Vil overveje at nabse et billede om aftenen, hvor kroppen ligesom fungere lidt bedre. Morgen mennesker bliver jeg nok aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg