Hop til indhold
Gæst

Selfie af Blue

Recommended Posts

Gæst

God morgen alle sammen.

Egentlig skulle der være lidt selfie-lækkerier af Blue, men..........da jeg så resultatet af billederne, må jeg sgu nok indrømme: "Jeg er vist for morgen-grim, så......jeg vil skåne jer og blot ønske jer alle en rigtig god weekend".

Del dette indlæg

Link til indlæg

God morgen alle sammen.

Egentlig skulle der være lidt selfie-lækkerier af Blue, men..........da jeg så resultatet af billederne, må jeg sgu nok indrømme: "Jeg er vist for morgen-grim, så......jeg vil skåne jer og blot ønske jer alle en rigtig god weekend".

Man kommer langt med selverkendelse Blue......har også været der, og Butch om morgenen er ikke noget man bør udsættes for :-)

Også god weekend til dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

God morgen alle sammen.

Tror ikke på, at du kan være morgengrim... ;)  KOM SÅ MED DEM..!!! :D

- Og ønsket om en skøn weekend til dig ditto... :)

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

God morgen alle sammen.

Du er heldig hvis du bare er morgen grim :-)

Jeg er i den situation, at der ikke kan tages gode billeder af mig, i bedste fald er de vellignende !

God weekend til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Blue har jo set dig om morgenen. Og i guder du er morgen grim  :-P  :-P  :-P  :-P Men heldigvis, har du så mange andre kvaliteter. At det opvejer alt det andet.

Rigtig god weekend med det du skal lave  :-P

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Altid noget jeg har mine egne mentale selfies. Tror snart jeg skal have taget et par nye..

Del dette indlæg

Link til indlæg

God morgen alle sammen.

Blue jeg syntes du skulle komme med det selfie alligevel og så lade det være op til pigerne at kommentere på dit udseende :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke på, at du kan være morgengrim... ;)  KOM SÅ MED DEM..!!! :D

- Og ønsket om en skøn weekend til dig ditto... :)

SEM hvor bliver dine egne selfier af? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blue jeg syntes du skulle komme med det selfie alligevel og så lade det være op til pigerne at kommentere på dit udseende :D

Helt enig! Hvad ligner det, at vi piger lægger selfies hist og her og alle vegne, og så bliver vi spist af med sådan et argument?! Og så endda under sådan en EkstraBlads-overskrift. Skuffende, Blue. Meget skuffende.

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig! Hvad ligner det, at vi piger lægger selfies hist og her og alle vegne, og så bliver vi spist af med sådan et argument?! Og så endda under sådan en EkstraBlads-overskrift. Skuffende, Blue. Meget skuffende.

/Gina.

Mor er ikke sur. Mor er skuffet. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Byttehandel blue, hvis du smider en, gør jeg også :D

Kom i gang Blue!!!!! Du må tage en for holdet :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

SEM hvor bliver dine egne selfier af? :rolleyes:

De lader vente på sig... Hvis de altså kommer... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prinz kunne jo vise sig som en gentleman og starte  :-P  :-P  :-P  :-P

KK mit selfie ville bare trække det gennerelle niveau ned, så som den gentleman jeg er, så afholder jeg mig fra det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ha ha..... tak for alle de sjove og fede kommentarer.  Håber i har haft en skøn weekend.

p.s.

Vil overveje at nabse et billede om aftenen, hvor kroppen ligesom fungere lidt bedre. Morgen mennesker bliver jeg nok aldrig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...