Hop til indhold

Babsevask ;)

Featured Replies

Skrevet

Når mine arme er blevet 1 meter længere ;) Ellers må jeg lige ringe efter assistance ;)

Hva´ med at ringe til Slikmutter:

https://www.youtube.com/watch?v=IzjHC0mN4TU

PS. ville have fundet den, hvor hun vasker forruden på en bil, men den kunne jeg ikke lige finde - og min bil trænger ellers til at få vasket forruden. Min kone har ellers lovet at gøre det - men det bliver ligesom ikke til noget  :cry:

• Svar 51
  • Visninger 7.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• er det de her smukke babser på en lige så smuk baggrund du vil se. 

• Guest Alleviator
    Guest Alleviator

Hvis jeg kun gjorde det ved Molly vil jeg give dig 100 % ret! Det er et meget skidt signal at sende!   Men har skrevet en lille kommentar til samtlige Piger, som har været så søde at ligge Selfies/A

• Det kan sagtens arrangeres, -dog er min brusekabine ikke særlig stor, så håber ikke det gør noget at vi kommer hinanden lidt ved

Skrevet

Åhhh, -elsker ørkenes sønner, de er simpelthen så dejlige lumre.

Sad på 1.række til en af deres shows engang, og da de skulle takke af, bukkede de først mod publikum, derefter røven til og bukkede igen, -så fik man lige 4 numserevner i ansigtet, hylede af grin.

Men slikmutter hende kan jeg sku ikke konkurrerer mod, er du gal nogle junger  ;)

Redigeret af Kysseglade Molly

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.