Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vejle den 30. september

Recommended Posts

Jeg er klar..

Det var en stor skam det blev afbrudt sidst da hun var en super flot og fræk pige der var på og klar på den store tur kunne man mærke..

Ser frem til dagen med spænding!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan også garantere, at hun er klar, og glæder sig - hun var seriøst virkelig skuffet sidste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

@GB-Peter

I Annoncen beder du om, at deltagere oplyser, hvor de kommer fra geografisk, fordi fru Annes venner og andre ikke skal kende til hendes GB-lyst.

Jeg vil vove at påstå at jeg ud fra fru Annes flotte bryster, solbrændthed, kropsbygning, ansigtsform, hage og hårfarver på billederne ville genkende hende, hvis jeg kendte hende.

Så hvis I mener det, med ikke at kunne genkende hende, bør i fjerne hovedet fra billederne.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mht. antal tilmeldinger - så ja vi har pt. rundet 25 tilmeldinger - men som jeg tidligere har nævnt, er tilmeldingsantallet ikke ensbetydende med at de også deltager - erfaringsmæssigt kommer kun knapt 1/3 del.

 

Mht genkendelse, så vil jeg gerne give Frenchlover lidt ret, og vi talte om det da vi arrangerede første gang, men enedes om (altså kvinden og jeg) at dem som hun var bekymret for at blive genkendt af, ikke var vant til at se hende nøgen, hvilket nok gør en forskel når man skal gætte hvem der er tale om - mht. til hendes hår og hårfarve, så er det ikke så usædvanligt.

 

Hvorom alt er så har vi brugt disse fotos ved den første annoncering og finder det derfor lidt "lige meget" at begynde at ændre det nu, men Frenchlover - dine betragtninger er taget til efterretning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var dog en ualmindeligt lækker kvinde - og et lige så ualmindeligt frækt og spændende set-up!

 

Kunne man forestille sig, at dejligheden ville gentage legen på Sjælland på et tidspunkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror ikke det bliver så slemt - vi har færre tilmeldinger denne gang end sidste gang, men der er jo også lidt tid endnu.

 

Til gengæld så er stedet rigtigt godt, med virkelig god plads - så det vil nok ikke komme til at virke overfyldt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er langt hjem fra Vejle når man aldrig mod tager en adreasse til gangbanget jeg var ellers kørt i god til men det er vel det der sker somme tider at et telefon nr. Går tabt. Jeg håber i har en god dag så ses vi en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er langt hjem fra Vejle når man aldrig mod tager en adreasse til gangbanget jeg var ellers kørt i god til men det er vel det der sker somme tider at et telefon nr. Går tabt. Jeg håber i har en god dag så ses vi en anden gang.

Kunne du ikke bare ha sendt dem en ny sms, eller ha ringet det hørte jeg da at mange gjorde

du kunne vel ha fundet nummeret på din mobiltelefon..den står da i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nummeret står IKKE i annoncen. Jeg havde heldigvis deres nummer fra sidste gang. Jeg snakkede med arrangøren og han mente/håbet at jeg var den eneste der manhlede en SMS med adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super gb i dag, godt planlagt god plads, og dejlig pige som man tydeligt kunne mærke hun elsker sex og have fyre omkring sig... Stadig lidt ærveligt fyrene er meget stille.. Men sådan er det jo....

Skulle hun ville lave et nyt gb så deltager jeg gerne igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nummeret står IKKE i annoncen. Jeg havde heldigvis deres nummer fra sidste gang. Jeg snakkede med arrangøren og han mente/håbet at jeg var den eneste der manhlede en SMS med adressen.

Tja jeg tilmeldte mig med en SMS via et telefonnummer. Så gu var der da et telefonnummer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg beklager i forhold til dem som tilsyneladende ikke har modtaget adressen - jeg har styr på 2 tilfælde, det ene nummer var på sms-gruppen, og burde derfor have modtaget beskeden - i det andet tilfælde, havde jeg skrevet forkert telefon nr. - det er surt for den det går ud over, men når man har en liste med 76 tilmeldte, så kan der desværre ske fejl - der er et 3. tilfælde i dag, hvor jeg ikke er klar over endnu hvilken mailadr. som tilmeldingen var sendt fra - men den regner jeg med at få senere, og så ser jeg selvfølgelig på hvad der kan være gået galt.

 

Ellers mange tak til alle deltagerne i dag - jeg synes det var dejligt at opleve hvordan der var hygge og gensidig respekt.

 

Mvh Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja jeg tilmeldte mig med en SMS via et telefonnummer. Så gu var der da et telefonnummer

annoncerne på annoncelight inholdte ikke noget telefon nummer. Der var en e-mail adresse som man skulle sende info og tlf. nummer. Hvis tilmelding skulle ske pr SMS, så behøvede han jo ikke bede om tilmeldte's nummer (da den sendes automatisk med SMS).

Det kan godt være at du har set annoncen et andet sted end annoncelight og der var et tlf. nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådan for at få afsluttet denne snak om telefonnummer eller ej, så havde jeg ikke denne gang telefonnummer på annoncen, og det havde jeg heller ikke sidste gang. (men der er jo efterhånden rigtig mange som har det telefonnummer som jeg plejer at sms'e fra)

 

Løsningen bliver for eftertiden, at samtlige tilmeldte får et "nødnummer" via mail, som de kan ringe eller sms'e på hvis de ikke har modtaget sms'en med adressen.

 

I øvrigt så mange tak for positive kommentarer omkring selve GB'et

 

Mvh Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...