Hop til indhold
Niki Geisha

Min Blog

Recommended Posts

Jeg elsker at læse blogge. Og går emnet på sex, gør dette det ikke mindre interessant.
Derfor da jeg valgte at træde ind i branchen for 4 uger siden, at oprette en blog om de tanker og oplevelser jeg får.

Håber i har lyst til at kigge forbi, og evt. komme med kommentar til hvad der er godt, og hvad i eventuel syntes der skal laves om, eller lign.
Altså rent og skær Ris og Ros  :rolleyes: 

Bloggen:
NikiGeisha.blogspot.dk

Redigeret af Niki Geisha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Niki. 

 

Jeg synes, at du er startet rigtigt flot ud på din blog - og superflotte billeder. Keep up the good work. :)

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Niki

 

Jeg fik kigget på din hjemmeside, men den er fuldstændig umulig at læse for mig. Jeg er temmelig farveblind, og den hvide tekst på billed-baggrunden kan jeg simpelthen ikke skelne fra hinanden - de lyse dele af billedet smelter helt sammen med bogstaverne.

 

Måske det bare er mig der har det problem. Men trist for det lyder da interessant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Den er rigtigt flot! Smukke billeder!

 

Grinede lidt af din hyldest til ældre mænd, efterfulgt af et billede af george clooney, lidt som at smide en lagkage i hovedet på dem :D ( ...og clooney måtte gerne komme et smut forbi min seng...)

 

 

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er rigtigt flot! Smukke billeder!

Grinede lidt af din hyldest til ældre mænd, efterfulgt af et billede af george clooney, lidt som at smide en lagkage i hovedet på dem :D ( ...og clooney måtte gerne komme et smut forbi min seng...)

Hør hov! Er det da kun Clooney der kan være en steg når en mand er "ældre". ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Og klar til "LOVE", haha fantastisk asiatisk tegn :P

Jeg har ikke læst blot indlæggene endnu, men selve siden er fin, og baggrundsbilledet passer sammen med det øvrige, og at du jo er asiat. :-)

Flot side :-)

Nille der hedder vel ikke "indian summer" når hun er fra Asien?! :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvad det hedder på japansk, men Japan har også efterår hvor bladene skifter til flotte farver:

japan%20trees%20autumn%20season%20houses

Ja

Det ligner helt røde blade.

Som man har set i nogle af de nyere asiatiske film.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak alle :-P

Er der flere end Montezi der har problemer med at læse siden?

Claire; sådan har jeg slet ikke set på det. Men mig og Clooney er like this :wub:

Narh ja, det glemte jeg helt at kigge på :-)

Det hvide gør at man bedre kan læse teksten, synes jeg. Men lige nu er jeg på mobilen ( lille skærm), hvordan det er på en computer ved jeg ikke.

Men måske baggrunden skulle være en lille smule mindre gennemsigtig så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ide kunne være, at sørge for, at dine billeder ikke kan downloades helt så nemt (med et simpelt højre-klik).

 

De er af god kvalitet, så der skal nok være nogen, som kunne finde på at "låne" dem til deres egne annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ide kunne være, at sørge for, at dine billeder ikke kan downloades helt så nemt (med et simpelt højre-klik).

 

 

Det hjælper absolut intet, det vil derimod blot fjerne andre højreklikfunktioner. Hvis du vil have et billede fra en hjemmeside, er der mange måder at gøre det på, uanset hvordan der forsøges at sikre sig (på upraktisk vis). Om det tager halvandet sekund eller tre sekunder at kopiere billedet, er man nok ret ligeglad med, hvis man vil have billedet. :)

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke rigtig læse mig til reglerne omkring brug af andres billeder, som er lånt via Google... som fx. George Clooney billedet på min blog.

Nogen kloge hoveder der ved det?

Enkelt: Medmindre du har tilladelse fra indehaveren af rettighederne til billedet, må du aldrig lægge det "på",din side.

Reglerne for indlejring er dog lidt mere tricky (jeg har ikke styr på dem p.t.). Indlejring er at du indsætter billedet via et link til den adresse, hvor det allerede ligger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

mon ikke du er villiv til at lade ham "straffe" dig hvis han selv kommer og henter billedet :)...

 

Jeg tror ikke der sker det store ved det - faktisk nok ingenting :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget tiltalende annonce du har Niki.  Fin stil, ingen under, at du får ros fra smagefulde Gina  :-)  Nu venter jeg spændt på, at nogen skriver en anmeldelse, for du er jo nybegynder, skriver du.  

Jeg har "noget" med japanske piger i øjeblikket, og godt nok er du 100% dansk kulturelt, men måske er illusionen dér alligevel, når du gør så meget ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...