Hop til indhold
Ali-s

Hvidovrevej 233 thai bedste oplevelse

Recommended Posts

Var forbi hvidovrevej 233 i går for at få lidt afslappende olie massage. Der står i deres annonce 300 kr men åbenbart efter kl 18 så stiger det til 400. Skidt pyt.

Kommer der hen nyvasket og ren og bliver taget imod en thai dame. Lidt op i alderen og ikke køn.

Spørger hende så om der er andre piger og det var der bestemt. Det skal siges stedet ligger nærmest i en kælderplan i en villa ligende bygning. Bliver vist ind i et rum hvor jeg sidder og venter. Der kommer så 2 flotte thai piger ind. Normalt syntes jeg ikke de fleste er så kønne men de var faktisk ret smukke.

Fik ikke fat i den enes navn men den anden hed Helen. Valgte hende da jeg syntes hun faldt mere i min smag.

Smider tøjet efter vi får afregnet(de 400) og lægger mig op. Hun går i gang og vi får snakket en del undervejs. Hun giver en middel massage så hvis man søger noget hårdt så er det ikke her. Kunne også godt mærke at hun var ny for det var lidt ligesom de samme øvelser om og om igen. Tænkte det fint nok nu er jeg her alligevel. Vender mig så om da hun skulle massere mig på bryst osv. Så skete der noget jeg ikke lige havde set komme !

Mens hun massører og kigger på mig og kommer tættere på så kysser hun mig. Først tænkte jeg what. Er det en del af massagen hehe. Men så prøver jeg selv at lægge op til et kys og så gik det ellers bare der ud af. Vil ikke komme så meget ind på detaljer men fuck det var dejligt og vi hyggede os. Kunne mærke på hende at det var ægte og ikke skuespil da hun var sindsyg våd. Da vi var færdige lå vi og nussede lidt.

Det har været en af se bedste oplevelser og første gang jeg prøver en thai.

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har været forbi.

Super fed oplevelse og går stadig med et smil på læberne.

PS:

Det skal lige siges at det er mit første emne herinde så håber i tager godt i mod mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi hvidovrevej 233 i går for at få lidt afslappende olie massage. Der står i deres annonce 300 kr men åbenbart efter kl 18 så stiger det til 400. Skidt pyt.

Kommer der hen nyvasket og ren og bliver taget imod en thai dame. Lidt op i alderen og ikke køn.

Spørger hende så om der er andre piger og det var der bestemt. Det skal siges stedet ligger nærmest i en kælderplan i en villa ligende bygning. Bliver vist ind i et rum hvor jeg sidder og venter. Der kommer så 2 flotte thai piger ind. Normalt syntes jeg ikke de fleste er så kønne men de var faktisk ret smukke.

Fik ikke fat i den enes navn men den anden hed Helen. Valgte hende da jeg syntes hun faldt mere i min smag.

Smider tøjet efter vi får afregnet(de 400) og lægger mig op. Hun går i gang og vi får snakket en del undervejs. Hun giver en middel massage så hvis man søger noget hårdt så er det ikke her. Kunne også godt mærke at hun var ny for det var lidt ligesom de samme øvelser om og om igen. Tænkte det fint nok nu er jeg her alligevel. Vender mig så om da hun skulle massere mig på bryst osv. Så skete der noget jeg ikke lige havde set komme !

Mens hun massører og kigger på mig og kommer tættere på så kysser hun mig. Først tænkte jeg what. Er det en del af massagen hehe. Men så prøver jeg selv at lægge op til et kys og så gik det ellers bare der ud af. Vil ikke komme så meget ind på detaljer men fuck det var dejligt og vi hyggede os. Kunne mærke på hende at det var ægte og ikke skuespil da hun var sindsyg våd. Da vi var færdige lå vi og nussede lidt.

Det har været en af se bedste oplevelser og første gang jeg prøver en thai.

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har været forbi.

Super fed oplevelse og går stadig med et smil på læberne.

PS:

Det skal lige siges at det er mit første emne herinde så håber i tager godt i mod mig :)

Fin beretning og velkommen til  :smile:

Det lyder som typisk Helen, hun er ikke ny, men massagedelen er ikke der hvor hun lægger energien.

(Hun er nævnt herinde)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak OrganDonor :)

Så har hun måske løjet for hun sagde hun lige var startet for 2 uger siden og da det er min første gang på det sted så ved jeg ikke om det er sandt.

Har du et link syntes ikke jeg kunne finde noget om hende nemlig? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

:grin:  :grin:

Helen har været der ihvertfald 5-6 måneder.

Første gang jeg traf hende var hun under oplæring af Ice, der også er ret lækker :smile:

Jeg husker Helen som en lidt spinkel pige.

Fin anmeldelse iøvrigt :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak OrganDonor :)

Så har hun måske løjet for hun sagde hun lige var startet for 2 uger siden og da det er min første gang på det sted så ved jeg ikke om det er sandt.

Har du et link syntes ikke jeg kunne finde noget om hende nemlig? :)

Det kan du tro.

Her er hvad der kom frem efter en hurtig skanning:

Som dråben siger har hun været der ca. 5 måneder, kun afbrudt af en tur til Italien hvor hun kommer fra.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay lidt underligt hun fortæller hun kun har været der i 2 uger. Men hun var sku meget sød.

Tak for links :)

Det rigtigt hun fortalte at hun var fra Milano og havde en datter i Italien.

Er Ice der stadig? Måske man skulle prøve hende næste gang :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har jo været på bortrejst og vendt tilbage for omkring 14 dage siden,

det er nok det hun mener med at hun har været der i 2 uger :)

Det er vist en voksen søn hun har i Italien :)

Mener ikke at Ice er der for tiden, Ifg. annoncen på massageguide.

Så tag du en tur mere med Helen, hun glad når man vender tilbage.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Annoncerne for Chandara på Massageguiden er lidt forvirrende .... Navnene på massørerne i teksten er rigtige nok, så pt er både ICE, Pim, Ann og Helen dér. Alle fire er skønne piger på hver deres måde. Til gengæld bruger Chandara ofte billeder med piger, som ikke længere er der.... Der har dog altid været overensstemmelse mellem billederne og de navne, som står hen over dem.

Jeg kan nikke genkendende til beskrivelserne ovenfor.... så prøv bare de andre Ali-S ... og beslut så hvem der er din favorit ... eller fortsæt med Helen .. det vil du ikke fortryde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annoncerne for Chandara på Massageguiden er lidt forvirrende .... Navnene på massørerne i teksten er rigtige nok, så pt er både ICE, Pim, Ann og Helen dér. Alle fire er skønne piger på hver deres måde. Til gengæld bruger Chandara ofte billeder med piger, som ikke længere er der.... Der har dog altid været overensstemmelse mellem billederne og de navne, som står hen over dem.

Jeg kan nikke genkendende til beskrivelserne ovenfor.... så prøv bare de andre Ali-S ... og beslut så hvem der er din favorit ... eller fortsæt med Helen .. det vil du ikke fortryde.

Det var netop tekstbeskrivelsen jeg refererede til, som den sidste tid har set således ud:

"PIGERNE ER: Bella,Helen,Emmy,Pim,Ann"

Det plejer at passe, men kan ikke vide om Ice er der alligevel, da jeg ikke har spurgt.

Stedet hedder for tiden "Chanspa"   http://www.chanspa.dk/

-OD  :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

@organdonor .... ICE var der for 14 dage siden; men det er jo en omskiftelig verden .... Chanspa har jeg kun set på deres hjemmeside ... på Hvidovrevej 233 mener jeg der stadig står Chandara; men bliver nu lidt i tvivl .... uanset ... det er samme sted. Og flot hjemmeside. Prøvede spa-oplevelsen for et års tid siden. Lidt dyrt - dengang 1500 kroner; men absolut mindeværdigt. Det var PIM, der stod for den oplevelse og hun er netop kommet tilbage efter at have været væk i et halvt år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mona er helt petite dansktalende dejlig thaikvinde på omkring de 35-40 med et sprudlende humør og en dybfølt svensker. Min favorit thaimassør. Er der nogen der har set hende for nylig i nummer 233?

Redigeret af oxen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hornykaj

Mona.... Hun kommer ikke tilbage til 233... Meen mon ikke den thailandske pengegrådighed lokker hende frem på en anden adresse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mona.... Hun kommer ikke tilbage til 233... Meen mon ikke den thailandske pengegrådighed lokker hende frem på en anden adresse :wink:

Ja mon ikke på en anden adresse så, noget skal hun jo tage sig til. Om en ville røbe hvor hun så dukker op vil det være dejligt :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Undskyld mig   -   man bliver da helt rundforbikørt af alle de navne, der flyver rundt i luften.     :mrgreen:

@Krølle Bølle .... ja, der er mange navne; men er det ikke de vi reelt anmelder her ...... omgivelserne spiller ind. Er stedet ikke lækkert, så gider vi heller ikke pigerne; men i sidste ende så kan stedet være nok så lækkert hvis pigerne er en skuffelse.

Så navne ER vigtige .... desværre skifter pigerne engang imellem både sted og navne, og så er det jo rart vi her i dette forum kan prøve at holde styr både på stjernerne og nitterne.

Og Hvidovrevej 233 er et lidt over gennemsnitligt sted mht omgivelserne, og generelt har de været gode til at få en god blanding af piger. Dét er da værd at kommentere ... mange navne eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld for det sene svar venner.

Men fik mig forhandlet til en pris på 800 for det hele.

Ved ikke om det er billigt eller dyrt personligt syntes jeg for hele oplevelsen af det er billigt sluppet :)

Takker for alle som har bidraget til emnet her. Altid spændende at høre hvad andre har at sige og om deres oplevelser. Keep going! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Det er godt nok sidst i August at jeg var forbi, men jeg fik en super oplevelse en aften hos pigerne. Det var en særdeles blød og lækker Bella der blandt andet masserede mig. Var lidt overrasket der jeg ankom, da der stod et lukket skilt i døren/vinduet. Men der jeg ringede på blev der åbnet og spurgt om jeg have bestilt tid, hvilket jeg kunne bekræfte. Lidt til den dyre side med 1500 kr, men hold op hvor var hun blød og sexet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor gammel vil I tror Ice er? :)

Mellem 28-32 vil jeg umiddelbart tro, men thaier er svære at bedømme alder på synes jeg :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helen er en dejlig pige, og hun sutter uden og med spærm i munden. Hun sluger ikke, men kinky og frækk.

Anal er også noget hun tilbyder, I love it;-)

Men hun snakker om sit lille barn, og vatpik af en kæreste?

Skulle næste tro hun søger en mand!

Massage, nej. Men det koster 300.- + happy play 800.- ud af døren og ind med næste.

På en god dag laver hun nok 3000-4000.- i timen.

Også smager hun af spærm:-)

Mrn fræk er hun.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...