Hop til indhold
Louie De Palma

Så kom prostitution med i nationalregnskabet

Recommended Posts

Måske jeg er lidt følsom, men jeg kan ikke lade være at blive stødt over at vi nævnes i samme åndedrag som narkomaner og smuglere   :mad:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg er lidt følsom, men jeg kan ikke lade være at blive stødt over at vi nævnes i samme åndedrag som narkomaner og smuglere   :mad:

 

For nogen har det jo lidt med afhængighed at gøre ;-)

 

Og så er der nok også blandet en del kriminalitet ind over det her også.

 

Egentlig pudsigt at prostitution nu optræder to steder i nationalregnskabet. Både som lovligt og ulovligt. For der er jo kvinder som indberetter alle deres indtægter til skat...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel et dilemm for vores politikkere, - at prostitution er en god indtægt for staten, - trods alt ;)

 

Dobbelt morellen længe leve - hip hip hurraa :cool:

Så god en indtægt er det vel næppe. Og jeg har da også de endog meget skiftende skatteministre mistænkt for ikke at få de statte- og momspenge hjem fra området, som de vel dybest set er forpligtiget til.

Nu ved jeg selvfølgelig godt, at vores egne små engle piger herinde hellere betaler for meget end for lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...