Hop til indhold

Så kom prostitution med i nationalregnskabet

Featured Replies

Skrevet

Vel et dilemm for vores politikkere, - at prostitution er en god indtægt for staten, - trods alt ;)

Dobbelt morellen længe leve - hip hip hurraa :cool:

Skrevet

Hvis jeg lover at jeg besøger glædes piger 2 gange månedligt, kan jeg så få en lidt lavere skatte procent?? :p

Skrevet

Måske jeg er lidt følsom, men jeg kan ikke lade være at blive stødt over at vi nævnes i samme åndedrag som narkomaner og smuglere   :mad:

Skrevet

Måske jeg er lidt følsom, men jeg kan ikke lade være at blive stødt over at vi nævnes i samme åndedrag som narkomaner og smuglere   :mad:

For nogen har det jo lidt med afhængighed at gøre ;-)

Og så er der nok også blandet en del kriminalitet ind over det her også.

Egentlig pudsigt at prostitution nu optræder to steder i nationalregnskabet. Både som lovligt og ulovligt. For der er jo kvinder som indberetter alle deres indtægter til skat...

Skrevet

Vel et dilemm for vores politikkere, - at prostitution er en god indtægt for staten, - trods alt ;)

Dobbelt morellen længe leve - hip hip hurraa :cool:

Så god en indtægt er det vel næppe. Og jeg har da også de endog meget skiftende skatteministre mistænkt for ikke at få de statte- og momspenge hjem fra området, som de vel dybest set er forpligtiget til.

Nu ved jeg selvfølgelig godt, at vores egne små engle piger herinde hellere betaler for meget end for lidt.

Skrevet

De gør hvad de kan for at puste BNP tallet op.

Hele budgettet står og falder med en blowjob.

Skrevet

Hele budgettet står og falder med en blowjob.

Er blowjob nu blevet noget hvor man puster nationalregnskabet op? :mrgreen:

Skrevet
  • Author

Javist, for så ser den relative skatteprocent lavere ud. Og vi er på den måde rigere - i teorien. De glemmer formentlig at modregne at mange tager til udlandet og lægger forbruget der.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.