Hop til indhold

Massage af mand

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen af jer der kender til M til M erotisk massage.  Han har profil her på siden.  Jeg har skrevet med ham og han lyder ok.

Er bare nysgerrig efter om andre har kendskab til ham.  Er genert og nervøs

• 3 weeks later...
  • Svar 53
  • Visninger 26.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Lad os spørge løs og samle informationer / anmeldelser i stedet for at kommentere hinandens spørgsmål

• Ved at det er i Jylland, men massøren i Silkeborg er knald dygtig. Uddannet massør og tilbyder også ekstra ydelser. Har en profil herinde

• Lyder spændende, håber nogen herinde skriver en anmeldelse fra et besøg.....snart. Ellers gør jeg , det lyder sgu fristende og vildt lækkert både det han skriver og kommentarer på siden fra kunder.

Skrevet

Har lige haft besøg af M-til-M erotisk massage.. som har profil herinde... Dejlig oplevelse god pirrende massage af pik og røv (prostata) som aftalt på forhånd via besked system herinde .. Lækker fræk afslutning herefter aftørring.. Flink rar og imødekommende fyr det lytter til og forstår dine signaler og som har god tid ... Pris som vi aftalte bliver mellem ham og jeg.. 

Men kontakt ham roligt hvis du trænger til en fantastisk massage oplevelse hvad enten du er Mand eller Kvinde 

Skrevet

Tak for ordene, er glad for at du nød det :) 

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvorfor prøver du ikke manden i Silkeborg? Der kan du også afprøve fantasier? og det er rimelig tæt på Randers

Har i ikke et ling til den berømte mand i Silkeborg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.