Hop til indhold
siddharta

Hvor er Jasmin?

Recommended Posts

Jeg er sikker på, at dette er det rigtige sted at spørge, for jeg har svært ved at tro, at hun bare ville skride uden et ord. Og så savner jeg hende!! Hun er fantastisk til at udfordre min opfattelse af både det ene og det andet....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg er sikker på, at dette er det rigtige sted at spørge, for jeg har svært ved at tro, at hun bare ville skride uden et ord. Og så savner jeg hende!! Hun er fantastisk til at udfordre min opfattelse af både det ene og det andet....

Skriv en pm til hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller besøg hende, hun har stadig åben :P

 

DET tør jeg ikke!!!! Jeg bli´r ædt!

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan nok ikke læse den, når hun er på "ferie" :P

 

Ej! Jeg overså din første besked. Er hun "banned"???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner hende ikke.

Nå, men det gør jeg altså. Vi har alle hver vores irriterende sider, og jeg er sikker på, at uanset hvem af os herinde der fik karantæne, så vil der altid være nogen, der ikke vil savne én.

Og så må jeg hellere svare Montezi her, så de forskellige karantæner ikke bliver blandet sammen.

Sikke dog et fint indlæg :(

Der fik du lige beskyldt ledelsen for.... ja, hvad er det egentlig du beskylder dem for???

Fandme et usselt bidrag :(

Jeg beskylder ikke administrationen for en dytfis, Montezi, så din forargelse hører ingen steder hjemme. :)

Normalt har administrationen herinde været ret så åbne omkring, hvem der fik karantæne og hvorfor. Ikke fordi de skal, for de skylder ingen forklaringer, men det har de dog været.

Da ingen kunne få svar på, om Jasmin overhovedet havde fået karantæne, valgte jeg at spørge hovedet selv.

Det vil sige, at jeg kun har fået begrundelsen fra hendes mund, og det er jo immervæk den eneste begrundelse, jeg har. Og grundet naturen i begrundelsen, tør jeg ikke rigtig sige det højt. Det kan vel ikke være så svært at forstå? :) Og hvis det er meningen, at det skal være en hemmelighed, så skal jeg da ikke være den der udbasunerer det. :)

Men jeg undrer mig selvfølgelig over din kraftige reaktion over mit indlæg? Nu har jeg intet at udsætte på ledelsen (andet end Jasmins begrundelse - men det kan de jo være ligeglade med) men det skal forhåbentlig ikke forstås sådan, at du mener, at man på ingen måder må stille sig kritisk overfor visse hændelser herinde?

Ja... Er man utilfreds, kan man fedte af... Helt enig. Men man har vel stadig ytringsfrihed, så længe man overholder reglerne eller hvad? Ja, jeg kunne da også bare klappe i, og hvis det er så stor en synd, hvad jeg har skrevet, så må jeg jo opleve en mundkurv indefra. :)

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Vi har valgt ikke at debattere Jasmin fra moderatorernes side. Den beslutning tog vi da Jasmins profil blev sat på pause. Og umiddelbart ser vi ingen grund at lave om på det.

Grundlæggende er Der er ingen grund til at spekulere over hvorfor/hvordan det endte sådan, vi synes ikke det kommer andre ved, og vi føler intet behov for at skulle retfærdiggøre vores beslutning eller diskutere begrundelsen

Og derfor synes vi heller ikke at de halvkvædede viser fra nogle brugere er særligt konstruktive eller nødvendige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har valgt ikke at debattere Jasmin fra moderatorernes side. Den beslutning tog vi da Jasmins profil blev sat på pause. Og umiddelbart ser vi ingen grund at lave om på det.

Grundlæggende er Der er ingen grund til at spekulere over hvorfor/hvordan det endte sådan, vi synes ikke det kommer andre ved, og vi føler intet behov for at skulle retfærdiggøre vores beslutning eller diskutere begrundelsen

Og derfor synes vi heller ikke at de halvkvædede viser fra nogle brugere er særligt konstruktive eller nødvendige.

 

.......... Slettet

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er sikker på, at dette er det rigtige sted at spørge, for jeg har svært ved at tro, at hun bare ville skride uden et ord. Og så savner jeg hende!! Hun er fantastisk til at udfordre min opfattelse af både det ene og det andet....

 

Det gør jeg også. Hun var i hvert fald aldrig kedelig!

Heller ikke i sengen, tror sgu jeg snart må et smut forbi igen :P

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Borende X Du har snart opbrugt din kvote af trættende selvretfærdige, iscenesættende bemærkninger, er det skrevet så du forstår det ?

Redigeret af Equilibrium
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har snart opbrugt din kvote af trættende selvretfærdige, iscenesættende bemærkninger, er det skrevet så du forstår det ?

 

Undskyld og bekalger, jeg trak min humor i en gammel kondom automat lidt syd for Container havnen i Århus. Det var en nitte og nogen burde gøre noget ved det!

 

Sgu!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld og bekalger, jeg trak min humor i en gammel kondom automat lidt syd for Container havnen i Århus. Det var en nitte og nogen burde gøre noget ved det!

 

Sgu!

Jeg tror Equilibrium indlæg var ment som et svar på Borende X's nu slettede indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld og bekalger, jeg trak min humor i en gammel kondom automat lidt syd for Container havnen i Århus. Det var en nitte og nogen burde gøre noget ved det!

 

Sgu!

 

Det var til Borende X beskeden, det kan du se af rettelsen. Han åbenbart har et behov for at angribe alt og alle herinde personligt altid næsten hver dag desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Hot6 Det var ikke rettet mod dig, men tage du bare en for holdet .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X Du har snart opbrugt din kvote af trættende selvretfærdige, iscenesættende bemærkninger, er det skrevet så du forstår det ?

 

Ja, men jeg forstår ikke, at du så skal kommentere et indlæg, jeg straks slettede, da jeg så den større sammenhæng.

Det er da en defensiv handling fra min side.

Højt til loftet?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret, moderatorteam.

Vil I slette Frasiers afsporende og personlige kommentar, eller skal jeg anmelde den?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

X fordi det kunne være endog meget befordrende for os allesammen hvis du en enkelt gang tænkte dig grundigt om inden du postede og puster til ilden Og især fordi din reaktion først kom efter min post får den at blive stående

Redigeret af Equilibrium
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det manglende svar til mig, og den manglende reaktion på min anmeldelse af KrølleBølles kommentar skal tolkes som hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

........ Og især fordi din reaktion først kom efter min post får den at blive stående

 

Tjah, jeg kan ikke gøre for, at maskineriet herinde er langsomt. Jeg sad og arbejdede på mit indlæg, mens du åbenbart har svaret.

Erfaringsmæssigt går der flere minutter, før et svar registreres.

Men schwam daruber!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi ikke bare allesammen tage en dyb indånding, og holde lidt igen de næste par dage..........så er det hele overstået og vi kan igen have fred de næste 3-4 uger!!!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...