Louie De Palma 2317 Skrevet 15. September, 2014 Jeg vælger ikke, det gør min kone, og hun vælger vist ud fra hvilken kropstype, hun bedst kan lide. Lyder som om I har et dejligt afslappet forhold. Er det gogoloer eller glædespiger, der er tale om? Er bare nysgerrig. Er det så altid trekanter i kører? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zanderveld 42 Skrevet 16. September, 2014 Min kone er biseksuel og kan godt lide en ekstra pige i sengen fra tid til anden. Hun er på den anden side ikke interesseret i at hive en pige med i sengen, som risikerer, at udvikle følelser for hendes mand, hvorfor det er udelukket, at søge i omgangskredsen eller på dating-sider. Derfor mener hun, at en GP er det sikreste bud. Jeg selv havde ingen erfaring med købe sex, inden jeg mødte min hustru (og var vel egentligt nok lidt frastødt af hele konceptet), så det er hende, der bestemmer hvem og hvornår. Jeg kan godt tænde på hele setup'et, når min kone er med (men det er nok mest hende og hendes ophidselse der tænder mig), men kan ikke rigtigt forestille mig, at købe en pige alene. Håber, det besvarer dit spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg