JackHarper 3 Skrevet 14. September, 2014 Hej Er der nogen her der har besøgt polskepiger http://side6.dk/resultatside/?q=polskepiger Ved i hvor de holder til i Odense? Mvh. Jack 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 14. September, 2014 (edited) Jeg har været der mange gange og med forskellige piger. Behandling og kvalitet afhænger af pigerne man er sammen med. stedet ligger i (adresse slettet) Nummeret er jeg ikke sikkert, men det er det første rødt hus (til højre) efter man drejer ind! Redigeret 14. September, 2014 af Kurator 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 14. September, 2014 Var et smut forbi den anden dag - og nummer stemmer. Mødte kun én - Er ikke helt sikker på om det er pigen på billederne... ved ikke om de har for vane med rigtige eller fake pics. Hvis det er hende - så er det 10-15 år siden Jeg takkede pænt nej - og gik igen... Btw - så synes jeg priserne i Odense er et hak højere end i Kbh - stemmer det? Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 14. September, 2014 (edited) (vejnavn slettet) , er den adresse stavet rigtig? Kan ikke finde den i Odense! Redigeret 14. September, 2014 af Kurator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 14. September, 2014 (edited) jep - er god nok: (vejnavn slettet) Redigeret 14. September, 2014 af Kurator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 737 Skrevet 14. September, 2014 Jeg er enig i kommentarerne om Polske piger. Du får en mere stabil service og rigtige (nye) billeder hos Odensedreams til samme eller lavere pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. September, 2014 Venligst undlad at opgive adresser som ikke fremgår af annonceringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 15. September, 2014 (edited) OK, skal nok lade være med at skrive adresser, men hvad er pointen med at holde adresser skjult? De har selv opgivet adresse i mange af deres annoncer. Redigeret 15. September, 2014 af pikorous Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 15. September, 2014 her er en af mine anmelelser om polske pigerne: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg