Hop til indhold
storefrederik

Mere en bare en kunde?

Recommended Posts

Hejsa debat,

Jeg er på det sidste kommet mere og mere hos en pige i branchen, og vi har en fantastik kemi sammen.

Har også givet hende en lille gave, og hun har sagt ja til at gå ud at spise med mig. Hun giver mig altid mere tid end jeg betaler for.

Ingen af os er dog indstillet på at begynde et forhold sammen. Jeg kunne ikke drømme om at stalke hende eller forlange at hun stopper.

Men hvor ville I egentlig sætte grænsen mht. at blande en pige mere og mere ind i det private liv? Hvor langt går kæreste-oplevelsen for jer andre?

Jeg bruger naturligvis ikke flere penge på hende end jeg har råd til, selvom jeg da føler vi har en ægte forbindelse. Og hun er ikke en thai-pige, da jeg har læst om nogle lignende spøjse forhold på thaiklinikkerne.

Det begynder at føles mere som et sugardaddy forhold. Og det tror jeg faktisk jeg er ok med - har dog aldrig prøvet det før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Nyd det, men pas på dine penge.

Når I skal ud og spise, skal du betale for hendes tid der ?

Du taler om Suggerdaddy forhold, dvs det er stadig dine penge der er drivkraften for at I er sammen ?

Er forbindelsen helt ægte mellem jer ville jeg mene, at så kunne I være sammen uden penge involveret. I har helt sikkert sympati for hinanden, men stadig, hvis hun kun er sammen med dig, når du har pengepungen fremme, så er forbindelsen mellem jer ikke helt ægte i min verden. Det er der intet galt i jo, man skal bare ikke bilde sig noget ind.

Mht grænsen, så synes jeg at det bør være op til hende at sætte grænsen jo og dig. Det kan man ikke sætte et facit for på andres vegne. Jeg synes da kun at det lyder hyggeligt at I dyrker jeres samvær sammen udenfor de vante klinikrammer. Det ser jeg intet galt i overhovedet.

De piger jeg er stamkunde hos giver mig altid mere tid end jeg betaler for. Det er "kundepleje" hos en del piger åbenbart. Det skal man ikke ligge noget specielt i.

Bare hold styr på dine følelser, dit hjerte og din pengepung, så skal du ellers bare nyde det uden at forelske dig inderligt i hende.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg var dig ville jeg  bare nyde det og føle mig meget smigret over at en pige der møder rigtig mange attraktive mænd vælger at give netop mig bonus :).

Hold hovedet kold uden at være mistroisk overfor hende. Som en anden nævner, lad hende sætte grænsen for kontakten - udvikler det sig til mere så er det da alletiders :).

Nu er jeg godt gift, men jeg kunne godt nævne et par modne piger i branchen, jeg som single,  ville være stolt af at kunne præsentere for min omgangskreds som ledsager.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest elsker_sex

Hvis du skal betale for hendes tid nå I skal ud og spise, så er du nok ikke meget mere end en kunde med god kemi ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis du skal betale for hendes tid nå I skal ud og spise, så er du nok ikke meget mere end en kunde med god kemi ;-)[/quote

Nej det er der ikke, groft sagt. Det skal der heller ikke være. Men er det ikke også fantastisk dejligt med gensidig kemisympati, der måske også rækker til små sjove kontakter mellem besøgene?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg var dig ville jeg  bare nyde det og føle mig meget smigret over at en pige der møder rigtig mange attraktive mænd vælger at give netop mig bonus :).

Hold hovedet kold uden at være mistroisk overfor hende. Som en anden nævner, lad hende sætte grænsen for kontakten - udvikler det sig til mere så er det da alletiders :).

Nu er jeg godt gift, men jeg kunne godt nævne et par modne piger i branchen, jeg som single,  ville være stolt af at kunne præsentere for min omgangskreds som ledsager.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Selvom man nyder det og ikke tager det alt for "kæreste alvorligt", så er man nødt til lige at tjekke at man ikke pludselig er "for tæt på kanten".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hvor ville I egentlig sætte grænsen mht. at blande en pige mere og mere ind i det private liv? Hvor langt går kæreste-oplevelsen for jer andre?

Hej Storefrederik,

Kæreste-oplevelsen går lige nøjagtig så langt som hun vil og ikke en meter længere!

Nyd det I har, men invester ikke mere af dig selv i det end du kan tåle at miste!

Tag ud og spis med hende, ha' det sjovt og giv alt den gas du overhovedet kan.....men hold altid for øje at det kunne være en udvidet form for kundepleje fra pigens side, og at det hele foregår på hendes præmisser.

Så længe du bare tager imod det der kommer din vej, uden at forvente mere, så skal du nok klare dig.

Den dag du begynder at tro at der er mere i jeres "forhold" end bare et kunde/GP forhold - og det uanset hvor mange gaver du giver hende, og hvor mange middage du spenderer - det er den dag du sætter dig ned og spørger hende direkte om hvor hun er i jeres "forhold".

Senest dér får du så enten en spand kold vand i hovedet, eller også lever I lykkeligt til jeres dages ende!

Tag et reality check en gang imellem - for din egen skyld - og vurder med et åbent sind hvor DU er i jeres "forhold".

Når det så er sagt, så nyd det der er, og få det bedste ud af det......men vær realist samtidig med det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for input! Jeg er enig i mange af de ting I skriver, og vil nok også bare nyde turen + beholde fornuften.

Jeg ville hverken forvente eller kræve af en pige som tilbyder kæreste-oplevelser, at hun "åbner op" for andet end sex, kys og kram.

Men ind i mellem som stamkunde får man en ret personlig interaktion sammen.

Det er kun anden gang, jeg føler, at det sætter nogle tanker i gang.

Jeg er en sundt skeptisk person ellers, men på den anden side går man glip af meget hvis man har nej-hatten på hele tiden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ingen af os er dog indstillet på at begynde et forhold sammen.

Jamen den del giver jo så sig selv, da det lyder til at i rent faktisk har talt omkring hvad den gensidige kemi og de kommende udvidelser betyder for jeres relation til hinanden.

For mit vedkommende kan jeg blot sige, at hvis jeg udvikler f.eks et venskab med en GP, så har jeg ingen grænser omkring at hun skal holdes hemmelig, at andre ikke må vide, at jeg rent faktisk har en venskab med pigen osv. Det betyder selvfølgelig ikke at jeg modsat render rundt og fortæller "Nu skal i høre min gode veninde Gurli er faktisk prostitueret, men budskabet er at jeg på ingen måder skammer mig over det, eller vil gøre noget stort nummer ud af at holde det skjult fra min familie, venner og det øvrige netværk"

Jeg vil ligeledes mene, at hvis man har den slags betænkeligheder, så bør man holde sig indenfor de rammer en købe oplevelse normalt tilbydes under.

Jeg kunne sagtens forestille mig, at noget at det eneste disse piger ikke har brug for, er gæster der simulere et venskab eller mere, og hvor pigen så bare senere må konstatere, at det vist bare handlede om, at få hevet mest muligt "gratis" tid ud af pigen.

Så tænk dig grundigt om, hvis du har planer om andet end købe oplevelser med stamkunde-bennefits, og brug tid på at få forventninger m.v. afstemt med pigen for jeres begges skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Grænsen går der hvor i sætter den, alfa og omega er, at i har de samme forventninger/ er afklarede med hvad i har sammen, så tal om det. Den der "lad os ta det stille og roligt og se hvad der sker" er super i alle andre forhold en et kunde/gp forhold.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er i et forhold, vil jeg råde dig til at tænke dig godt om, følelserne løber måske af med dig på et tidspunkt og jeg håber ikke du bruger købesex som erstatning i dit forhold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kæreste-oplevelsen går lige nøjagtig så langt som hun vil og ikke en meter længere!

Nu er der jo også ud over hende en anden part involveret, og her har det en del at sige, om vedkommende er single eller er i et forhold. Så grænsepælene sætter man vel ned i fællesskab, hvor man nu kan blive enige om, at de skal stå?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der jo også ud over hende en anden part involveret, og her har det en del at sige, om vedkommende er single eller er i et forhold. Så grænsepælene sætter man vel ned i fællesskab, hvor man nu kan blive enige om, at de skal stå?

Det er jeg helt enig med dig i, men lur mig om ikke grænsepælene kan fyttes længere ind på hans område, end på hendes ?!

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg

Link til indlæg

nyd livet

gør hvad du selv syntes er fornuftigt

GP'ere kan have mere forståelse / tolerante end mange andre kvinder i livet ( min erfaring )

om du går i byen og finder en pige eller det er din GP du går ud og spiser med, så er det vel normalt at det er manden der betaler, medmindre andet er aftalt

hvis du ikke er i et forhold og er glad for din GP, ville jeg gå linen ud og få de dejlige oplevelser med, men du skal være klar på at acceptere hendes 'job'

pøj pøj

Del dette indlæg

Link til indlæg

GP'ere kan have mere forståelse / tolerante end mange andre kvinder i livet ( min erfaring )

om du går i byen og finder en pige eller det er din GP du går ud og spiser med, så er det vel normalt at det er manden der betaler, medmindre andet er aftalt

Fornemmer en sammenhæng, når du skriver at det er normalt at manden betaler på en date, og at du oplever "GP'er" som mere forstående eller tolerante.

Overvej at date kvinder der ikke henter deres værdier i 1950'erne (hvis du er aktiv dater og ikke blot gætter). Personligt har jeg datet en del der reagerede negativt, hvis jeg gik i gang med at betale, eller som minimum insisterede på at betale andre ting (fx drinks efterfølgende).

Eneste undtagelse hvis vi begge vidste at jeg tjener meget mere end hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være jeg forveksler værdier fra efterkrigstiden, med alm. Høflighed :)

Fordi hvis jeg inviterer en dejlig pige ud, så skal hun da ikke selv betale. Jeg kan sågar finde på at holde døren, trække stolen ud, og tage overtøjet ;)

Har aldrig oplevet sure miner. Men kan blive udsat for herlige reaktioner fra piger som ikke er vant til at blive behandlet galant / gammeldags :)

Redigeret af KingFister

Del dette indlæg

Link til indlæg

galant og høflighed er ikke fremmedord i min verden

Det hedder så "galanteri", så lidt fremmed må det være :wink:

Heller ikke her. Jeg kan bare godt skelne, og økonomisk ligestilling udelukker jo ikke nogen af de to ting ...

Men det oplagte spørgsmål til KingFister er jo så, om du også lader kvinden betale, hvis hun inviterer dig?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det oplagte spørgsmål til KingFister er jo så, om du også lader kvinden betale, hvis hun inviterer dig?

Det er meget sjældent jeg bliver inviteret ud af piger ;)

Det nærmeste jeg kan komme er nok når eks'en en sjælden gang spørger om

jeg vil med ind til byen og spise. Der skiftes vi til at betale.

Da vi stadig kom sammen, betalte jeg altid. Det forekom helt naturligt.

Tror ikke man skal prøve at stille regler op for, at man "bør" gøre det på en bestemt måde,

men derimod gøre hvad man selv føler for i situationen.

Feks. er jeg da et par gange blevet fortalt af piger, at de aldrig før har oplevet en mand

der holdt bildøren for dem. Jeg kan godt lide at gøre det, det giver nogen gode reaktioner ind imellem.

Det er nok ikke så normalt igen, men jeg synes da heller ikke man kan kalde det efterkrigsværdier :)

Det falder vel naturligt for nogen, og ikke for andre. Vi er heldigvis forskellige på mange måder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...og økonomisk ligestilling udelukker jo ikke nogen af de to ting ...

Nu kom jeg til at tænke lidt over dén der.

Jeg tror ikke jeg er tilhænger af økonomisk ligestilling, men det er kun lige

noget jeg har tænkt over nu, så kan ikke komme med nogen særlig begrundelse.

Lige løn for lige arbejde, er jeg helt med på.

Men at man i et par-forhold skal dele alle udgifter lige, dét er ikke lige noget for mig.

De par forhold jeg har været i hvor vi har boet sammen,

der har vi haft separat økonomi. Det har feks været noget med at jeg betalte de faste,

og hun for det meste stod for indkøb.

Håber det giver mening :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligestilling er noget andet end "fællesøkonomi". Ligestilling betyder bare at man betragter folk som og stiller folk lige. Hvordan byrder fordeles er en anden snak. Men pointen er, at når betalingsevnen er lige stor, så er der ingen grund til at lade spørgsmålet indgå i køns-rollespillet.

Det øvrige om kønsroller i datingsammenhæng er overvintret fra før den økonomiske lighed ml. kønnene, men mindre problematisk end økonomisk skævdeling. Der går ikke noget af mig ved at være høflig, medmindre hun er uhøflig, selvfølgelig. Men det er svært at komme uden om det ydmygende i at den ene altid betaler, hvis der er ligestilling. Enten ydmyger det den betalende (skal jeg betale for samværet?), eller den ikke-betalende (kan hun ikke selv betale, skal hun yde noget til gengæld?)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...