Hop til indhold
Correll

Christiana på Amager

Recommended Posts

Christiana på Amager http://side6.dk/resultatside/?q=5830

Lad mig gøre det kort og i punktform:

Positivt:

Smilende og humoristisk

God til engelsk (hun er spansk), ja faktisk så god at hun 3-4 gange måtte tale lidt i telefon under den time jeg tilbragte hos hende

Diskret modtagelse i beboelsesejendom centralt på Amager

Smuk krop - som dog desværre aldrig bliver helt nøgen. Hun har hele tiden et "mavebælte" af elastisk stof på, som angiveligt skulle være fordi hun er kilden. Et bedre bud er nok et ar fra f.eks. Kajsersnit.

Glad for fingre i missen - faktisk rigtig glad

Miljøbevidst: genbruger gerne lagen og håndklæder til flere kunder. Yrkkk

Negativt:

Falske billeder, end ikke i nærheden af at ligne godten på disse fotos

Kys (som er nævnt i annoncen) er kun på kroppen, til nød på kinderne. Jeg er ikke ryger, nybørstet og mintyfresh i min mund, så ikke lige det der er galt.

Giver "blowjob" med hænderne og med det klare fokus at få dig afsluttet og ud af døren.

Hun regner i øvrigt tiden fra du ringer for at blive lukket ind dvs. Inkl velkomst, afregning og bad.

Den resterende tid (jeg fjols havde betalt for en time) skal man regne for spildt, da hun nærmest skal tvinges tilbage i sengen. Regn ikke med pillowtalk eller en 2. omgang.

Konklusion: find et andet sted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...