Hop til indhold
Guest LMNB

Flensborg-tips - herunder specielt hotel

Recommended Posts

Guest LMNB

Hej folkens

 

Jeg skal på hyggetur til Flensborg snart, ren fornøjelsestur i 3-4 overnatninger.

 

Er der nogen der har gode tips til fornøjelige udskejelser?

 

Noget jeg tænker meget på er hotellet. Jeg vil fx gerne have et hotel hvor der er bar til. Behøver ikke være fancy, men vil rigtig gerne på hotel, hvor man kan tøffe ned i baren, og så tøffe tilbage på værelset igen.

 

Har set fx Hotel Central, Hotel Arcadia mm. Det forekommer mig lidt at deres bar ikke helt er en "bar" som det er en reception der også serverer øl...(?)

I bedste forhåbning, glæder jeg mig til at høre fra jer andres røverhistorier om Flensborg.

 

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

hvad med P-club der er der en god bar og lækre damer  :-P og du kan overnatte der hvis du har lyst 

 

knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med P-club der er der en god bar og lækre damer  :-P og du kan overnatte der hvis du har lyst 

 

knaldehunden

 

Jeg er ikke sikker på du kan overnatte på P-clubben, det er såvidt jeg forstår det, kun at de kan booke et hotelværelse et andet sted i byen, men jeg har ikke haft behov for at forespørge direkte hvordan det fungerer - tror heller ikke det er noget, der er efterspurgt.

 

Men P-clubben er nok det bedste sted i Flensburg at hygge sig og man kan da også nøjes med bare at sidde i baren - lader til, at det er det, knaldehunden forstår ved hygge  :roll:  Ellers findes der vist også en eller 2 natclubber eller barer med frække damer nede omkring havnen.

 

Jeg synes bare, at har man 3 - 4 dage til rådighed :D  - nu ved jeg selvfølgelig ikke om knaldehunden har andre ærinder i Flensburg?, men skulle det ikke være en hyggetur :wink:  - Ja, så ville jeg foreslå ham at fortsætte mindst helt til Hamburg, hvor der både er flere FKK-klubber, Flatrates mv. og han kan hygge sig til langt færre penge end i Flensburg.

 

Billig hotelovernatning skulle heller ikke være et problem, men om der er bar eller ej plejer jeg ikke at gå op i, da der på FKK og Flattrates, som regel er fri bar, medmindre man vil have alkoholiske drikke - men hvem drikker sig fuld, når der er mere eller mindre halvnøgne damer i farvandet ?

 

Ellers kan jeg anbefale:

 

http://www.booking.com/hotel/de/hotelstern.da.html?aid=312738;label=de-hamburg-0vM%2AbHWkLuJMIK0z78FxVQS51480082743%3Apl%3Ata%3Ap1320%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=24de052ff6208be8cdfae558439999ae;dcid=4;ucfs=1;srfid=a27f5980666679d73bb5ca7c00ebc64adc68870eX14;highlight_room=

 

på Reeperbahn, så er det bare at gå ned på gaden, så ligger der barer mv. på stribe, men besøg lige mindst en FKK før du besøger Herbertstrasse, pigerne på gaderne deromkring og div. Laufhäusern, så du ikke spilder dine penge på bondefangeri   :)

 

Kun

 

http://geiz-club.com/

 

på Reeperbahn vil jeg anbefale, da du her i ro og mag kan gå op og nyde en drink, kigge en pige ud - eller blive kigget ud af en pige  :P før du beslutter dig eller bare går igen.

 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Tak for gode svar. :-)

Jeg har 3 dage. På frie tøjler, dvs. uden andre forpligtigelser end de jeg selv sætter. Grunden til jeg har valgt Flensborg er fordi jeg også vil andre ting. Der er flere ting jeg vil "sight-see'e". Jeg har læst en masse fra Hamborg - og tak for super-råd Jernsvinet; gode råd, så jeg faktisk overvejer en masse dernedad mod Hamburg ;-

"Jeg vil andre ting": Min tur er ikke en ren "Love-Joy-Tur". Jeg skal andre ting, som jeg personligt synes er interessant i området. Jeg har læst (en masse) fra Hamburg (og der er dælme en masse herlige ting v. Hamburg!) - men jeg betaler fx gerne for en gang thaimassage uden andet end Thai-M som afslutning....


OK: i bund og grund: Måske min tur er en tour-de-light....Og ikke en tour-de-fiss...

 

Jeg sætter pris på jeres super-bud, men FKK og FlatRate: Jeg lytter, hører, researcher og vil gerne høre fra jer, men jeg tænker nok mest på "light-udgaven"

:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

...Og i øvrigt, Jernsvinet: Tak for Heads up mht Reeperbahn, og muligheden for at blive bondefanget - og tippet for netop IKKE at blive bondefanget! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

 

Jeg skal på hyggetur til Flensborg snart, ren fornøjelsestur i 3-4 overnatninger.

 

Er der nogen der har gode tips til fornøjelige udskejelser?

 

Noget jeg tænker meget på er hotellet. Jeg vil fx gerne have et hotel hvor der er bar til. Behøver ikke være fancy, men vil rigtig gerne på hotel, hvor man kan tøffe ned i baren, og så tøffe tilbage på værelset igen.

 

Har set fx Hotel Central, Hotel Arcadia mm. Det forekommer mig lidt at deres bar ikke helt er en "bar" som det er en reception der også serverer øl...(?)

I bedste forhåbning, glæder jeg mig til at høre fra jer andres røverhistorier om Flensborg.

 

:wink:

 

Jeg ville nok vælge Arcadia, fordi det ligger ved havnen og er et stort hotel med dertil bar? Der ligger et væld af restauranter og barer om hjørnet, du bliver ikke skuffet. 3-4 dage i Flensborg er lang tid, tag evt. en afstikker til smukke Husum og Slesvig by også. Kiel er billig og velassorteret mht. damer, her kommer du ned på 30 euro for sex, men det er ikke nogen spændende by. Der ligger to fantastiske fiskerestauranter i Kappeln, og det er meget rimeligt at spise der. Prøv ex STARK, her vælger du de fisk og skaldyr du vil spise, og så laver kokken det til dig som du ønsker. Pris ca. 20 euro incl. et par øl og en skarp til kaffen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for gode svar. :smile:

Jeg har 3 dage. På frie tøjler, dvs. uden andre forpligtigelser end de jeg selv sætter. Grunden til jeg har valgt Flensborg er fordi jeg også vil andre ting. Der er flere ting jeg vil "sight-see'e". Jeg har læst en masse fra Hamborg - og tak for super-råd Jernsvinet; gode råd, så jeg faktisk overvejer en masse dernedad mod Hamburg ;-

"Jeg vil andre ting": Min tur er ikke en ren "Love-Joy-Tur". Jeg skal andre ting, som jeg personligt synes er interessant i området. Jeg har læst (en masse) fra Hamburg (og der er dælme en masse herlige ting v. Hamburg!) - men jeg betaler fx gerne for en gang thaimassage uden andet end Thai-M som afslutning....

OK: i bund og grund: Måske min tur er en tour-de-light....Og ikke en tour-de-fiss...

 

Jeg sætter pris på jeres super-bud, men FKK og FlatRate: Jeg lytter, hører, researcher og vil gerne høre fra jer, men jeg tænker nok mest på "light-udgaven"

:smile:

 

3 dage med frie tøjler - og så vil du spilde tiden i Flensburg?

 

Mht. Thaimassage er der da selvfølgelig tilbud i Flensburg, men de er vist ikke meget forskellige fra tilbuddene i DK -  i Hamburg er udbudene og tilbudene noget helt andet:

 

http://www.modelle-hamburg.de/massageclubs.html

 

Evt. skulle du afprøve dette sted og få en omgang total oliemassage - evt. udført af 2 kvinder - mener prisen var € 220,- og kun € 160,- med 1 kvinde, men det er vist en god ide at bestille tid  :)

 

http://www.puppenhaus-norderstedt-aktiv.de/44801.html

 

Jeg ville have besøgt stedet for et par mdr. siden, men havde ikke opdaget at der både findes en Feldweg og en Feldstrasse lige ved siden af hinanden  :cry: , så jeg fandt aldrig den helt rigtige adresse - dvs. jeg så nok huset, men troede ikke det  kunne være der.

 

Link til P-clubben:

 

http://en.the-pclub.de/

 

Hvor jeg kan se at både Lolita, Adelina og Jessi ihvertfald er tilstede, så du kommer sikkert heller ikke til at kede dig i Flensburg  :D

 

NB. Flensburg kan du altid tage senere på en-dags-ture. At slippe afsted til Hamburg er noget vanskeligere - og så i 3 dage, så du burde unde dig selv en aften på enten FKK eller Fantasy Lounge:

 

http://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk.html?data[meta_id]=9468

 

Under kr. 1000,- for en oplevelse for livet  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager du til FKK Harmony så brug mindst fire timer der. Evt tre. Mindre er ALT for lidt.

Stedet er en totaloplevelse med søde og sprøde unge piger, der tuller rundt og gør sig lækre for dine øjne.

Du vælger selv hvad du vil. Få massage af en rigtig massør, en tur i sauna, nyde en frisklavet kop kaffe eller måske en kold øl, læse avis, se fjernsyn, spise morgenmad, frokost eller/og aftensmad, nyde at andre knalder i biografen eller... selv gå i action med en af de søde dhamer i bio eller helt privat på et værelse.

Selv bliver jeg der gerne i 8 eller 12 timer.

Søg mere info og anmeldelser her på EG. Bare søg på ordet Harmony.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jern

Kan man regne med P-clubs liste over piger Present/Absent?

På hjemmesiden er de ikke særlige informative om priserne http://en.the-pclub.de/page/prices

Ved du hvordan de opdaterede priser er? Er det noget men en pris i entre og en anden for mad/drikke. Og hvad er prisen for pigerne?

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jern

Kan man regne med P-clubs liste over piger Present/Absent?

På hjemmesiden er de ikke særlige informative om priserne http://en.the-pclub.de/page/prices

Ved du hvordan de opdaterede priser er? Er det noget men en pris i entre og en anden for mad/drikke. Og hvad er prisen for pigerne?

 

Du betaler som sådan ikke entre, men du skal købe for mindst € 20,- i baren, hvor du bonnes for selv en kop kaffe.

 

Du kan ikke regne med listen over de tilstedeværende piger, da der som regel er flere tilstede end oplistet - det er som regel kun de faste, der oplistes korrekt.

 

Mht. priserne på hyggestunde med pigerne er det gengivet flere andre steder, hvor P-clubben er omtalt, så det er bare at søge lidt i forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jern

Priserne er nu ikke så lette at overskue (for mig).

Kan du bekræfte:

Før kl 19: 40 euro pr 20 min for superfransk og dansk?

Før kl 19: ?? euro pr 30 min for superfransk og dansk?

Efter kl 19: 60 euro pr 20 min for superfransk og dansk?

Efter kl 19: 80 euro pr 30 min for superfransk og dansk?

Kys koster 25 euro ekstra pr seance - eller halve time?

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej french,

 

Har rettet lidt ind i din tekst:

Før kl 19: 40 euro pr 20 min for superfransk og dansk? - Ikke alle piger tilbyder gratis superfransk

Før kl 19: 80 euro pr 30 min for superfransk og dansk? - jeg har forsøgt at bestille 2 x 20 min istedetfor - den gik desværre ikke, medmindre pigen skulle ned omkring baren ind i mellem ?

Efter kl 19: 60 euro pr 20 min for superfransk og dansk? mener det er passer, men jeg plejer ikke at blive der til ud på aftenen.

Efter kl 19: 80 euro pr 30 min for superfransk og dansk? do.

Kys, slik og evt. superfransk koster 25 euro ekstra pr seance - mener Jessi (og evt. andre også) kysser uden ekstra betaling.

Mvh

 

Jernsvinet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Jern for kommentarer til priserne :-)

Jeg satser på at tjekke klubben ud mandag 22.9 ved 16/17 tiden og frem. Måske lidt tidligere.

Ku være hyggeligt, hvis andre lægger vejen forbi Jarplund/Flensburg der :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Tak for jeres svar, hvor er det fedt - jeres svar er bedre og mere uddybende end det man selv kan finde ud af online! Og dælme: Hamburg frister  og specielt P-club...

 

Jeg surfer videre, og læser også videre her, hvis andre skulle skyde ind med flere gode tips og råd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

3 dage i NRW er bare toppen :P det slår alt :P

 

Det har du selvfølgelig ret i, men LMNB startede med bare at efterspørge et forslag til et hotel i Flensburg, hvor han kunne tøffe ned i baren og få en godnatdrink - også er der altså langt til NRW - ja, selv P-clubben kan være en overvindelse  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Nille: Jeg har med stor glæde læst dine indlæg. Jeg nyder faktisk dine indlæg, fordi de både er grundige og indlevende.
Jeg tror ikke at jeg er så erfaren endnu - eller; Jeg tror man skal kravle før man kan gå;-) Jeg er dog egentlig med på hvad du mener, når du nævner paradiset...Jeg tror bare jeg(man) er nødt til at tage en naturlig udvikling ud-i denne livsstil, der gerne tømmer mere en blot pungen (dvs. den transportable pung :-) )

 

Jernsvinet: Yes: som du skriver; der er faktisk utrolig lang vej for mig - fra mit værelse, til baren - og så til en P-Klub...! Virkelig lang vej faktisk...Men selvom vejen er brolagt med noget nervøstitet fra en nybegynder, er den nu også anlagt med nysgerrighed.

Og endnu engang: Hvor er det fedt at stille spørgsmål herinde, og få dem belyst - og oplyst - fra så mange gode sider...!


:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bare jeg(man) er nødt til at tage en naturlig udvikling ud-i denne livsstil, der gerne tømmer mere en blot pungen (dvs. den transportable pung :smile: )

 

Jernsvinet: Yes: som du skriver; der er faktisk utrolig lang vej for mig - fra mit værelse, til baren - og så til en P-Klub...! Virkelig lang vej faktisk...Men selvom vejen er brolagt med noget nervøstitet fra en nybegynder, er den nu også anlagt med nysgerrighed.

 

Du kan jo tage en aften på P-clubben som en aften på enhver anden bar, hvor du bare ville sidde og hygge dig med en drink, en kop kaffe/2 og sludre med de andre gæster og evt. damerne og det behøver kun koste dig € 20, - som er mindsteforbruget og som du først skal betale, når du går igen.

 

Du behøver ikke engang tage bad og iføre dig deres nye bourdeaxfarvede isbjørnehabitter, men kan godt sidde i baren i alm. tøj. Jeg synes bare at vil man i saunaen og/eller evt. den udendørs jacuzi også, så er det ligesom nemmere :) 

 

Men det skulle undre mig om ikke f.eks Jessi kunne charmere dig med ovenpå :grin:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille: Jeg har med stor glæde læst dine indlæg. Jeg nyder faktisk dine indlæg, fordi de både er grundige og indlevende.

Jeg tror ikke at jeg er så erfaren endnu - eller; Jeg tror man skal kravle før man kan gå :wink: Jeg er dog egentlig med på hvad du mener, når du nævner paradiset...Jeg tror bare jeg(man) er nødt til at tage en naturlig udvikling ud-i denne livsstil, der gerne tømmer mere en blot pungen (dvs. den transportable pung :smile: )

 

Jernsvinet: Yes: som du skriver; der er faktisk utrolig lang vej for mig - fra mit værelse, til baren - og så til en P-Klub...! Virkelig lang vej faktisk...Men selvom vejen er brolagt med noget nervøstitet fra en nybegynder, er den nu også anlagt med nysgerrighed.

Og endnu engang: Hvor er det fedt at stille spørgsmål herinde, og få dem belyst - og oplyst - fra så mange gode sider...!

:smile:

 

LMNB, tak for rosene :D

 

Jeg tog tyrene ved hornene og hoppede ud på dyb vand med masser af "hajer",  lærte jeg hurtigt at svømme :D

Men det er nok bare mig :D

 

Hvis du har behov for stille og rolig at prøve gamet,  så synes jeg du som minimum bør besøg Harmony, du vil få en god oplevelse og det giver dig en ide om hvad du kan forvente på de større og bedre klubber...

 

Du kunne evt. følges med folk som ofte besøger Harmony, hvis du ikke tør alene :P Pigerne bider ikke medmindre du betaler dem for det :lol:

 

God tur når du kommer så langt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Tak for tips alle mand, det er sgu super det i giver videre, tak!

Mht. P-club: Vil det sige at det ikke giver rynker på næsen og sure miner hvis mit udgangspunkt er bare (og tjah, fuck-it rød isbjørne-habit (hvad er DÉT??)), er ikke noget jeg som sådan er nervøs ved.

Jeg bliver først nervøs hvis jeg bliver presset, som jeg fx har læst nogle beretninger fra "en-brandert-i-Reeperbahn,der-endte-galt"-indlæg.

Hvis det er fint at komme, hænge i baren (og fint, betale 20€), trisse rundt og kigge (i whatever outfit :-)....). Så er jeg egentlig ved godt mod. Er det virkelig sådan?

Foruden massage, så tegner P-club ret godt...

(tjah, det kunne være jeg skulle joine selskab, men på den anden side, jeg har det egentlig godt med at være alene).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for gode svar. :smile:

Jeg har 3 dage. På frie tøjler, dvs. uden andre forpligtigelser end de jeg selv sætter. Grunden til jeg har valgt Flensborg er fordi jeg også vil andre ting. Der er flere ting jeg vil "sight-see'e". Jeg har læst en masse fra Hamborg - og tak for super-råd Jernsvinet; gode råd, så jeg faktisk overvejer en masse dernedad mod Hamburg ;-

"Jeg vil andre ting": Min tur er ikke en ren "Love-Joy-Tur". Jeg skal andre ting, som jeg personligt synes er interessant i området. Jeg har læst (en masse) fra Hamburg (og der er dælme en masse herlige ting v. Hamburg!) - men jeg betaler fx gerne for en gang thaimassage uden andet end Thai-M som afslutning....

OK: i bund og grund: Måske min tur er en tour-de-light....Og ikke en tour-de-fiss...

 

Jeg sætter pris på jeres super-bud, men FKK og FlatRate: Jeg lytter, hører, researcher og vil gerne høre fra jer, men jeg tænker nok mest på "light-udgaven"

:smile:

 

Et lille tip fra mig hvis du vil ha lov at være på en bar i almindeligt tøj, dog stadig med letbetalte damer, ville være at søge hen på White House på havnen. Ellers må jeg sige at jeg mener ikke der er så mange hoteller med en god bar her i Flensburg, nu render jeg jo heller ikke på hotel i min hjemby, men jeg er ret sikker på at det er i fåtallet hvis du ønsker en god bar med rimelige åbningstider på hotellet.

 

Klem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tips alle mand, det er sgu super det i giver videre, tak!

Mht. P-club: Vil det sige at det ikke giver rynker på næsen og sure miner hvis mit udgangspunkt er bare (og tjah, fuck-it rød isbjørne-habit (hvad er DÉT??)), er ikke noget jeg som sådan er nervøs ved.

Jeg bliver først nervøs hvis jeg bliver presset, som jeg fx har læst nogle beretninger fra "en-brandert-i-Reeperbahn,der-endte-galt"-indlæg.

Hvis det er fint at komme, hænge i baren (og fint, betale 20€), trisse rundt og kigge (i whatever outfit :smile:....). Så er jeg egentlig ved godt mod. Er det virkelig sådan?

Foruden massage, så tegner P-club ret godt...

(tjah, det kunne være jeg skulle joine selskab, men på den anden side, jeg har det egentlig godt med at være alene).

 

Ja,  FKK-club konceptet er netop at pigerne ikke må antaste fyrene - efterleves desværre ikke på alle klubber, men det gøres det næsten på P-clubben, hvor du virkelig får lov til at sidde i fred og nyde din pils/kaffe uden at der kommer en pige eller 2 og plager om ein Picollo (en lille, men dyr flaske champagne) eller for at lokke dig med ovenpå/Zimmer.

 

Jeg har kun oplevet Jessi begynde at gøre sig lidt til på en barstol ved siden af, hvor jeg ikke kunne undgå at bemærke at hun var unten ohne - det gav da også pote og jeg inviterede hende med ovenpå, men det var ligesåmeget pga. hendes brede charmerende tandpastasmil og at hun forstår at sætte lidt liv i clubben mv. ved at gå rundt og chantar lidt på spansk  :D

 

Men ellers hvis du er høflig og taler pænt til pigerne, så er der såmænd heller ikke nogen af dem, der vil se skævt til dig, om du sætter dig ned til dem i sofaen og begynder at konversere et par af dem - du kan jo bruge som undskyldning at du gerne vil vide lidt mere om konceptet - men så skal du nok tage en pige som candy cash, der kan snakke lidt mere engelsk og tysk end de rumænske og polske mv. piger, der ellers kommer i klubben. Evt. Maylin som er opvokset i Tyskland, så hende kan du sikkert også samtale med - evt. på engelsk - men forsøg dig lidt frem.

 

Det er nok en fordel som den første at vælge en pige, der kan en del tysk og eller engelsk, hvis du gerne vil ovenpå, så du er sikker på at få forklaret reglerne forståeligt og udførligt første gang - især mht. betalingen og ikke bliver bonnet mere end du havde regnet med, så du må ud til kort-automaten ved udgangen. NB. på f.eks Artemis beregnes der 7% gebyr ved brug af automaten :angry:  - kender ikke lige gebyret på P-clubben, men det er nok lidt over de ordinære bankers - så hæv lige lidt rigeligt med Euros, inden du kører over grænsen eller i en alm. bank i Flensburg.

 

Men går du med en ovenpå, så start med kun at booke f.eks. 20 min til € 40,- og sig nej til alt ekstra - så har du nemlig ligesom lagt niveauet og de ved at du ikke er så nem at lokke til mere eller løbe om hjørner med. Ekstra kan du så selv foreslå næste gang, hvis du ønsker det. Nogen gange får du også ekstra gratis med og så kan du ligesom selv bestemme, om det skal udløse en ekstra bonus til pigen - bare undlad ekstra bonus til de mest plagsomme.

 

Evt. møder du andre danskere i på klubben - bemærk om der er biler med DK-plader udenfor og så om der er nogen med DK-dialekt eller bare ser danske ud - det er ihvertfald hyggeligt at få en sludder med andre danskere i klubben, da man så også kan snakke lidt om biler og motorcykler, fremfor det hele ikke går op i pusselanker  :rolleyes:

 

PS. en isbjørnehabit er en tyk hvid morgenkåbe, som i forhold til at der som regel er rigeligt varmt i klubberne, da pigerne ofte er meget let påklædte, godt kan føles lidt som at have et hvidt isbjørneskind på, men den farve er vist lidt på retur - på Artemis var de mere gullige og på P-clubben har de altså netop fået nye bourdeaxfarvede.

 

Jeg synes måske godt de kunne have anskaffet nogle tyndere "habitter"  - det ville også give mindre udgifter til vask. Husk at du bare kan spørge til flere håndklæder - som mange steder er rigelig store - personlig foretrækker jeg hellere et lille på f.eks 40 x 80 - fremfor 1 stort, som man så må genbruge, fordi alle håndklæder er brugte.

 

Men afsæt mindst et par timer, nyd det og lad dig endelig forføre  ;)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Jernsvinet: Af hjertet tak, det du skriver er udførligt og godt..! Tak for en god guide til en nybegynder:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...