Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at få en aftale i stand med Nikita.

Havde taget tilløb en gang tidligere, men hendes kalender var på det tidspunkt fyldt helt op, så jeg gik i planlægningsmode.

Et par uger senere, lykkedes det heldigvis at få vores kalendere til at passe sammen med en arbejdsmæssig aftale jeg også havde derovre på Mågeøen.

Vel ankommet til svensker kolonien, kom så den næststørste udfordring den dag......at finde en parkeringsplads!!...det lykkedes dog.

Den største udfordring ligger sgu i at undgå at ramme en af de lo*** cyklister der bare myldrer frem og tror de ejer hele vejen......det lykkedes også...men kun fordi jeg er glad for min bil !!

Vi lagde ud med en kop kaffe og en skarp, og så fik vi ellers skudt gang i en formiddag med sjov og ballade, - hvor vi kom godt rundt i de forskellige udskejelser som man nu kan komme i tanke om når man ligger der og roder rundt.

Der var også plads til grin, og den mere alvorlige snak....alt i alt en dejlig formiddag.

Turen tilbage til bilen gik noget lettere end turen op til hendes dør......hun bor et godt stykke over gadeniveau, så benmuskulaturen bliver varmet lidt op på vejen. Men godt med lidt opvarmning inden der skal lægges kræfter og energi i samværet ;-)

En smiley til Nikita herfra....... fire besøg mere af samme slags, så høster hun en Elite Smiley :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det min tur til at få en aftale i stand med Nikita.

Havde taget tilløb en gang tidligere, men hendes kalender var på det tidspunkt fyldt helt op, så jeg gik i planlægningsmode.

Et par uger senere, lykkedes det heldigvis at få vores kalendere til at passe sammen med en arbejdsmæssig aftale jeg også havde derovre på Mågeøen.

Vel ankommet til svensker kolonien, kom så den næststørste udfordring den dag......at finde en parkeringsplads!!...det lykkedes dog.

Den største udfordring ligger sgu i at undgå at ramme en af de lo*** cyklister der bare myldrer frem og tror de ejer hele vejen......det lykkedes også...men kun fordi jeg er glad for min bil !!

Vi lagde ud med en kop kaffe og en skarp, og så fik vi ellers skudt gang i en formiddag med sjov og ballade, - hvor vi kom godt rundt i de forskellige udskejelser som man nu kan komme i tanke om når man ligger der og roder rundt.

Der var også plads til grin, og den mere alvorlige snak....alt i alt en dejlig formiddag.

Turen tilbage til bilen gik noget lettere end turen op til hendes dør......hun bor et godt stykke over gadeniveau, så benmuskulaturen bliver varmet lidt op på vejen. Men godt med lidt opvarmning inden der skal lægges kræfter og energi i samværet :wink:

En smiley til Nikita herfra....... fire besøg mere af samme slags, så høster hun en Elite Smiley :smile:

Hæhæ, Slagter!

Ja, Nikita har travlt, det har selv gamle stamkunder nu måttet erkende. Folk, der bor på Lorteøen sparer dog megen tid ved at tage linie 3A eller 1A og stå af på Trianglen, og er man i form, når man sagtens op til hendes hyggelige rede.

Ja, faktisk vil jeg hævde, at hvis man besøger Nikita et par gange om måneden, kan man grundet trappen og andre fysiske udfordringer sagtens spare kontingentet til fitnescenteret :D :D.

Nå, det er jo så bare spørgsmålet om, hvad man helst vil :P;):D :D. Jeg er overhovedet ikke i tvivl ;) ;).

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du ikke komme med bare én negativ omtale af Nikita Darling!!!

Bare en lille-bitte en?

Ellers kan hun jo ikke få en Elite Smiley.

Næh, ikke en eneste :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ, Slagter!

Ja, Nikita har travlt, det har selv gamle stamkunder nu måttet erkende. Folk, der bor på Lorteøen sparer dog megen tid ved at tage linie 3A eller 1A og stå af på Trianglen, og er man i form, når man sagtens op til hendes hyggelige rede.

Ja, faktisk vil jeg hævde, at hvis man besøger Nikita et par gange om måneden, kan man grundet trappen og andre fysiske udfordringer sagtens spare kontingentet til fitnescenteret :D :D.

Nå, det er jo så bare spørgsmålet om, hvad man helst vil :P;):D :D. Jeg er overhovedet ikke i tvivl ;) ;).

Ja, næste gang parkerer jeg i Ringsted og tager offentlig transport derfra :D

Det er sundere for mig og cyklisterne !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kan du ikke komme med bare én negativ omtale af Nikita Darling!!!

Bare en lille-bitte en?

Ellers kan hun jo ikke få en Elite Smiley.

Jo da. Hun er utro - mod os alle!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Går du kun i fitnesscenteret et par gange om måneden ? :o

Det var ikke meget motion... nå ok jeg glemte din fremskredne alder... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Går du kun i fitnesscenteret et par gange om måneden ? :o

Det var ikke meget motion... nå ok jeg glemte din fremskredne alder... :P

Du er og forbliver en uartig dreng :D :D.

Lad nu mig gamle fossil sidde i rullestolen og mimre og memorere  :P  :P  :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo da. Hun er utro - mod os alle!

Næ, tværtom!

Hun er tro mod os alle, netop fordi hun deler så gavmildt ud til os alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, næste gang parkerer jeg i Ringsted og tager offentlig transport derfra :D

Det er sundere for mig og cyklisterne !!

Som sjællænder - og relativt lokalkendt - vil jeg faktisk sige, at du med bilen godt kan nå ind til Tøje Håstrup eller Valby for at parkere.

Herfra går det med det offentlige let videre, og du behøver ikke at bekymre dig om det kristne terrorkorps, der holder til på broerne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ, tværtom!

Hun er tro mod os alle, netop fordi hun deler så gavmildt ud til os alle.

Gavmild, dét er hun bestemt :D

Fik så hatten passede, men uden at der ikke også blev levnet plads til en fortsat nysgerrighed, og lyst til at komme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som sjællænder - og relativt lokalkendt - vil jeg faktisk sige, at du med bilen godt kan nå ind til Tøje Håstrup eller Valby for at parkere.

Herfra går det med det offentlige let videre, og du behøver ikke at bekymre dig om det kristne terrorkorps, der holder til på broerne.

Et andet alternativ ville være at besøge hende på hendes jyske adresse. Eller booke hende til et lille fræk besøg på en af mig valgt adresse.

Den mulighed har man jo løst billet til når man har aflagt besøg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi lagde ud med en kop kaffe og en skarp, og så fik vi ellers skudt gang i en formiddag med sjov og ballade,

Sidder du og drikker snaps og kaffe i forbindelse med glædespigebesøg? Det må være de forkerte piger jeg har besøgt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidder du og drikker snaps og kaffe i forbindelse med glædespigebesøg? Det må være de forkerte piger jeg har besøgt!

Jeps, den skarpe var dog en "Danois Senile".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ, det tror jeg også Louie :P :P - nej fis med mig efter at have læst din sidste anmeldelse.

Nej, hvis du bladrer tilbage i mine gamle anmeldelser, vil du se, hvordan et besøg hos Darlingen kan foregå. Hun sætter pris på en god Champagne (Asti, hvor jeg dog foretrækker Bollinger :D :D), eller en god Chablis, og en – ja, det er så min hemmelighed, for den kurerer min Parkinson:

Når jeg kommer og skal skåle med den hemmelige eleksir til den nybryggede kaffe, ryster jeg på hånden og spilder flovt :oops:  :oops: på den hvide kommode, men når jeg går 1,5 time senere, er jeg i stand til at trække en snorlige frihåndsstreg med en malerpensel i overgangen imellem væg og loft.

Nogle vil have frie stoffer, jeg vil have fri Darling :D :D :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Equilibrium

Hyggesnak hører til i i sektionen 'hyggesnak", anmeldelser i sektionen 'Anmeldelser' og både Asti og Gammel Dansk hører til på KommuneKemi i Nyborg.

Kom tilbage i sporet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pmikelsen

Hvad blev der af "eksponering" ? :D

Hej Holstebronx,

Den fik jeg ikke lige, .....var det et spørgsmål til mig ?!?

Noget med at nikita ikke vil anmeldes herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget med at nikita ikke vil anmeldes herinde

Nå ok, det memo har jeg så bare ikke fået.

Men set i lyset af de seneste anmeldelser herinde, hvor indlæggene er gået i en lidt anden retning, end det måske var hensigten/ ønsket fra trådstarters side, så kan jeg da godt følge en pige når hun beder om ikke at få en anmeldelse herinde.

Spørgsmålet er så bare, hvad skal vi så med EG - hvis pigerne siger at vi ikke må skrive, - og når vi så alligevel gør det, så ender det med at sheriffen kommer og vil have os til at køre vores alkohol på kommune kemi, bare fordi at han åbenbart ikke bryder sig om at drikke det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men set i lyset af de seneste anmeldelser herinde, hvor indlæggene er gået i en lidt anden retning, end det måske var hensigten/ ønsket fra trådstarters side, så kan jeg da godt følge en pige når hun beder om ikke at få en anmeldelse herinde.

Spørgsmålet er så bare, hvad skal vi så med EG - hvis pigerne siger at vi ikke må skrive, - og når vi så alligevel gør det, så ender det med at sheriffen kommer og vil have os til at køre vores alkohol på kommune kemi, bare fordi at han åbenbart ikke bryder sig om at drikke det.

4 likes mere.

forøvrigt så har du helt ret. At besøge Nikita, er ikke blot en ting, det er en oplevelse af de helt store, som man er glad af i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage tider, såen rigtig glad, ikke lalleglad, men rigtig glad, altså man er positiv overfor alle man møder, og man glæder sig bare så´en til næste gang. :) Hun er en rigtig lækker "ting", ja faktisk et dejligt menneske! Dem er der sågud ikke så forfærdeligt mange af!

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo et godt spørgsmål, hvad vi så ellers skal med EG.

Det er vel brugerne, der former EG?

Mit indtryk – og her kan jeg da tage fejl – er, at (flere af) pigerne herinde ikke har så meget mod selve anmeldelsen, hvis den er holdt i en fair og sober tone.

Flere har givet udtryk for erkendelsen af, at de ikke kan gøre alle tilfredse; men kritik kan jo formidles på en urban måde.

Jeg tror ikke, at det som oftest er anmeldelserne, der generer pigerne, men mere de uberegnelige reaktioner, der kommer fra andre brugere herinde – altså de selvsamme, der skal forme EG.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag det ikke så tungt. Vi skriver vel, fordi vi synes det er sjovt at skrive. Hvis sheriffen ikke kan lide Gammel Dansk, jamen det er da pudsigt. Men det kan jeg heller ikke - Aalborg Akvavit, London Gin eller Absolut Vodka, hvis det skal være de høje procenter. Men det skal det yderst sjældent. Normalt står den på rød- og hvidvin for mit vedkommende, hvilket giver nogen imponerende udslag på kolesterol-målingerne hos lægen. Han snakkede om at ringe med en klokke på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nu ikke enig med Butch i, at sherifferne altid kommer og kører vor alkohol på Kommunekemi (kunne jeg lige få gps-koordinaterne??? ;) ;)). Jeg er da sluppet af sted med adskilligt i den retning, navnlig på SexyClub.

Hyggesnak hører til i i sektionen 'hyggesnak", anmeldelser i sektionen 'Anmeldelser' og både Asti og Gammel Dansk hører til på KommuneKemi i Nyborg.

Kom tilbage i sporet.

Det skal jeg notere mig fremover, Herr Ligevægt, men hvad er det lige, der sker her?

Der er da ingen i denne streng, der ellers har nævnt Gl. Dansk med et eneste ord :!:  Det må være noget, du griber lige ud af luften? :D :D :P :P

Men mere principielt vil jeg mene, at det kun, som Butch er inde på, er naturligt, at en debat tager en vis drejning.

Der lægges ud med en trådstart, en bruger kommer med et indlæg fra en måske lidt anden vinkel, og en anden bruger modsiger eller kommer i tanke om et andet eksempel.

Så kører rouletten. Jeg gad egentlig vide, hvor mange "rene" strenge, der egentlig findes på EG?

Man kan sagtens både som moderator og bruger have en målsætning om at overholde et "Reinheitsgebot", men det er fandme svært – både at skrive i og at moderere i.

PS: Nærværende indlæg er jo et skoleeksempel på de glidninger, der uvægerligt sker: Strengen handler jo i udgangspunktet om Nikita ;) ;). Jeg lover at komme tilbage til sporet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan sagtens både som moderator og bruger have en målsætning om at overholde et "Reinheitsgebot", men det er fandme svært – både at skrive i og at moderere i.

Reinheitsgebot! Hvor er det bare langt ude, at du er så fortrolig med tysk kultur, men ikke har dyrket deres berømte nudistkultur - som vestjyderne hadede i 50'erne (Men de der dejlige D-mark gjorde det jo acceptabelt alligevel i Jylland). Og kommunisterne i DDR hadede også nudistkulturen, men kunne ikke stoppe det.

Du burde unde dig en tur på en FKK-klub på et tidspunkt, FKK-Artemis er nemmest fra København, men der er jo også dejlige steder i Frankfurt og Köln.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...