Hop til indhold

Juliette Kierman

Featured Replies

Skrevet

Jeg har sms'et lidt med hende i formiddags for at høre om priser. (2300 for 1 time med superfransk).

Her til eftermiddag ringede hun til mig, totalt uopfordret, godt sur over at jeg ikke havde bekræftet vores aftale (en aftale jeg ikke havde lavet). Hun smækkede røret på uden en undskyldning for at have ringet forkert.

Lækker ser hun ud, men til den pris vil jeg heller besøge en dansk pige. En dansk pige der ikke ringer og skælder mig ud.

Skrevet

Plaskeren: Tak for advarsel. Havde overvejet hende, men hun er lige strøget.

Skrevet

Nå det var nedern at hun virkede sur. Vil prøve at tale med hende alligevel og høre hvordan hun lyder.

2300kr er dog en ordentlig slat penge at skyde af, og skal helst ikke spildes på sure mopper.

Vi får se.

Skrevet

Jeg synes da der er en charme i en passioneret kvinde :) Hvis hun er ligeså vild i sengen...

Jeg vil dog give Plaskeren ret i at Josefine er super dejlig. Hun den sødeste pige man kan forestille sig.. og hvis man er til store babser så er man altså ikke gået forkert :)

Skrevet

Plaskeren: Tak for advarsel. Havde overvejet hende, men hun er lige strøget.

Hun kommer tilbage den 15. september 2014 - det stod der på hende hjemmeside.

Skrevet

Hun ser sgu hot ud... kunne være interessant.

Skrevet

Har besøgt hende, rigtig god oplevelse må jeg sige. 

Skrevet

Tak for svarene.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.