Hop til indhold
7100

Oktoberfest

Recommended Posts

Jeg skal til Oktoberfest i München den sidste weekend i denne måned, og vil høre, om der er nogen, som har opdaterede erfaringer med pigerne dernede?

Jeg er både interesseret i godt thai-massage med ekstra og almindelige klubber/bordeller ..evt. Med flatrate.

Hvis der er andre herinde, som også skal derned på det tidspunkt, kunne det være sjovt at have en at følges med på de omtalte steder :-)

/J

Del dette indlæg


Link til indlæg

puha der bliver sort med mennesker også i klubberne, jeg holder mig væk :D

 

Hvis jeg var dig ville tage der ned nogle dage før og besøge klubberne (Colosseum og Hawaii) først og nyde oktoberfest bagefter uden stress med at besøge piger, man kan altid forsøge at score civile piger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var til okt fest for 4 år siden. Og vi tog en taxa, han kørte os ud til to udmærkede steder. vi gav 20 euro for turen. og pæne piger og god hygge.

Men hvad de steder hed. Kan jeg ikke huske. Men chaufføren, kendte stederne hehehe.

 

Og god fest til jer. det er mega fedt dernede.

 

KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Havde en super oplevelse på klubben Pascha, lidt uden for centrum. Søde piger, god stemning og det var vældig svært at tage derfra ;-). Absolut en af de bedste klubber i området. Husker ikke priserne, men mener det var omkring samme prisleje som artemis.

God fornøjelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...