Hop til indhold

Recommended Posts

James bond 007 skrev, for 6 timer siden:

Hehehehe det er sjovt at der ikke er nogen der nævner hende jeg har besøgt hende mindst 5 gange dengang

Fra A til G ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, den 1/9/2017 at 21:20:

Ved ikke lige hvad @frenchlover1 tænker mht farverige indslag. Men jeg husker en episode, hvor jeg kom til huset i Farum - for at besøge en af ungmøerne. Der rendte 6-7 unge piger rundt i bikini, trusser, topløs mv. Blev squ lidt forlegen - selvom jeg jo godt vidste hvad jeg kom efter :-). Samt at du kunne købe film med pigerne - piger som du enten selv lige havde fotograferet - eller videofilmet. Og nogle af pigerne lavede så også lidt ved siden af ;-) . Så hende du lige havde "ordnet" - kunne du efterfølgende ligge og kigge på. På den gamle VHS'er :-) 
Måske noget i den stil der bliver tænkt på.
Det var virkelig et frisk pust og alternativ til de københavnske bordeller. Måske fordi pigerne virkede så uskyldige, som naboens datter eller den gymnasie-kærlighed, du aldrig fik knaldet. 

Dressmann

Kan huske Farum - og har stadigvæk nogle af de gamle VHS film derfra - og med nogle af dem jeg fik lov til at pille ved. Det var fantastisk. Og de pågældende film er virkelig lavet som amatører. De er faktisk ganske gode. Desværre har jeg kun 2 VHS bånd tilbage.

/C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, den 2/7/2016 at 00:37:

En af mine "the one that got away" må være Kikki Catwalk hos Sexgirls. En høj kvinde med rødbrunt hår, store bryster og en perfekt røv...nogen, der kan huske hende?

Hende husker jeg fra østerfarimargsgade 81 A dejlig pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 3 timer siden:

Hende husker jeg fra østerfarimargsgade 81 A dejlig pige. 

Hvor mange år siden er det efterhånden? Var hun lige så meget en vildkat, som hun så ud til at være på sine billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 2 timer siden:

Hvor mange år siden er det efterhånden? Var hun lige så meget en vildkat, som hun så ud til at være på sine billeder?

Det har sgu nok været i 90erne omkring 1997. Kan huske et billede hvor hun stod i en hvid T-shirt i badet der så var blevet gennemsigtig af vand. Hun var mega lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LLM

Sjov tråd :-)

Sjovt at komme tilbage til den tid, hvor jeg faktisk besøgte massage-piger. Og så er der én, som stadig står klart i min erindring, nemlig Madame Karina (senere Katharina), som blandt andet var hos Stargirls på Roskildevej.

Hun lagde blandt andet figur til dokumentar udsendelsen Madame Katarina og de forbudte fantasier, hvis nogen kan huske den? Tidligere kunne man finde den på youtube, men jeg kan ikke genfinde den lige nu.

Hilsen LandLord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par gamle kendinger jeg virkelig godt kunne tænke mig at vide hvor de blev af Blond Anett og Martine.

Blond Anett besøgte jeg en del gange i hendes egen ljlighed, men det er vel efterhånden en 11 - 12 år siden :huh:

Martine besøgte jeg en enkelt gang på Romantica, men det blev ikke til noget, da hun mente jeg var for pæn og derfor vil blive helt forvirret på lagenet :-D Så det blev desværre ikke til noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThorsHammer skrev, den 3/7/2016 at 10:29:

Tænker du på "Angel" fra Nørrebrogade 205...?
Som jeg husker det, havde hun en sort klap for det ene øje af grunde, jeg ikke kendte - men en helt fantastisk krop!

Samme sted var hendes veninde, som vist nok fra starten kaldte sig "Maya" - også en fantastisk krop med nogle lækre økobryster :)

Begge pigerne var o. 21 eller ihvertfald i starten af 20'erne.
 

Maya var fantastisk dejlig, med de skønneste store bryster...... - i en kort period huserede der en usædvanlig storbarmet pige i området bag Ndr. Fasanvej og Frederikssundsvej. Slank, smuk og ufattelig sød - var nødt til at holde mig derfra, da jeg begyndte at få følelserne med....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mister69

Cirkeline fra Cassiopeia var i en liga for sig. 

Så var der en lille lækker blondine i Lille farimagsgade, som jeg nåede at besøge nogle gange. 

Oehlenschlægersgade - Exciting comfort stod der på døren. Her holdt en sort kvinde til, som gav mig mange vilde kicks med 69 kombineret med golden shower. 

I Collinsgade på Østerbro lå der også et sted, med en atletisk og meget sexet kvinde, som kunne ride som bare fanden på min pumpestok :D 

Sidst men ikke mindst en lille lyshåret en som kaldte sig Eva, som vandrede rundt oppe ved Halmtorvet. 

Mange af de andre kan jeg ikke huske navne på, men Cassiopeia har altid været hjemsted for stjerner i min bog. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mister69
13-Inch skrev, for 8 timer siden:

Et par gamle kendinger jeg virkelig godt kunne tænke mig at vide hvor de blev af Blond Anett og Martine.

Blond Anett besøgte jeg en del gange i hendes egen ljlighed, men det er vel efterhånden en 11 - 12 år siden :huh:

Martine besøgte jeg en enkelt gang på Romantica, men det blev ikke til noget, da hun mente jeg var for pæn og derfor vil blive helt forvirret på lagenet :-D Så det blev desværre ikke til noget

Blond Anett(altså den rigtige af dem, høj og lyshåret), er desværre gået bort for ikke så længe siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister69 skrev, for 1 time siden:

Blond Anett(altså den rigtige af dem, høj og lyshåret), er desværre gået bort for ikke så længe siden. 

Mener Martine var omtalt på en tråd her på EG fornylig. 

Iøvrigt dejligt at se min gamle tråd lver endnu. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister69 skrev, for 16 timer siden:

Blond Anett(altså den rigtige af dem, høj og lyshåret), er desværre gået bort for ikke så længe siden. 

Det ar ellers trist. Ved du hvornår hun gik bort sådan ca ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Katarina på Halmtorvet suk, hende savne jeg sgu monster meget....desværre jobber hun i et privat firma, så....snøft...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister69 skrev, den 15/12/2018 at 22:14:

Blond Anett(altså den rigtige af dem, høj og lyshåret), er desværre gået bort for ikke så længe siden. 

Okay. det var en trist nyhed. Ved du hvad der er sket ? Hun var vel ikke meget over 50 år i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu er turen kommet til Laura, som blev svinet så meget til herinde, at hun er stoppet..Øv!! 

Ære Være Hendes Minde.

Ærgeligt at der ikke er flere unge brunettepiger med et sødt og harmonisk ansigt som ønsker at udforske denne verden ved siden af studier mm..

Clara tog vidst til Vojens Dreams, men er vel også stoppet i branchen, da hun sjældent har vagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
13-Inch skrev, den 15/12/2018 at 13:34:

 

Martine besøgte jeg en enkelt gang på Romantica, men det blev ikke til noget, da hun mente jeg var for pæn og derfor vil blive helt forvirret på lagenet :-D Så det blev desværre ikke til noget

Godt jeg er ikke lige så pæn så :smile: Hun var fantastisk fræk i sengen, har haft mange gode ture med hende :-P Så hende tilfældigt for noget tid siden. Hun er desværre ikke så lækker længere, er blevet lidt for kunstig at se på. Men tilbage i starten af årtusindet var hun toppen :x

Redigeret af Eneren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der husker isabella christensen look-a-like? Husker ikke hendes prof navn. Men en lækker kvinde der kunne sit kram. Miss her.

Nogen der ved om hun er aktiv on and off?

Hun var hos agruppen i en længere periode. Og senere på Frederiksborgvej på Nørrebro / Nv

Hun var også aktiv med eskort sammen med Anni fra agruppen 

 

Anyone?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CykkelMyg skrev, for 4 timer siden:

Nogen der husker isabella christensen look-a-like? Husker ikke hendes prof navn. Men en lækker kvinde der kunne sit kram. Miss her.

Nogen der ved om hun er aktiv on and off?

Hun var hos agruppen i en længere periode. Og senere på Frederiksborgvej på Nørrebro / Nv

Hun var også aktiv med eskort sammen med Anni fra agruppen 

 

Anyone?

Mener at det var hende der kaldte sig Kikki Catwalk....... og ja hun var lækker og fræk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
goldman_02 skrev, den 8/5/2019 at 00:49:

Hur är det med Mina då??? Jag vet inte, men känner mig ganska orolig :(

Mina plejer at komme i november med og rejse hjem i januar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 14 minutter siden:

Mener at det var hende der kaldte sig Kikki Catwalk....... og ja hun var lækker og fræk :-)

Vildt frækt og smuk var hun. De lækreste bryster. Hun var vild med det selv også ;-)

Hun ligner faktisk isabella en del . Måske hun trak sig efter Anni røg ind.

Har ikke kunnet finde hende siden hun kort var på Frederiksborgvej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...