Hop til indhold
The Deep

Isabella fra sexyclub

Recommended Posts

Så er den her:

http://sexyclub.dk/girls/isabella5/index.php

Var forbi Isabella på hendes første vagt.

Hun var lidt genre i starten, men var klar til kys og så bliver hun lidt varm.

Hun har mange tatoveringer og er klar ikke tæt på 24år. 

Hun skal lige har et par vagt mere før hun er klar til dirty talk......

Hun var mere til soft dirty talk HA

10 skala:
Ansigt 7,5 ikke noget specialt
Bryster 10 stor og pumped UP
Service 7,5 det var jo hendes første vagt
Indlevelse 7,5 denne kommer måske
Value I have had better and I have had worse

Kommer IKKE igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var fandme en hård dom.

Jeg har selv kigget på hende og besøger hende sgu alligevel på et tidspunkt. Jeg vil selv ha' syn for sagn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var fandme en hård dom.

Jeg har selv kigget på hende og besøger hende sgu alligevel på et tidspunkt. Jeg vil selv ha' syn for sagn.

Jeg vil glæde mig til at læse dine fyldestgørende objektive ord.   :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal være en onsdag.. Men kan ikke lige garantere at det bliver den 17 allerede. Jeg er blevet slået lidt ud af kurs købesexmæssigt men jeg skal til at i gang igen!

Jeg skal nok skrive et par ord. Jeg kan dog ikke love det bliver objektivt, det er ikke lige min stærke side :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er der ikke nogen der har besøgt Isabella her for nylig og kan fortælle om hun har ændret sig, er faldet til i jobbet eller hvad der er sket......?

På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Isabella i sidste uge. På billederne virker hun tiltrækkende, så hun var på to do listen. Det umiddelbare indtryk da jeg mødte hende var en sød, smilende, veldrejet pige i slutningen af tyverne, så hun levede bestemt op til billederne (en større tattoo over ballerne. Hvorfor?).

Da vi kom op i sengen fandt jeg hurtigt ud af, at hun ikke var interesseret i at kysse. Ville bestemt have gjort oplevelsen bedre, men pigerne skal jo have lov til at have deres grænser. Hendes krop er stram og lækker. Brysterne er naturligvis et kapitel for sig selv. Store og kunstige, men alligevel bløde og berørings- / kyssevenlige. Store nipples til at trække i.

Hun giver kompetent dyb fransk (med kondom) med stor velvilje. Så fik hende vendt om i en 69 for at sætte det franske i centrum, men så kom endnu en grænse: "ikke røre og slikke"!  Dette fortsatte i den næste halve time. Smilende og venlig, men med alt for mange begrænsninger, der gjorde det hele mekanisk og uden varme.

Da der var banket på første gang gjorde hun opmærksom på at anden gang, der blev banket, skulle hun rejse sig og gå. Forståeligt nok (jeg ved godt hvordan det fungerer), men der var stadig 5-10 min tilbage på klokken så noget af en "tall order" at skulle levere på. Komme på brysterne så? Heller ikke!

Jeg fik da leveret, men oplevelsen var samlet set ikke super god.

10 skala:
Ansigt 9: Rigtig pæn.
Bryster 10: Noget af det bedste håndværk jeg længe har berørt. Ikke overdrevet på nogen måde.
Service 5: Ikke megen service.
Indlevelse 4: Mekanisk og uengageret.

Tror ikke det var mangel på kemi, men det er naturligvis svært at vurdere, da jeg næppe var den første kunde den dag. Men med få midler kunne hun have gjort det til en god oplevelse for mig, men jeg fik nærmest oplevelsen af, at det var mig der servicerede hende. Kommer ikke tilbage, men er glad for at jeg har oplevet den krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke kun dig der har det sådan, har også været hos hende og hun yder virkelig en dårlig service, fik afvide at doggy først gælder hvis man køber en time med hende. 

Så fik jeg besøgt Isabella i sidste uge. På billederne virker hun tiltrækkende, så hun var på to do listen. Det umiddelbare indtryk da jeg mødte hende var en sød, smilende, veldrejet pige i slutningen af tyverne, så hun levede bestemt op til billederne (en større tattoo over ballerne. Hvorfor?).

Da vi kom op i sengen fandt jeg hurtigt ud af, at hun ikke var interesseret i at kysse. Ville bestemt have gjort oplevelsen bedre, men pigerne skal jo have lov til at have deres grænser. Hendes krop er stram og lækker. Brysterne er naturligvis et kapitel for sig selv. Store og kunstige, men alligevel bløde og berørings- / kyssevenlige. Store nipples til at trække i.

Hun giver kompetent dyb fransk (med kondom) med stor velvilje. Så fik hende vendt om i en 69 for at sætte det franske i centrum, men så kom endnu en grænse: "ikke røre og slikke"!  Dette fortsatte i den næste halve time. Smilende og venlig, men med alt for mange begrænsninger, der gjorde det hele mekanisk og uden varme.

Da der var banket på første gang gjorde hun opmærksom på at anden gang, der blev banket, skulle hun rejse sig og gå. Forståeligt nok (jeg ved godt hvordan det fungerer), men der var stadig 5-10 min tilbage på klokken så noget af en "tall order" at skulle levere på. Komme på brysterne så? Heller ikke!

Jeg fik da leveret, men oplevelsen var samlet set ikke super god.

10 skala:
Ansigt 9: Rigtig pæn.
Bryster 10: Noget af det bedste håndværk jeg længe har berørt. Ikke overdrevet på nogen måde.
Service 5: Ikke megen service.
Indlevelse 4: Mekanisk og uengageret.

Tror ikke det var mangel på kemi, men det er naturligvis svært at vurdere, da jeg næppe var den første kunde den dag. Men med få midler kunne hun have gjort det til en god oplevelse for mig, men jeg fik nærmest oplevelsen af, at det var mig der servicerede hende. Kommer ikke tilbage, men er glad for at jeg har oplevet den krop.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...