Hop til indhold
Blue man

Nanna hos Sexysecret alias Laura hos Sexyclub og Cat-House

Recommended Posts

Her kommer min anmeldelse af en super lækker pige som optræder i branchen under 2 navne og som arbejder 3 steder.

Pigen hedder Nanna hos Sexysecret: http://www.sexysecret.dk/index.php/component/content/article/9-pigerne/43-Cherie

og hun hedder Laura hos Sexyclub: http://www.sexyclub.dk/girls/laura1/index.php og hos Cat-House:http://cat-house.dk/portfolio/laura/

Nanna er som et af hendes foto afslører en ung pige med hår på fissen, et særsyn i denne branche (se vedhæftet foto). Jeg sms'ede med Nanna og fik bekræftet at hun selvfølgelig stadig havde hår på :-P. Jeg blev helt vild ,så af sted med mig til sexysecret.

Jeg blev lukket ind af Isabella, den anden pige som var på vagt, hun var køn og sød, men det må blive en anden gang, for jeg var alt for opsat og tændt på at møde Nanna.

Jeg måtte vente i 20 min., så jeg var ved at gå ud af mit gode skind, da Nanna endelig kom ind til mig. Nanna er som hendes foto afsløre en lækker spinkel ung pige med former de rigtige steder. Hun virkede lidt nervøs og genert, som den unge nabodatter. Jeg bestilte dansk/fransk til 700 kr. og hun skyndte sig ud med pengene. Da hun kom ind igen var jeg mere end klar og vi begyndte straks at kysse og kærtegne hinanden. Jeg blev vildt lidelig for hun levede sig virkelig ind i det fra start af. Hendes top og bund røg af og nu åbenbareden sig de smukkeste naturlige bryster og den smukkeste afsluttende trekant... det var i hvert fald der, jeg skulle afslutte :-P.

Vi røg kyssende ned på sengen og Nanna spyttede på min pik, som hun onanerede mens hun sugede og slikkede på mine kugler, det var vildt dejligt. Nanna satte sig op og kørte sine skamlæber op og ned ad skaftet på min pik, men hun gnubbede mit pikhoved med hånden... hold kæft hvor så hun fræk og lidelig ud :-P. Hun røg ned til pikken igen og fik pikant sat et gummi på og nu begyndte hun at sutte så englene sang. Hun gaggede sig selv så langt ned hun kunne på min pik, hun kløjs, spyttede og hev efter vejret og det føltes fantastisk. Jeg har hende mistænkt for at træne Deep throat i smug og jeg har bestemt ikke noget imod, at agere prøvekanin :-P.

Nu kravlede hun op og førte min meget stive pik, ind i sin stramme behårede fisse. Smukke Nanna red mig og kyssede mig inderligt imens. Vi røg rundt i missionæren og jeg skiftevis pumpede løs og elskede med hende. Nu bankede det på døren :mad:, Nanna tog dog ingen notits, så hendes ben røg op på mine skuldre og vi knaldede videre mens hun frækt kiggede på mig og sagde at jeg skulle kneppe hende... frække tøs. Da det bankede anden gang :mad:, kunne jeg se at vi skulle til at afslutte, så hun røg op på alle fire med ansigtet ind mod spejlet. Nu tog jeg fat om hendes lange hår og trak hendes hoved tilbage, så jeg kunne kigge på hendes nydende ansigt, mens jeg kneppede hende bagfra og tømte mig langt oppe i hende (i kondomet).

Vi røg rundt på skjoldet og lå og kælede og kyssede lidt inden det var tid til igen at komme i tøjet. Vi talte og grinte imens og det gik op for mig at Nanna er en helt igennem vidunderlig tøs :-P.

På vej ud stødte jeg på en broder, de havde vist ikke lige fået korrigeret at en mand var på vej ud, mens en anden mand var på vej ind. Nå men vi er jo i samme båd, så der er fuld diskretion herfra.

Nannas karakterblad er 10 på alle parametre, og hvis jeg måtte, så slog hun taget af skalaen.

Kommer jeg igen? Ja der er endnu mange stillinger, som jeg ikke har taget hende i. Ja og så er Nanna for mig helt unik, en sød lækker ung pige med hår på missen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...