Jernsvinet 13991 Skrevet 11. September, 2014 Jesper har ikke været på i to dage. Så hvis I vil give ham gode råd, så vent indtil han giver lyd fra sig igen. Det er jo ikke sikkert han læser noget af det I skriver. Tror han har travlt med at rydde op i kælderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 13. September, 2014 Nogen gange skal man også tænke over på hvilket tidspunkt af døgnet, man forsøger at kurtisere konen - jeg har ihvertfald fundet ud af at min kone er nemmere at tænde om morgenen - f.eks en lørdag eller søndag morgen, end om aftenen. Det bedste er nu nok en middagslur, hvor børnene er i skole, hos bedsteforældre e.lign. og vi har været aktive om formiddagen - f.eks med oprydning eller istandssættelse - så kan det være jeg ligger lidt op til konen og spørger om ikke hun trænger til en middagslur - ellers ligger jeg mig bare på sofaen - det kan også gøre hende ophidset (bare på en lidt anden måde) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 13. September, 2014 ellers ligger jeg mig bare på sofaen - det kan også gøre hende ophidset (bare på en lidt anden måde) Ja det er virkelig noget, der kan tænde en kone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg