Gæst Skrevet 10. September, 2014 Nu er du et dårligt eksempel Bly! Du har jo lyst til sex, farer i Swingerklubber m.m. hvad jeg kan forstå. Der findes en del kvinder, der ikke ville ane hvad de skulle i en Swingerklub, pånær hvis de serverede en god kop kaffe. Kvinder der ikke kan få orgasme eksisterer også, som ikke er i specielt god kontakt med deres egen krop. Hvordan tror du de ser på tingene? nu har jeg fået familie og mænd er generelt meget dårlige til at forlade konen, så han bliver nok, selvom der bliver lukket for det varme. Hørte for noget tid siden en Kvinde udtale "nu er jeg blevet gravid, så gør det ikke noget jeg bliver fed" det var ordene. Lidt af en udmelding ikke? Hvis hun ikke har stor nydelse ved sex, tror du så Manden skal forvente hun vil det? nu er hun jo blevet Gravid Det bliver nok en ret krævende og lidt givende Kvinde overfor Manden. Nu er sex jo ikke det eneste i et forhold/familie, det kunne jo sagtens hænde sig, Manden elskede hende og nød familielivet trods de åbenlyse mangler. Der er bare det der lille problem. Mænd tænker på sex hver 9 sekund…. er han tilfredsstillet så NO PROBLEMMO men går der lang tid imellem HUUUUHHHH så bliver det altså et problem. Et stort problem. Jeg har svært ved at se et problem i han bliver tilfredsstillet andet sted, hvis hun som beskrevet ikke har lysten. Ja konen accepterer det for husfredens skyld. Hun ved jo godt inderst inde, at Mænd ikke kan leve uden sex. Men derfor kan de sagtens have det godt sammen alligevel. Der er bare lige det der, vi ikke snakker om. Men det var altså ikke tilfældet dengang! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2014 Det er da ikke spor urealistisk eller umuligt hvis manden tager sin halvdel Derfor antager jeg at Jesper på ingen måde lever op til sin halvdel ud fra de ting han har skrevet indtil nu. Når man først er nået dertil hvor Jesper beskriver, er det at sætte sig ned og snakke om tingene som at pisse i bukserne, for det er næsten umuligt at rette op igen. Hot6 skriver at hun nægter ham den præmis som forholdet blev skabt på. Forholdet blev også skabt med en hverdag uden børn, en karriere der var et andet sted og 2 parter der var på et helt andet sted i deres liv. At forvente at sexlivet skal forblive stationært når verden og de mennesker der er i den forandres til noget helt andet er utopi når partnerne ikke følges ad og er sammen om den udvikling. At udtale at kvinderne skal slukke fjernsynet og sprede benene er direkte tåbeligt. Det antyder at de skulle gøre noget de virkelig ikke har lyst til. Sex med en part der ikke er villig er i bedste fald et overgreb når det sker som følge af trussel om fx skilsmisse og voldtægt hvis det sker via tvang. Når man har brugt en hel dag på at opfylde de krav jobbet har, børnene har og aftensmaden og ungernes madpakke til næste dag har, så har man som person ret til at kræve 5 min ro i hovedet. Så har man ikke lyst til at skulle opfylde nye krav og slet ikke fra en voksen der plager om noget der ville have været overskud til hvis man havde været fælles om tingene. Det dobbelte ideal er ikke svært at leve op til når man er 2. Men det er svært hvis man ikke har den dobbelte arbejdskraft som burde være en selvfølge. Mvh g-lover Nu vi taler om tåbelige antagelser, så lad mig lige spørge igen: hvorfra bygger du din antagelse at Jesper ligger på sin flade, mens konen styrter rundt og klarer alt?! Er det bare noget du selv finder på og som dermed underbygger hele dit indlæg? Du har heller ingen skrubler med at analogisere dig frem til at mine udtalelser er et carte blanche til voldtægt! Lad det være sagt med det samme, at det bliver jeg ekstremt provokeret af! Nu er jeg jo ikke en kvinde som dig, så jeg er ikke så god til at snakke, så måske mit oprindelige budskab ikke kom igennem til dig. Budskabet var: er det ok at kvinden kan tage mandens kønsliv som gidsel, fordi hun ikke selv vil gøre noget ved sit eget. Er det noget du har en selvstændig mening om, som ikke er underbygget af feministisk propaganda? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2014 Blue. Må jeg ikke godt være gift med dig ---- Please Hej Basse-trold. Tak for komplimentet. Jeg er jo allerede din "stand-in" mand, det skriver du jo, så.....det hele er vel som det skal være Tror nu heller ikke at B1 ville være speciel glad for at have mig rendende hver dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2014 Men det var altså ikke tilfældet dengang! Det ved du bedst Min start sætning var " sådan er det for nogen ikke alle" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2014 Nu ikke altid kommunikation er vejen frem Nogle ting ønsker man ikke at vide….. Lad os antage Konen har glemt alt om hvad Sex er og der måske går månedvis imellem. Hun er formentlig klar over, det med sex er ret vigtig for mænd. Kan hun næsten ikke være i tvivl om, bliver jo råbt ud alle vegne. Når hun så tænker tilbage, hvornår havde vi egentlig sidst sex? Så skal alarmklokkene jo ringe ved hende, når Manden for 10 gang ligger op til sex og hun stadig lider af den pokkers hovedpine. Er hovedpinen reel??? eller lyver hun så vandet driver for at få fred?? jeg er nok tilbøjelig til at tro det sidste. Selvom hun ved det er en dum situation, starter hun ikke selv diskutionen... Hvad gør vi ved dette Manse? Jeg har sgu ikke lyst til sex, kan du leve med det? jeg kan ikke leve med du ser andre piger, så er det det du føler for så må vi skilles. Hvorfor holder Konen kommunikationen tilbage? fordi den ikke ønskes? tror jeg i nogle tilfælde i hvert fald. Hun ved hun har samlet benene, et bevist valg fra hendes side. Jamen......den slags forhold findes helt sikkert også. Mit indlæg handlede så mere om den/de situationer hvor parterne gerne vil tale om deres fælles udfordringer. Jeg kunne da også godt forstille mig, at den vinkel du tager, er ganske relevant og udbredt hos mange af de EG gæster der er gift. Begge parter har så at sige affundet sig med kendsgerningerne, og ønske måske slet ikke, at noget skal forandres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. September, 2014 Jamen......den slags forhold findes helt sikkert også. Mit indlæg handlede så mere om den/de situationer hvor parterne gerne vil tale om deres fælles udfordringer. Jeg kunne da også godt forstille mig, at den vinkel du tager, er ganske relevant og udbredt hos mange af de EG gæster der er gift. Begge parter har så at sige affundet sig med kendsgerningerne, og ønske måske slet ikke, at noget skal forandres. Jeg tror desværre at hvis man der så lang henne i forløbet at hun/han ikke har lyst eller har respekt mere, så er kommunikationen og saglig diskussion ikke nem, så bør man søge professionel hjælp for at komme videre, eller vælger som mange nok gøre lade det stå til... Man har fælles børn men manden lever sit skjulte liv med købesex og kvinden tja jeg ved ikke hvad hun gør... ser igennem fingre med det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2014 @Blue, man kan ikke planlægge livet eller ægteskabet. Ofte er det spontaniteten og kærligheden som er den styrende faktor i starten. Hvor mange har en ægteskabsaftale/kontrakt eller særeje kontrakt ? Det er simpelthen uromatisk. Problemet er at i starten er man fælles om alt... med tiden bliver man mere egoistisk hvis tingene begynder at gå skævt. Jeg synes partnerne mangler tålmodighed til at kommer igennem skærene... ægteskabsproblemer er ikke opfundet i går, vores forældre havde dem og deres forældre havde dem også osv... I dag er folk så stresset, egoistiske og tænker for meget på sig selv og sine behov. Folk bliver skilt for et god ord... og folk bliver ved med at gifte sig og tror på den store kærlighed, men glemmer at kærligheden/forholdet skal passes og plejes. Jeg har måske fået det formuleret lidt uheldigt. Det jeg forsøgte at beskrive handler mere om at afstemme forventninger, end om at planlægge ægteskabet. Man kan sagtens være vildt spontan i daglig dagen og samtidigt have styr på, rammerne og forventningerne. I øvrigt er jeg slet ikke enig i den ganske udbredte betragtning "Alle giver for hurtigt op i dag". De fleste af dem jeg kender har faktisk brugt for mange år på de samtaler, som jeg tidligere beskrev i et naivt håb om, at tingene ændrede sig selv, ved et lykke træf. Jeg kender faktisk også mange der siger "De andre giver for let op, men jeg gjorde ikke". Jeg har respekt for, at folk afprøver og taler om mulighederne for at begge kan trives og blive stimuleret i et kærlighedsforhold, bemærk: kærlighedsforhold og ikke et praktisk foranstaltning der bygger på at parterne er afhængige af hinanden qua forskellige færdigheder, og når det så ikke rigtig vil lykkedes så skal man også have mod nok til at træffe den rigtige beslutning nemlig "Det har været fint at følges ad på vejen, nu står vi ved et T-kryds og vi vil hver sig vej" Jeg er dog ganske ganske enig i, at omdrejningspunktet kærlighed og sex skal plejes, samt at det ofte tages som en selvfølge at lysten og følelser bare er der. Det er så mit indtryk, at sexlysten kan vækkes igen. Er det kærligheden der er forsvundet, er jeg tilbøjelig til at mene, at man blot skal acceptere, at den ikke kan vækkes igen, vel sagtens fordi der er sket ting og sager der har slukket den for ever. Det er så også mit indtryk, at hvis begge parter kan blive enige om, at indholdet af "kærligheds-flasken" er drukket, så er de faktisk bedre rustet til at gennemføre bruddet, uden at begge parter ligger styrt blødende og skal akut indlægges, billigt talt. Dem der typisk kommer igennem skærene er typisk dem der har mod og empati nok til at turde se, forholdet fra den anden side også og hvor man mere taler vi end jeg og dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2014 Jeg tror desværre at hvis man der så lang henne i forløbet at hun/han ikke har lyst eller har respekt mere, så er kommunikationen og saglig diskussion ikke nem, så bør man søge professionel hjælp for at komme videre, eller vælger som mange nok gøre lade det stå til... Man har fælles børn men manden lever sit skjulte liv med købesex og kvinden tja jeg ved ikke hvad hun gør... ser igennem fingre med det ? Tja..... eller også er Hellerup fruen lykkelig for, at manden selv har fundet en løsning. Det samme har hun sikkert også, selvom tanken sikkert ligger fjernt fra mange Nå spøg til side....... Faktum er jo nok bare det, at det perfekte og det åbenlyse, ofte er svært at omsætte i praksis. Følelser kan både være en styrke men bestemt også være en fantastisk irrationel størrelse der går at man aldrig rigtig rammer skiven, er bare ved hvordan skiven egentlig ser ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. September, 2014 (edited) Jeg har måske fået det formuleret lidt uheldigt. Det jeg forsøgte at beskrive handler mere om at afstemme forventninger, end om at planlægge ægteskabet. Man kan sagtens være vildt spontan i daglig dagen og samtidigt have styr på, rammerne og forventningerne. Dem der typisk kommer igennem skærene er typisk dem der har mod og empati nok til at turde se, forholdet fra den anden side også og hvor man mere taler vi end jeg og dig. Hvordan kan du afstemme forventningerne med din partner, når du ikke har nok livserfaring, familie erfaringer ? Det kunne du, måske hvis du har være gift flere gange. Ved 1. ægteskab ved de færreste hvad de går ind til, hvordan børnene skal opdrages og hvordan familien skal udvikles. Man gifter sig fordi man elsker og ærer hinanden ... Alle kommer skal nok komme i gennem skærene... det er sjældent man kommer ud af et brud uden men i sjælen, lige meget for rational man forsøger at være, følelserne ligger stadig fortrængt i kroppen og skal bearbejdes langsomt, det er jo som at "mindste" en person som stod en nær, en person man ville gøre alt for en gang... Redigeret 10. September, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 10. September, 2014 Jamen......den slags forhold findes helt sikkert også. Mit indlæg handlede så mere om den/de situationer hvor parterne gerne vil tale om deres fælles udfordringer. Jeg kunne da også godt forstille mig, at den vinkel du tager, er ganske relevant og udbredt hos mange af de EG gæster der er gift. Begge parter har så at sige affundet sig med kendsgerningerne, og ønske måske slet ikke, at noget skal forandres. Indlægget var kun et supplement! mere nuanceret om du vil. Ellers er dit indlæg rigtig godt og en like værdig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 10. September, 2014 Jesper har ikke været herinde siden kl. 10 i går aftes. Den her tråd om hans kedelige kone lever tilsyneladende sit eget liv. Mon han læser alle de guldkorn, der bliver strøet ud? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. September, 2014 Jesper har ikke været herinde siden kl. 10 i går aftes. Den her tråd om hans kedelige kone lever tilsyneladende sit eget liv. Mon han læser alle de guldkorn, der bliver strøet ud? Han har nok travlt............ med at knalde konen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 10. September, 2014 Han har nok travlt............ med at knalde konen Ja, de må efterhånden være kommet hele Ikea-kataloget igennem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. September, 2014 Hvordan kan du afstemme forventningerne med din partner, når du ikke har nok livserfaring, familie erfaringer ? Det kunne du, måske hvis du har være gift flere gange. Ved 1. ægteskab ved de færreste hvad de går ind til, hvordan børnene skal opdrages og hvordan familien skal udvikles. Man gifter sig fordi man elsker og ærer hinanden ... Jeg mener såmænd ikke om det kræver speciel livserfaring løbende at afstemme sine forventninger når man har noget kørende med andre mennesker, men du kan da have ret i, at der kan være alle mulige situationer hvor ens forventninger nok ville se anderledes ud, hvis man kunne leve livet baglæns. Alle kommer skal nok komme i gennem skærene... det er sjældent man kommer ud af et brud uden men i sjælen, lige meget for rational man forsøger at være, følelserne ligger stadig fortrængt i kroppen og skal bearbejdes langsomt, det er jo som at "mindste" en person som stod en nær, en person man ville gøre alt for en gang... Jeg er slet ikke uenig i, at alle påvirkes. Det vil nok føre for vidt at starte en debat omkring hvilke forhold, følelser m.v. der kan virke forstærkende på knubsene og hvilke forhold og adfærd imellem de to voksne, der virke formildende, uden at det skal tolkes som, at man ikke påvirkes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestsj81 2565 Skrevet 11. September, 2014 hvis hun kun har tid til børnene på job/hjemme så hvis du er lidt frisk fyr / humoristisk agtig så køb en voksenble og sæt dig på gulvet og skrig på hende at du vil have hun skiftet bleen hvis hun så nok spørg ind til hvad fanden du laver så kan du jo sige at hvis hun kun har tid til børn kan du da godt være voksenbaby hvis det er det der skal til for der kommer lidt intim kontakt tæt på din sjover (skal nok ikke være mens børnene er hjemme) men udover dette lidt mere humoristiske indslag så snak med hende hvis hun allerede som du siger har givet udtryk for du jo bare kan skride så lyder det ikke til hun er smaskforelsket. og i sidste ende må i finde ud af hvordan i vil have jeres liv fremadrettet skal være, og så se om det kan flettes sammen eller det skal være hver for sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 11. September, 2014 Det kan lyde som en halv løsning, men hellere det en ingen løsning. Kvinder elsker at tolke og tyde små tegn, så det skal forklares fuldstændig klart og ordret: "Kære skat, jeg elsker dig, men hvis jeg ikke får sex oftere bliver jeg sindssyg. Hvad siger du til at vi tager en fast ugentlig dag, eller hver anden uge, hvor vi dyrker sex? Så ved du hvornår det skal foregå og jeg slipper for at tigge på alle andre tidspunkter" Denne form for "tvangssex" hvor man tvinger sig selv til at skulle dyrker sex på faste tidspunkter, uanset trætheden, er skam anvendt, især forældre til mindreårige børn. Det kan virke koldt og firkantet i starten, men måske udvikle sig til noget bedre over tid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2014 Da min ex meldte at hun ikke længere havde lyst til sex prøvede jeg at overtale hende ved at føje hende og varte hende op, men det hjalp ikke. En dag gav jeg hende bind for øjnene og gav hende en omgang smæk i røven, og kneppede hende. Det kunne hun lide, for det var almindelig "kæreste" sex hun var blevet træt af. At jeg så til sidst kom til at savne alm blid sex er en anden historie. Så derfor - husk at du er en mand og opfør dig som en mand! /Jess/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2014 JK1 Aaaaaaah mon ikke historien måske skulle justeres med at hun nok har sagt "Vores sex er for kedeligt, så skal der ske noget må du være lidt mere opfindsom". Jeg har svært ved at forestille mig, at i et parforhold hvor kvinden har mistet lysten til at dyrke sex med hendes mand, samt at de flere gange har tale om manden lyst, da er løsningen bare at tage hende med vold. Så derfor - husk at du er en mand og opfør dig som en mand! I øvrigt kunne jeg godt tænke mig, en udbydning af ovenstående Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2014 (edited) JK1 Aaaaaaah mon ikke historien måske skulle justeres med at hun nok har sagt "Vores sex er for kedeligt, så skal der ske noget må du være lidt mere opfindsom". Jeg har svært ved at forestille mig, at i et parforhold hvor kvinden har mistet lysten til at dyrke sex med hendes mand, samt at de flere gange har tale om manden lyst, da er løsningen bare at tage hende med vold. I øvrigt kunne jeg godt tænke mig, en udbydning af ovenståendeDet viste sig at hun tændte på SM og lidt hårdere sex, uden hun var klar over det. Jeg nævner ikke noget om vold, så stop med at antyde noget du selv finder på. Ang. det at vi nogle gange skal huske at opføre os som mænd, kan jeg ikke se se kræver en uddybning, for det giver ligesom sig selv. /Jess/ Fra min tlf. Redigeret 11. September, 2014 af JK1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2014 Der ska to til en tango.. elsk hende for den hun er.. gir hende små gave og hjæp hende med alt det husholdning og børn.. mødes på midten og find melodien igen.. kys hende på halsen.. tag hende blidt på røven.. hvis du elsker hende og hun vil komme til dig igen... før end du aner.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2014 Det viste sig at hun tændte på SM og lidt hårdere sex, uden hun var klar over det. Jeg nævner ikke noget om vold, så stop med at antyde noget du selv finder på. Ang. det at vi nogle gange skal huske at opføre os som mænd, kan jeg ikke se se kræver en uddybning, for det giver ligesom sig selv. /Jess/ Fra min tlf. Når man udtrykker sig upræcist, så er det vist meget naturligt at man gør sig nogle tanker om hvad der burde stå. I øvrigt stillede jeg uddybende spørgsmål, således at du kunne forklare dels hvad du mener med at mænd skal huske og opføres sig som mænd, og dels hvorledes man slipper afsted med at give en kvinde uden lyst til sex bind for øjnene, og så efterfølgende kneppe hende. Jeg tror vist bare at vi roligt kan konkludere at dit råd, næppe kan bruges i trådopretters situation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 11. September, 2014 Der ska to til en tango.. elsk hende for den hun er.. gir hende små gave og hjæp hende med alt det husholdning og børn.. mødes på midten og find melodien igen.. kys hende på halsen.. tag hende blidt på røven.. hvis du elsker hende og hun vil komme til dig igen... før end du aner.. Når kvinden mister lysten til sex, er vi så dybt fokuseret på hvad manden skal gøre anderledes. Men hvad skal HUN gøre? For sexlivet er altså et fællesansvar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 11. September, 2014 undrer mig også hvorfor er det manden der skal gøre ting ,jeg mener at når hun ikke gider snakke om det ,og ikke har lyst til at løse problemet er løsningen nem ,for mig ,nemlig forholdet er slut ,med mindre man vil undvære sex ,tror ikke på hun får lyst igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 11. September, 2014 Jesper har ikke været på i to dage. Så hvis I vil give ham gode råd, så vent indtil han giver lyd fra sig igen. Det er jo ikke sikkert han læser noget af det I skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2014 Når man udtrykker sig upræcist, så er det vist meget naturligt at man gør sig nogle tanker om hvad der burde stå. I øvrigt stillede jeg uddybende spørgsmål, således at du kunne forklare dels hvad du mener med at mænd skal huske og opføres sig som mænd, og dels hvorledes man slipper afsted med at give en kvinde uden lyst til sex bind for øjnene, og så efterfølgende kneppe hende. Jeg tror vist bare at vi roligt kan konkludere at dit råd, næppe kan bruges i trådopretters situation. STOP MED AT BRUGE "VI" OG ANTAGE NOGET FOR OS! DU kan antage noget men bland venligst mig uden for dine antagelser. /Jess/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg