Hop til indhold
Jackal

Nogen der har prøvet tiny teen?

Recommended Posts

Godt nok Ifö toilet...men haven ser ikke 'dansk' ud...og slet ikke el kontakterne, der ikke er dansk design (a la Lauritz Knudsen).

Men godt nok en underlig fetish at have, hvis man opretter en 'fake hjemmeside'....

Billederne er nok taget i Sverige (et hurtigt kig ud af haven på nabobygningen...)

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er med meget stor sandsynlighed en fake profil der er lavet af prostitutionsmodstandere. Det indsamlede materiale i form af rektioner fra interesserede mænd kan så bruges til at dokumentere hvor store "sexsvin" nogen mænd er.

I skal være klar over at selvom der er stille på overfladen, så er der rigtig mange der arbejder ude i kulisserne med lobbyarbejde og forskellige andre tiltag for at gøde bunden i befolkningen og hos politikkerne for et forbud mod købesex.

Skulle jeg mod forventning ikke have ret i dette tilfælde, så ville jeg holde mig langt fra hende alligevel - en meget ung pige der udstiller sig selv på den måde, er vist i besiddelse af en personlighed der må være en udfordring for både hendes nære og enhver ungdomspsykiater der måtte komme i kontakt med hende. 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...