an2n 50865 Skrevet 8. September, 2014 Tror jeg ser lige sådan ud i ansigtet, når jeg besøger en lyserød . . . . . Læner mig tilbage og nyder det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. September, 2014 Ja sorry fik lige dette billede af dig. Kom desværre til, at stalke dig. Men håber du havde en fantastisk dag. Og ikke mindst, Du har fået det bedre Og fortsat fed dag An2n KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. September, 2014 KK - Du kan ikke være bekendt, at blive ved med at offentlige gøre billeder fra mit private foto album Tror jeg er mere end frisk til at starte på job i morgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 8. September, 2014 Sådan foregår det ikke når jeg bader Lassie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. September, 2014 Sådan foregår det ikke når jeg bader Lassie Så aku' du prøve at bade Lørdagskyllingen - 12 kg almindelig han huskat - efter han havde været under en bil nybehandlet med tectyl AVS 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 492 Skrevet 8. September, 2014 fååååkkkk min pluto kravler på væggen an2n du overvejde ikke at babere katten ??? plysset mis ?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. September, 2014 Overvejede det, tectylen sad dybt i pelsen - Men han BLEV ren - trods rifter og skrammer Foretrækker nu hår på missen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 492 Skrevet 8. September, 2014 an2n så en perser som var blevet klippet i løve klip nok min mest hysteriske grine flip til dato nej jeg er pels-løse-misser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. September, 2014 Lørdagskyllingen er UDE-kat - Hvis døren er lukket, når han er færdig med at spise, kommer han med små forsigtige miaw - kan TYDELIGT høre han er kastrat-sanger Meget lys i stemmen a la Brdr. Gebis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg