Hop til indhold
kajbigpakaj

erhvervspraktik

Recommended Posts

vi er faktisk nogle som forsøger at fører en seriøs debat her, så undgå venligst disse troll-indlæg

Seriøs debat...

Tak for denne dags bedste grin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Ton rent flag

Ingen mener vel at en 15 årig pige skal i praktik som glædespige

De færreste går nok og håber på at ens datter på 21 år vælger at blive glædespige på fuld tid og siger det er der deres erhvervsfremtid er fremfor at tage en uddannelse

Men samtidig besøger vi glædespiger, mange af os mener erhvervet bør være lovligt.

Dobbeltmoralsk, ja det er vi jo nok lidt ;-)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Vil den person der putter mønter i kaj ikke venligst stoppe nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg

man kan f.eks godt komme i erhvervspraktik hos politiet, selvom man skal være fyldt 21 før man kan komme ind på politiskolen 

Men man får ikke lov til at foretage en arrestation.... eller får lov til at gå med pistol.... eller får lov til at sidde på bagsædet i en politibil i udrykning... eller får lov til at logge på politiets data-registre for at se hvad de har registreret om kajbigpakaj-nicket....

Dvs. selv for erhvervspraktikanter hos politiet findes der særregler, så særregler for prostitution vil være i fin sammenhæng hertil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Normalt begavede kan vist godt regne ud, at søger en ung fyr praktik hos en gynækolog, så vil praktik opholdet indeholde alt undtaget små-frække kig på fisser. Det samme vil gøre sig gælden ved prostitution. så.... ærgerligt ærgerlig, ingen små drenge med en livlig fantasi kommer til at knalde, eller se nogen knalde. Hvis de er rigtige heldige kan de måske få lov til at bestille lidt glidecreme og nogle kondomer på nettet.

Hvis det engang bliver et anerkendt erhverv, kunne man forstille sig, at en praktikant vil få kendskab til hvorledes en klinik drives, hvad der stilles af krav for at kunne udføre seksuelle services. Man kunne også forstille sig, at man vil få nogle snakke omkring sikkerhed, hvordan det kan påvirke en, mv

Reelt svarer det nok bare til det, der allerede sker i dag, hvor en pige kontakter en klinik, for at høre nærmere om, hvad vil det sige og kræve at blive GB.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

NÆÆHHH NNNEEJJJJ man får sgu nok ikke lov at knalde Luderen ej heller kigge på.. Fandens også!

Men se en Luder fare rundt i undertøj og hvis man er rigtig heldig, hun ikke er blufærdig når hun kommer ud fra Badet.. Det ville fandeme have været kræs for en 15 årig Havnebumsen!!!!!!!! specielt når man tænker på jeg valgte en Bank som Erhvervspraktik..GGGGGGAAAAAAAABBBBB det var kedelig,for helvede den uge gik langsom. Også fuldstændig latterlig at praktikopholdet var fra 8-16 for at pine mig mest muligt.

Så for fremtidige teenage Havnebumser håber jeg da der kommer Erhvervspraktik i Bordeller. Ville Fandeme være en fed uge :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For øvrigt mener jeg, at Kajbigpakaj burde blive praktikant selv og så lære, hvordan man bliver et ordentlig menneske.

Er der ikke en forening der hedder: Humane voksne mennesker.

hvorfor er jeg ikke et ordentlig menneske? er du et bedre menneske end jeg er? hvorfor er du det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg ved ikke med jer andre...Jeg syntes faktisk Kaj gør det rigtigt godt!

Han har fået utalige op af stolen, og svare på hans indlæg, inkl. mig selv!

Pt. med mit indlæg er der 38 indlæg det er da ikke så ringe og nogen har endda brugt ord undervejs.

Tænk hvis han skrev noget seriøst, hvad kan det ikke blive til?

:D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg ved ikke med jer andre...Jeg syntes faktisk Kaj gør det rigtigt godt!

Han har fået utalige op af stolen, og svare på hans indlæg, inkl. mig selv!

Lady C, det er fordi du falder for "Flame-bait"..  og nu gjorde jeg det selv.. SATAN I HRELVED!

Del dette indlæg

Link til indlæg

vi er faktisk nogle som forsøger at fører en seriøs debat her, så undgå venligst disse troll-indlæg

Okay jeg overgiver mig. På trods af din umodenhed og dine provokerende intentioner, så er du altså humoristisk og underholdende. Og ligesom Havnebumsen kan jeg godt se det lidt friske i ideen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen dog, blir jo klogere og klogere for hver dag der går ;) Må snart skifte hårfarve ;)

Hvilke hårfarve har du da nu :???: i dine gallerier er du både blond og sorthåret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, så reglerne om at slagtere(og andre der håndterer ferske varer) skal opbevare kød afkølet samt at de ikke må sælge kød fra åbne boder som på det gamle kødtorv i København, skal også gælde for prostituerede?

Jeg gider altså ikke GP'er der opbevarer kødet køligt. Det bliver sgu hurtigt en kold fornøjelse.

Og mht. de åbne boder, så er der jo snart ikke flere tilbage i Skelbækgade :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi det kræver erfaring, ekspertise og forsikring at deltage i sådanne person-nære opgaver. Erhvervspraktikanter må heller ikke deltage i operationer udført af læger, eller få lov til at køre lastbilen for lastbilchaufføren o.lign. (også selvom kunden er indforstået hermed)

Bemærk, at hvis prostitution bliver et erhverv, så skal det selvfølgelig lovmæssigt reguleres, ligesom alle andre erhverv. F.eks. krav om eventuel uddannelse, oplæring, certificering, arbejdsmiljø osv.

en glædspigeuddannelse det lyder da meget frisk, 18-19 årige piger skal så havde 35 lektioner om ugen. de skal naturligvis havde 5000kr i s.u, måske magda syntes at onsdag er en øv-dag 5 lektioner i græsk i træk. og så 2 lektioner med scat og opkast

Redigeret af kajbigpakaj

Del dette indlæg

Link til indlæg

når / hvis prostitution bliver et fuldt anerkendt erhverv, skal 15 årige piger/ drenge så ikke havde lov til at komme i erhvervspraktik på en massageklinik? 

Ja eller endnu bedre, at man kan blive tvangsudskrevet i et jobtilbud - det er faktisk sket i Tyskland !

Det er da lidt morsomt at tænke på hvordan modtageren af et sådant brev vil reagere:

Kære Frøken lazy-ass - her på mandag skal du give fremmøde på massageklinikken spermbølgen som ligger i knaldstræde 6 på Vesterbro. Der kan påregnes en del lagengymnastik og i starten et lettere ømt underliv. Klinikken har i øvrigt megafransk som standard på programmet (ps se bilag med ordforklaring nedenfor). Såvel piksmag som spermsmag kan forventes at give lettere kvalme i opstarten, men klinikken har gratis mint tyggegummi til at udbedre denne bivirkning. Endvidere vil de fleste piger efter en vis tilvending ikke finde ubehag ved det efter ca. et par måneder i jobbet. Ved analsex som også er standard er der endvidere glidecreme på klinikken til fri afbenyttelse. Vi ønsker dig alt muligt held med dit nye job. Eventuelle henvendelser kan rettes til Joan Ørting på tlf: 3332xxyy

omkring teknikker mv. som med stor fordel ville kunne benyttes i jobbet!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...