Hop til indhold
kajbigpakaj

erhvervspraktik

Recommended Posts

Skal vi virkelig have endnu én af disse tråde?? Orker snart ikke mere troll vs. flamers.

Hermed opfordres enhver til at ignorere denne tråd! .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kort svar: Ja.

Men det er selvfølgelig ligesom alle andre erhverv hvori fortrolighed/tavshedspligt/krav til ekspertise er en del af erhvervet. F.eks. må en gynækolo ikke have en erhvervspraktikant til at overvåge/deltage i en underlivsundersøgelse. Og advokater kan ikke have erhvervspraktikanter til at deltage i fortrolige erhvervsmøder osv. Og prostituerede må selvfølgelig heller ikke have erhvervspraktikanter til at overvåge/deltage i selve udførelsen af den seksuelle ydelse, da den er underlagt fortrolighed i forhold til kunden.

Tilbage bliver at en evt. erhvervspraktikan kun kan deltage med evt. telefonpasning, rengøring, opdatering af hjemmeside og så deltage i Yatzy..... Det får næppe den store søgning.

PS. For at en arbejdsplads kan blive godkendt til at modtage erhvervspraktikanter, skal der være en sikring af at den unge ikke bliver udsat for passiv rygning - dvs. der skal være implementeret en effektiv rygepolitik på arbejdspladsen. Dette kan jeg forestille mig, vil blive et problem på den fleste bordeller/PD-steder mv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi virkelig have endnu én af disse tråde?? Orker snart ikke mere troll vs. flamers.

Hermed opfordres enhver til at ignorere denne tråd! .

Desværre påbegyndte jeg mit svar, inden du havde postet dit indlæg. Din opfordring er hermed taget til efterretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kort svar: Ja.

Men det er selvfølgelig ligesom alle andre erhverv hvori fortrolighed/tavshedspligt/krav til ekspertise er en del af erhvervet. F.eks. må en gynækolo ikke have en erhvervspraktikant til at overvåge/deltage i en underlivsundersøgelse. Og advokater kan ikke have erhvervspraktikanter til at deltage i fortrolige erhvervsmøder osv. Og prostituerede må selvfølgelig heller ikke have erhvervspraktikanter til at overvåge/deltage i selve udførelsen af den seksuelle ydelse, da den er underlagt fortrolighed i forhold til kunden.

Tilbage bliver at en evt. erhvervspraktikan kun kan deltage med evt. telefonpasning, rengøring, opdatering af hjemmeside og så deltage i Yatzy..... Det får næppe den store søgning.

PS. For at en arbejdsplads kan blive godkendt til at modtage erhvervspraktikanter, skal der være en sikring af at den unge ikke bliver udsat for passiv rygning - dvs. der skal være implementeret en effektiv rygepolitik på arbejdspladsen. Dette kan jeg forestille mig, vil blive et problem på den fleste bordeller/PD-steder mv.

hvorfor skulle en praktikant ikke kunne overvåge/ deltage hvis kunden er indforstået med det ?

Redigeret af kajbigpakaj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kajbigpagaj !

" Hvis det gjorde ondt at være dum, så skreg du hele dagen "

Mage til tåbeligt indspark er sjældent set !

Find venligst på noget mere fornuftigt at skrive om.

GMC

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor skulle en praktikant ikke kunne overvåge/ deltage hvis kunden er indforstået med det ?

Fordi det kræver erfaring, ekspertise og forsikring at deltage i sådanne person-nære opgaver. Erhvervspraktikanter må heller ikke deltage i operationer udført af læger, eller få lov til at køre lastbilen for lastbilchaufføren o.lign. (også selvom kunden er indforstået hermed)

Bemærk, at hvis prostitution bliver et erhverv, så skal det selvfølgelig lovmæssigt reguleres, ligesom alle andre erhverv. F.eks. krav om eventuel uddannelse, oplæring, certificering, arbejdsmiljø osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Orker snart ikke mere troll vs. flamers.

Ved godt hvad en troll er, men hvad er en flamers? Hilsen blondinen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi det kræver erfaring, ekspertise og forsikring at deltage i sådanne person-nære opgaver. Erhvervspraktikanter må heller ikke deltage i operationer udført af læger, eller få lov til at køre lastbilen for lastbilchaufføren o.lign. (også selvom kunden er indforstået hermed)

Bemærk, at hvis prostitution bliver et erhverv, så skal det selvfølgelig lovmæssigt reguleres, ligesom alle andre erhverv. F.eks. krav om eventuel uddannelse, oplæring, certificering, arbejdsmiljø osv.

hvad kræver det af erfaring at overvære at en kunde får f.eks en bj?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er da rigtig i stødet i dag Kaj. Sådanne emner burde du diskutere med dine kammerater og lærere. Har i ikke noget, der hedder klassens time?

Del dette indlæg

Link til indlæg

En person som laver flammer og hælder benzin på bålet, kort sagt en provokatør, en person som pisker en stemning op.

Nåe, ligesom Kaj Kaj gjorde i tråden om den femtenårige tidligere i dag?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad kræver det af erfaring at overvære at en kunde får f.eks en bj?

Nu gider jeg sku ikke svare på dine trolls-agtige one-liners mere (hvor svaret er så åbenlyst, at det skriger til himlen)

Når prostitution bliver et anerkendt erhverv, så skal det selvfølgelig lovmæssigt reguleres. Og det skal selvfølgelig være 100% forbudt at modtage erhvervspraktikanter eller lign. under 18 år. EOD.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåe, ligesom Kaj Kaj gjorde i tråden om den femtenårige tidligere i dag?

kan kun sige det var både dejligt og lovligt, men det er ikke det denne tråd handler om. den handler om at man skal kunne komme i erhvervspraktik på en massageklinik. hvad mener du evt. om det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu gider jeg sku ikke svare på dine trolls-agtige one-liners mere (hvor svaret er så åbenlyst, at det skriger til himlen)

Når prostitution bliver et anerkendt erhverv, så skal det selvfølgelig lovmæssigt reguleres. Og det skal selvfølgelig være 100% forbudt at modtage erhvervspraktikanter eller lign. under 18 år. EOD.

skal man så hellere ikke kunne komme i praktik hos en bager, murer eller som fodboldspiller før man er over 18 år? eller mener du inderst inde at glædespigernes erhverv er noget griseri, hvis man sammenligner med andre erhverv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

skal man så hellere ikke kunne komme i praktik hos en bager, murer eller som fodboldspiller før man er over 18 år? eller mener du inderst inde at glædespigernes erhverv er noget griseri, hvis man sammenligner med andre erhverv?

Ok, du forstå ikke hvad jeg skriver, så jeg skærer det lige ud i pap, en gang til for prins Knuds skyld:

Prostitutionserhvervet skal lovmæssigt reguleres. Dvs. der skal gælde lovgivning der gælder specifikt for prostitutionserhvervet (og ikke for andre erhverv). Og her skal en af reguleringerne være, at alle der skal udføre/overvåge/deltage og lignende i forbindelse med prostitution skal minimum være 18år!!

Fuldkommen som vi har vedtaget, at man skal minimum være 18år for at køre bil.

Og lad venligst være med at "gisne" om mine meninger i forhold til "griseri" o. lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Ah havde sådan håbet at ingen ville svare i en tråd som denne, oprette af en person der gang på gang har vist sig ude af stand til at skrive så meget som en enkel intelligent sætning.. :)

En flamer? Lidt ala un agent provocateur (som nogle vist ved claire har en stor kærlighed for :D )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Big Åre ;-)

Hvis vi, som du efterlyser, går ind i debatten, om et besøg fra den lokale skole, så tager vi den herfra.

Hvilket barn, i en den relevante alder, ca. 15, ville ønske at komme i praktik hos en glædespige ?

For ikke at være kønsdiskriminerende, dette kunne både være dreng og pige.

Hvor skulle ønsket komme fra ? Hvor skulle det unge menneske ha´ fået lysten til dette fra ?

Jeg kom i sin tid i praktik som lærling i en foto-forretning. Dette kom fra en kammerat som ejede forretningen.

Og jeg tænkte ikke lige der, om jeg ville i praktik på et bordel.

Hvor er din sans for det menneskelige, det helt fundamentalistiske som de fleste af os tænker ?

Det virker meget, som om at du udtænker diverse scenarier for at provokere ?

Jeg er 52, og har en aldersgrænse for sex, som hedder 35-40.

Du er måske det samme ? Men kunne godt tænke dig sex med meget yngre ?

I bund og grund, så er du på min top 5 over sørgelige og patetiske mennesker !

Kamoto Panagia, ( Find en græker til at oversætte )

GMC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, du forstå ikke hvad jeg skriver, så jeg skærer det lige ud i pap, en gang til for prins Knuds skyld:

Prostitutionserhvervet skal lovmæssigt reguleres. Dvs. der skal gælde lovgivning der gælder specifikt for prostitutionserhvervet (og ikke for andre erhverv). Og her skal en af reguleringerne være, at alle der skal udføre/overvåge/deltage og lignende i forbindelse med prostitution skal minimum være 18år!!

Fuldkommen som vi har vedtaget, at man skal minimum være 18år for at køre bil.

Og lad venligst være med at "gisne" om mine meninger i forhold til "griseri" o. lign.

hvis ikke der skal gælde samme regler som for andre erhverv, så kan man vel ligeså godt lad det være som det er idag? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kajs argument og spørgsmål kommer gerne som et modargument for modstander af købesex og tilhænger af at købesex bliver ulovlig.

Skal man så i skolepraktik i det, det spurgte også socialdemokratiets ligestillingsordfører husker ikke lige navnet til dem der gerne vil legaliserer erhvervet. Man kan godt komme i praktik hos ligestillingsordføreren måske man man lader da aldrig eleven stå frem på talerstolen eller i debatprogrammer, for rigtigt mange år siden var jeg i skolepraktik hos en dyrelæge, jeg fik da ikke med rette lov til at deltage i operationerne, fik da hellere ikke lov til at aflive en gammel syg hund der kom ind.

et andet tåbeligt argument er tænkt hvis det var din datter. Øh ja og... Tænkt hvis du ikke fik mulighed for intimitet og tænkt hvis ikke du kunne fir hjælp til din ensomhed eller en fantasi der nager dig, tænkt hvis du mangler selvværd som de dygtige og søde piger herinde kan give dig og give dig lidt af modet tilbage. tænkt hvis...  

Det er en af de modargumenter som kun bygger på desperation fordi man kun kan sige noget for at sige noget. debatten om prostitution er vigtigt vil jeg sige, men den såkaldt debat er egentlig kun en kamp om at de anden skal se dum og ligne en idiot. det er ikke noget med debat at gøre  

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis ikke der skal gælde samme regler som for andre erhverv

Ok, så reglerne om at slagtere(og andre der håndterer ferske varer) skal opbevare kød afkølet samt at de ikke må sælge kød fra åbne boder som på det gamle kødtorv i København, skal også gælde for prostituerede?

MAO: Stort set alle erhverv har deres egen specielle regler. Så en 18-års minimumsregel for prostitutionserhvervet vil være i fin tråd med den øvrige erhvervs-regulering.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, så reglerne om at slagtere(og andre der håndterer ferske varer) skal opbevare kød afkølet samt at de ikke må sælge kød fra åbne boder som på det gamle kødtorv i København, skal også gælde for prostituerede?

MAO: Stort set alle erhverv har deres egen specielle regler. Så en 18-års minimumsregel for prostitutionserhvervet vil være i fin tråd med den øvrige erhvervs-regulering.

man kan f.eks godt komme i erhvervspraktik hos politiet, selvom man skal være fyldt 21 før man kan komme ind på politiskolen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...