Hop til indhold
Blikkenslageren

kvalt af Madame Zackie

Recommended Posts

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge Madame Zackie fra Skt Hans gade.

Havde længe gået med tanken om at besøge hende, da hun har været i gamet en del år.

Jeg ringede til hende først på aftenen og fortalte hende mine ønsker.

Tænder meget på at blive holdt for munden og næsen af en fræk moden dame.

Madammen havde prøvet det før, så ingen problemer der:-)

Jeg troppede op på adressen og blevet mødt af madame Zackie .

Hun er en gammel sag. Omkring de 70 tror jeg. Meget høj ( omkring 185 ) vil jeg tro.

Dejlig fræk klædt. Vi klarede det økonomiske. Madammen satte sig herefter over i sengen, og jeg blev beordret til at smide klunset og sættet mig med ryggen til hende oppe i sengen.

Hun sagde at jeg havde været meget uartig og nu skulle straffes for det. Jeg grinede lidt inden i, da det lød lidt sjovt, men osse ret frækt. Pludselig uden videre tog hun sin højre hånd og placerede hårdt over min mund og næse. Eller rettere over det meste af min ansigt . Hendes hænder var meget store og grove hvilke var ret frækt. Ca efter 20 sek fjernede hun hånden og beordrede mig til at " malke mig selv" . Sådan fortsatte det i ca 25 min indtil jeg " læsset" af.:-)

Alt i alt en fed og anderledes oplevelse til en billig penge.

Del gerne andre oplevelser inden for samme genre:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest enriko

Hun har ingen hjemmeside, men annoncerer ofte i EB....har selv været der et par gange...og ja !....hun er en ældre dame, men lige efter min smag med dominans, fetish....lak, latex, støvler og damebeklædning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Zackie er en rigtig lækker og kinky madame, med stor forståelse for ens behov. Selv har jeg til stor fornøjelse besøgt hende nogle gange, hvor jeg er blevet iført nylonstrømper af madammen og derefter verbalt og fysisk blevet opdraget, da hun af en eller anden grund mener jeg ikke har opført mig som jeg burde. Zackie er en ener inden sin niche, og altid værdt et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ingen, som kan svare på dette?

Jo, man kan have sex med Madame Zackie. Og hun holder til i Sct Hansgade på Nørrebro i en lille taglejlighed. Når du kommer træder du ind i en tidslomme som ligger 30-40 år tilbage. Men hyggeligt. Hvis man er til ældre damer kan hun absolut anbefales.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Regnfrakker, lakfrakker, lakhandsker lårlange stillet lakstøvler.

Hvis dette er en af dine fetish, så er Madame Zackie lige noget for dig. Jeg kan kun anbefale Madame Zackie, hvis man er til lak og læder.

Medbring selv det laktøj, som Madame skal have på under seancen. Det kan f.eks. være lårlange lakstøvler, lakhandsker og lak- og regnfrakker.

Madame forstår alle ens behov, når man har en fetish for lakstøvler, lakhandsker og lak- og regnfrakker, som Madame skal have på under seancen.

Man bestemmer selv, hvorledes seancen skal afsluttes, og Madame har en særdeles god forståelse for behov indenfor lak- og læder fetish.

Hvis man har behov for at sprøjte på støvlerne eller regnfrakken som Madame Zackie har på, så er dette ikke noget problem. Men medbring selv det

laktøj, støvler og handsker, som du gerne vil bruge. Madame bruger størrelse 37/38 i sko og størrelse small i handsker. Størrelsen på lakfrakken/regnfrakken  skal være medium.

Men jeg er næsten sikker på, at du kan lave andre aftaler med Madame Zackie såsom at tage hende bagfra medens hun har alt lakudstyret på.

Hun er meget erfaren og vil opfylde dine behov.

Du kan finde en masse af dette udstyr på ebay, især www.ebay.de har meget indenfor lak (f.eks. lackmantel, regenmantel).

Jens

PS. Er der nogen her i dette forum, som kender damer med ovennævnte kvalifikationer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det så ikke nemmere, at besøge en GP der har udstyret i ordren ?

Det kan da blive en mindre formue, skal man selv ud og købe udstyr.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville da vist være tæt på nekrofili!

(Undskyld - jeg kunne ikke lade være!)

Tja, men hun har alm sex på programmet. Hun er gammel, men stadig dejlig og fræk på GILF måden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge Madame Zackie fra Skt Hans gade.

Havde længe gået med tanken om at besøge hende, da hun har været i gamet en del år.

Jeg ringede til hende først på aftenen og fortalte hende mine ønsker.

Tænder meget på at blive holdt for munden og næsen af en fræk moden dame.

Madammen havde prøvet det før, så ingen problemer der:-)

Jeg troppede op på adressen og blevet mødt af madame Zackie .

Hun er en gammel sag. Omkring de 70 tror jeg. Meget høj ( omkring 185 ) vil jeg tro.

Dejlig fræk klædt. Vi klarede det økonomiske. Madammen satte sig herefter over i sengen, og jeg blev beordret til at smide klunset og sættet mig med ryggen til hende oppe i sengen.

Hun sagde at jeg havde været meget uartig og nu skulle straffes for det. Jeg grinede lidt inden i, da det lød lidt sjovt, men osse ret frækt. Pludselig uden videre tog hun sin højre hånd og placerede hårdt over min mund og næse. Eller rettere over det meste af min ansigt . Hendes hænder var meget store og grove hvilke var ret frækt. Ca efter 20 sek fjernede hun hånden og beordrede mig til at " malke mig selv" . Sådan fortsatte det i ca 25 min indtil jeg " læsset" af.:-)

Alt i alt en fed og anderledes oplevelse til en billig penge.

Del gerne andre oplevelser inden for samme genre:-)

Hehe... enten er du blind eller også var du fuld da du besøgte hende ;-), eller også havde hun 15 cm stiletter på, for kan fortælle dig at hun er 170 max 175 cm høj, har selv kommet der en del og fået fodfetisch ;-) god dag....

Del dette indlæg

Link til indlæg
moltke skrev, den Thursday, September 03, 2015 at 16:08:

hendes nr er 3537 6092 

Sct.Hansgade Nørebro

skal besøge hen her en af dagene

Hmmm mon det nr er lukket ? Kan ikke ringe op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil lige høre om der er nogen der har været der for nyligt alså inde for de sidste to mdr Mars april 2016

Redigeret af moltke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har prøvet at ring hende fler gange den sidste mdr på de to nr hun har 

men vil prøve en dag at tage der ind og prøve at ringe på  så må man jo se hvad der sker 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...