Hop til indhold
Nikita Darling

Oplevelser med købesex

Recommended Posts

To sekunder efter kan jeg se at ham den lidt nervøse fra tidligere på dagen ringer, tager den, og han fortæller mig at han havde skrevet mit nummer ned på en seddel og lagt den på køkkenbordet og glemt alt om den i sin nervøsitet, og den seddel havde konen fundet og hun har kimet ham ned.

Har aldrig hørt fra den stakkels mand eller hans ilter kone siden den dag, men blev helt dårlig på hans vejne og det ødelagde min dag fuldstændig, telefonsvareren blev efterfølgende ændret, så i stedet for hej frække siger jeg bare hej ;)

Jeg bruger at folde mine sedler med frække numre - dels så ved jeg det er sedler jeg ikke må lade ligge og flyde, dels skal en evt. finder folde dem op for at kunne se, hvad der står - så det bliver lidt ligesom, at man ikke må læse andres breve, men godt hvis det er et åbent postkort  :wink:

Formentlig har konen oppet sig lidt siden, så manden enten ikke har haft behov - eller også har hun strøget hans lommepenge  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg bruger at folde mine sedler med frække numre - dels så ved jeg det er sedler jeg ikke må lade ligge og flyde, dels skal en evt. finder folde dem op for at kunne se, hvad der står - så det bliver lidt ligesom, at man ikke må læse andres breve, men godt hvis det er et åbent postkort :wink:

Formentlig har konen oppet sig lidt siden, så manden enten ikke har haft behov - eller også har hun strøget hans lommepenge :wink:

Hvad dælen Jernsvinet, -vidste ikke du mestrede kunsten i origami? Ser man det, ser man det ;) Fniser...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad dælen Jernsvinet, -vidste ikke du mestrede kunsten i origami? Ser man det, ser man det ;) Fniser...

Origami? - ja, jeg folder dem nu kun 1 gang på midten - men det er vel en begyndelse  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte en thai klinik hvor facaden var under renovering og der var lige monteret en ny hoveddør. Lige da jeg var vist ind i et af rummene og var ved at tage tøjet af ringede det på døren. Det var en kunde, der kom uden tidsbestilling og han var godt nok insisterende på at få en times massage, men der var kun en pige på vagt.

Synes godt nok døren blev lukket noget hårdt da han gik. Nå der gik en time og jeg skulle afsted, men ved døren var dørhåndtaget på indersiden gået løs og det faldt af, desværre var det den hule del på indersiden. Døren åbnede indad. Pigen prøvede at sætte den på, men da skruen var spændt, så den anden del af håndtaget endte på fortovet udenfor.

Nå det mente jeg ikke var noget problem for der var en vrider på indersiden og på min egen dør kan man åbne med den uden at bruge håndtaget. Det kunne man ikke her.

Jeg var sidste kunde og klokken var 22. Så stod vi og tænkte over situationen et par minutter. Jeg prøvede at forklare at vi måtte finde noget der kunne sættes ind i det firkantede hul for at dreje låsen. De havde ikke noget værktøj, men der var et køkken og heldigvis passede håndtaget på en gaffel og vupti døren var åben.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var sidste kunde og klokken var 22. Så stod vi og tænkte over situationen et par minutter. Jeg prøvede at forklare at vi måtte finde noget der kunne sættes ind i det firkantede hul for at dreje låsen. De havde ikke noget værktøj, men der var et køkken og heldigvis passede håndtaget på en gaffel og vupti døren var åben.

Og du fortrød ikke bagefter, at du var så opfindsom? Tænk sig, hvis nu I skulle have tilbragt hele natten sammen - nå OK - jeg ville nok også have været hurtig til at finde på noget alternativt - måske du kan håbe på lidt ekstra, hvis du besøger stedet og pigen igen, inden alt for længe (mens hun stadig kan huske dig  :wink: )

Ellers en underlig kunde at smække med døren - det plejer at være pigerne, der smækker med døren, når man ikke synes, de lever op til beskrivelsen  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min underligste oplevelse var også den første. Jeg var endnu ikke fyldt 20 år men havde besluttet mig til, at nu skulle det være. Damen var sidst i fyrrerne og virkede rimeligt 'prøvet'. Jeg havde bestilt fransk og dansk. Da hun lå og suttede på min kondomindpakkede pik, syntes jeg nok det var lidt underligt. Hun lå henover mig med ryggen til, så jeg ikke kunne se, hvad hun lavede. Hun fumlede mere med den, end hun suttede. Hvad jeg ikke vidste var, at hun var ved at bide toppen af kondomet.

Bagefter tog jeg hende i missionærstillingen, og da jeg trak mig ud, hang kondomet naturligvis i en ring helt oppe ved roden. Uden at vide af det, havde jeg kneppet hende uden kondom. Hun sagde ingenting, men siden har jeg ofte spekuleret på, hvorfor hun lavede det lille nummer med mig. Jeg kan ikke komme i tanke om en rimelig forklaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad jeg ikke vidste var, at hun var ved at bide toppen af kondomet.

Uden at vide af det, havde jeg kneppet hende uden kondom.

Hun sagde ingenting, men siden har jeg ofte spekuleret på, hvorfor hun lavede det lille nummer med mig.

Jeg kan ikke komme i tanke om en rimelig forklaring.

Et forsøg på at blive insemineret måske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ej, så skruk er ingen! Det tror jeg simpelthen ikke på. :D Hun kunne vel så fald vente til han var kommet i kondomet og hun havde lukket døren bag ham! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en del kvinder, der ikke bryder sig om kondomer, men når de er i denne "branche" er de jo nødt til det, både af hensyn til sig selv og kunderne. Men en erfaren dame nær de 50, der får en teenager på besøg - gider naturligvis ikke alt det gummipjat, det forstår jeg udmærket. Hun kunne med et halvt øje se, at han var nybegynder, så hvad skulle han smitte hende med? Filipenser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er en del kvinder, der ikke bryder sig om kondomer, men når de er i denne "branche" er de jo nødt til det, både af hensyn til sig selv og kunderne. Men en erfaren dame nær de 50, der får en teenager på besøg - gider naturligvis ikke alt det gummipjat, det forstår jeg udmærket. Hun kunne med et halvt øje se, at han var nybegynder, så hvad skulle han smitte hende med? Filipenser?

Ja, alle ved da at det er kun er gamle nisser der har klamydia og så videre! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej, så skruk er ingen! Det tror jeg simpelthen ikke på. :D Hun kunne vel så fald vente til han var kommet i kondomet og hun havde lukket døren bag ham! 

Når du hører hove om natten tænk hest, ikke zebra (med mindre du bor på savannen)...

Har du en simplere og bedre forklaring?

Uden kondom medfører sådan set kun tre ting, som med kondom ikke gør:

1) Smitte fra hende til ham

2) Smitte fra ham til hende

3) Afkom (eller forsøget på det i det mindste)

Jeg har svært ved at se 1 eller 2 være noget, hun stræber efter... Så Ockhams ragekniv etc...

At det så kunne have været udført langt mere elegant (som du selv beskriver) er vel en anden sag - men det er ikke sikkert den arme kvinde har været i stand til at tænke rationelt når hendes æggestokke nu var sådan i brand...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, alle ved da at det er kun er gamle nisser der har klamydia og så videre! :D

Man har vel ikke klamydia som nybegynder, medmindre man kan få det ved at sidde på brættet på et offentligt toilet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man har vel ikke klamydia som nybegynder, medmindre man kan få det ved at sidde på brættet på et offentligt toilet?

Nybegynder er vel ikke nødvendigvis lige med jomfru? Han kunne være nybegynder mht. købesex? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min underligste oplevelse var også den første. Jeg var endnu ikke fyldt 20 år men havde besluttet mig til, at nu skulle det være. Damen var sidst i fyrrerne og virkede rimeligt 'prøvet'. Jeg havde bestilt fransk og dansk. Da hun lå og suttede på min kondomindpakkede pik, syntes jeg nok det var lidt underligt. Hun lå henover mig med ryggen til, så jeg ikke kunne se, hvad hun lavede. Hun fumlede mere med den, end hun suttede. Hvad jeg ikke vidste var, at hun var ved at bide toppen af kondomet.

Bagefter tog jeg hende i missionærstillingen, og da jeg trak mig ud, hang kondomet naturligvis i en ring helt oppe ved roden. Uden at vide af det, havde jeg kneppet hende uden kondom. Hun sagde ingenting, men siden har jeg ofte spekuleret på, hvorfor hun lavede det lille nummer med mig. Jeg kan ikke komme i tanke om en rimelig forklaring.

Hmm. og du har aldrig kontaktet hende for at få et svar ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pjat med jer. Det er ikke særlig spændende for damerne med al det gummi. Det er ikke kun os mænd, der har det sådan. Så når en liderlig, uerfaren teenager tropper op hos en dame på et halvt hundrede år, så er det klart, at det der gummi bare er irriterende. Hun er næppe bange for at få børnelammelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Pjat med jer. Det er ikke særlig spændende for damerne med al det gummi. Det er ikke kun os mænd, der har det sådan. Så når en liderlig, uerfaren teenager tropper op hos en dame på et halvt hundrede år, så er det klart, at det der gummi bare er irriterende. Hun er næppe bange for at få børnelammelse.

Spændende teori, Louie... Jeg hælder lidt til at historien er en fantasi, det må jeg ærligt indrømme. Men det skal der jo også være plads til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh, historien er skam sand nok. Og ja, det var mit første besøg på en massageklinik.

Jeg gik selv og spekulerede på, om jeg måske var offer for en hævnakt af een eller anden slags. Der findes, sjovt nok, kvinder, der hader mænd, og tanken strejfede min ungdommeligt løbske fantasi, at hun måske bevidst havde forsøgt at smitte mig med et eller andet. Det skete heldigvis ikke.

Hmm. og du har aldrig kontaktet hende for at få et svar ?

Næh, det turde jeg ikke. Klinikken lå forresten ud til en tæt befærdet hovedgade i det indre Aalborg. Alene det at snige mig ind og ud igen krævede alt det mod, jeg overhovedet kunne mønstre. Det er nok en af de livets mysterier, der må forblive uopklaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Ej den der med at man ikke ka li gummi, hva hjælper det så at gnave et hul i toppen? Det må da irritere endnu mere?!

Virkelig underligt, det burde ikke være sjovt, men det er da lidt sjovt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg opdagede det egentligt ikke under selve besøget...

Men engang under et besøg var vi forbi missionæren, men da jeg ikke gider at ligge direkte ovenpå som en strandet hval, så foretrak jeg at støtte på hænderne.

Dagen efter opdagede jeg så at jeg havde skide ondt i det ene håndled, men det kunne jeg da ikke lige forstå... jeg kunne ikke lige huske at jeg skulle være kommet til skade eller løftet noget tungt osv., jeg konkluderede at det måtte være sket dagen før under besøget :D

Mon det er et tegn på at jeg får for lidt sex ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

....

Det er nærmere et tegn på du koncentrerer dig for meget om at kikke efter fitnessbabes og for lidt om øvelsene i motionscenteret :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nærmere et tegn på du koncentrerer dig for meget om at kikke efter fitnessbabes og for lidt om øvelsene i motionscenteret :lol:

:D Det kan være jeg skal i gang med sådan en håndleds øvelse dernede i motions centeret :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikker på, at det ikke var svid/brændmærker fra lagenet ? ;)

Har dog kun oplevet det på frote-lagener . . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke den enkle forklaring er, at kondomet er gået i stykker i kampens hede?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...