Borende X 25043 Skrevet 19. September, 2014 Havde fået et gavekort til Thai massage, og anede intet om extraydelserne - MEN pludselig dykkede hendes hånd ned i madrashøjde, med spørgsmålet, om han også skulle masseres JATAK nøgen massør under resten af seancen - GLEMTE at fortælle dette til gavegiveren - Betalte selvfølgelig af egen lomme Hold da kæft et gavekort. :D ! Det ville jeg have nydt :!:. Gavegiveren havde jeg nok spekuleret lidt mere over, for hvorfra kendte han dette sted? :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 492 Skrevet 19. September, 2014 Havede en gæst lænket fast til en gynokolog bænk og der blev hygget i gemmen og alt var fryd og gammen ligggeeeee indtil jeg skulle låse ham ud igen og nøglen var væk for det hvor den normalt lå var den ikke. Jeg for rundt for at lede efter den skide nøgle og fandt efter en time en resverve nøgle HVOR VAR JEG SUR på mig selv fordi jeg ikke have kontroleret først, inden jeg satte gæsten fast. gæsten fik tilbudt en ny session uden beregning og jeg fik lave A4 str skilte til at sætte på vores nøgler så kan man lære det 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 20. September, 2014 Havede en gæst lænket fast til en gynokolog bænk og der blev hygget i gemmen og alt var fryd og gammen ligggeeeee indtil jeg skulle låse ham ud igen og nøglen var væk for det hvor den normalt lå var den ikke. Jeg for rundt for at lede efter den skide nøgle og fandt efter en time en resverve nøgle HVOR VAR JEG SUR på mig selv fordi jeg ikke have kontroleret først, inden jeg satte gæsten fast. gæsten fik tilbudt en ny session uden beregning og jeg fik lave A4 str skilte til at sætte på vores nøgler så kan man lære det Har man et sted som dit Madame Helene, bør man have både en boltsaks og en skarp kniv. Så man kan klippe en kæde eller lås, når nøglen er væk, eller det er gået i baglås, ligeså med kniven så man kan skære et stykke reb over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 20. September, 2014 Bebop, det er rigtigt at det kan være usundt at lade sig fylde med vandt x antal gange om dagen, men tror alle gp'er er ret opmærksomme på ph værdier o.a. Så det behøves du ikke bekymre dig om på vore (mine) vegne. Det er "usundt" overhovedet at sprøjte vand op. At gøre det dagligt er dog selvfølgelig værre end at gøre det ugentligt. Jeg havde to grunde til at skrive det, kun den ene var bekymring for dig. Den anden var bekymring for, at du potentielt udskammede en anden pige i mændenes øjne. Mange mænd aner intet om, hvad der er hensigtsmæssigt inden for området "kvindelig intimhygiejne" (sorry guys), og kunne derfor misforstå det, så de troede at hvis man ikke spuler sig indvendigt, så er det "uhygiejnisk". Der var derfor en god grund til at korrigere med lidt fakta. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 20. September, 2014 Hooold nu op med det der, jeg har ikke udskammet nogen pige og det er da klart for enhver at det tilhver en tid, vil være at fortrækker vand i sin skede, frem for kondomer natten over. Der er et hav af produkter samt stikpiller som vi piger bruger for at undgå udtørring og ph ubalance, dette bliver brugt i kombinationen med den vask, som selvfølgelig er nødvendig når vi, i modsætning til den "almindelige" befolkning, adskillige gange dagligt har vores skede pumpet med gummi, glidecreme samt div olier ofte med "smag".. Netop fordi mange af jer mænd ikke aner noget om kvinder intim hygiejne og fordi det ikke har noget med tråden af gøre, skrev jeg at at jeg ikke vil gå i yderligere detaljer med det. Findes der piger derude det har spørgsmål vedr produkter der kan bruges til rens samt beskyttelse af vores intime dele, kan de selvf sende en pb...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 20. September, 2014 Hooold nu op med det der, jeg har ikke udskammet nogen pige Jeg håber min sidste replik: Nej, jeg er med på det ikke var din intention. Men det kunne være en konsekvens af det du skrev. Som sagt var det for at nuancere for andre læsere. Du virker til at have meget bedre styr på det, end jeg lige fik indtryk af fra det indlæg jeg svarede på først. Beklager hvis jeg gjorde dig uret - det var i en højere sags tjeneste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 20. September, 2014 Havde fået et gavekort til Thai massage, og anede intet om extraydelserne - MEN pludselig dykkede hendes hånd ned i madrashøjde, med spørgsmålet, om han også skulle masseres JATAK nøgen massør under resten af seancen - GLEMTE at fortælle dette til gavegiveren - Betalte selvfølgelig af egen lomme Far ? Er det dig ? Så ville jeg dælme da godt have betalt for hele betalingen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 20. September, 2014 Far ? Er det dig ? Så ville jeg dælme da godt have betalt for hele betalingen.... I orden Sønnike - Du giver bare et nyt gavekort - MED ALT INCL. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 21. September, 2014 I orden Sønnike - Du giver bare et nyt gavekort - MED ALT INCL. looooool, jeg vil ikke engang spørge ind til det der 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 21. September, 2014 looooool, jeg vil ikke engang spørge ind til det der Det var måske min ukendte søn . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 26. September, 2014 I går var en skæv dag... Tycho Brahe-dag, eller hvad man nu vil kalde det. Men der er intet, der hedder problemer... Kun udfordringer! Jeg var på min ugentlige udflugt i storbyen, og det startede med, at jeg i går morges så, at lejlighedens eneste vask præsenterede sig som dagens første udfordring. Vandet ville næsten ikke løbe ud. Oh well, det var jo ikke værre, end at jeg kunne fedte ud hente en dunk afløbsrens i frokostpausen, og så måtte mine besøgende jo bare henvises til brusekabinen, når poterne skulle vaskes, samt at en eventuel opvask måtte stå til i dag. Om eftermiddagen havde jeg så en aftale, og som vanligt blev jeg ringet op, da manden stod foran porten til Fort Knox, hvor man skal buzzes ind flere steder."Ja, hej Nikita. Jeg står herude nu," "Dejligt, kan du se gitterporten?" Husnumret er i denne fortælling fiktivt, da jeg er totalt hemmelig. "Næeh, der er ingen gitterport? Altså jeg står ved nummer 2?" Shit og gisp... Jeg var i nr. 102! Forbindelsen var lidt ringe, da han ringede og fik adressen om morgenen, så han havde kun fået fat i det sidste ciffer. Selvom man måske ikke lige skulle tro det, så betød den fejl altså, at han nærmest ikke engang var på Østerbro mere, og han var ikke i bil! Nå pyt, jeg fik klaret den udfordring ved at guide ham den rigtige vej, og da jeg har rimelig lang pausetid imellem mine besøgende, kunne vi godt tåle lidt forsinkelse, uden at min tidsplan gik helt i skvuddermudder. Han ringede mig så op igen, da han endelig stod ved det rigtige husnummer. "Ja, hej Nikita. Så står jeg her!" "Fantastisk! Du trykker bare på den og den knap, så lukker jeg dig ind." ....min dørtelefon har en pænt ubehagelig høj og skrækkelig lyd. (Endnu værre end de dersens forfærdelige klokradioer).... Men intet skete. "Trykker du på knappen, ven?" "Jaja, jeg trykker og trykker!" Pis!"Prøv at tryk på én af mine naboers knapper, så lukker de dig ind." Der er lydt i bygningen, så jeg kan ligeledes tydeligt høre, hvis der bliver ringet på hos én af de andre lejligheder... Men intet skete! Jeg måtte erkende, at hele dørelefonsystemet var røget sig en tur, og bad derfor min gæst om at blive hvor han var, mens jeg blev anstændigt påklædt og derefter ville komme ned og hente ham. Da lyset i opgangen så også var røget sig en tur, (!) endte det med at jeg - resten af aftenen - måtte rende ned og hente de sidste besøgende (fra fjerde sal - det skal i da ikke tænke på!) udstyret med lommelygte og høj puls! I dag går det meget bedre... Elektrikeren er tilkaldt og afløbet har fået en dunk rens. God weekend! :) 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. September, 2014 Hey Nikita. LOOOL Nikita det kan,man sku da kalde motion, billigere end, træningscenteret. Ha en skøn weekend. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 26. September, 2014 det kan,man sku da kalde motion, billigere end, træningscenteret. Ja, jeg føler mig så sandelig også som en anden superatlet i dag - not! :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. September, 2014 Ja, jeg føler mig så sandelig også som en anden superatlet i dag - not! Nikita fandt dit billede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 26. September, 2014 Nikita fandt dit billede. Haha, sådan så jeg nok ud indvendig efter et par ture op og ned! Jeg blev kun en lille smule svimmel i mit forsøg på at være overskudsagtig og skjule, at jeg var forpustet efter hver trappetur! ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. September, 2014 Haha, sådan så jeg nok ud indvendig efter et par ture op og ned! Jeg blev kun en lille smule svimmel i mit forsøg på at være overskudsagtig og skjule, at jeg var forpustet efter hver trappetur! Men nu er din trappe også særlig ond. Den er stejlere end andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. September, 2014 Haha, sådan så jeg nok ud indvendig efter et par ture op og ned! Jeg blev kun en lille smule svimmel i mit forsøg på at være overskudsagtig og skjule, at jeg var forpustet efter hver trappetur! Gad fandme god ha set dig løbe op og ned 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 26. September, 2014 Men nu er din trappe også særlig ond. Den er stejlere end andre Nemlig, BX! Det har jeg jo hele tiden haft en teori om! Efter at have læst Cheries indlæg om hendes showstarter, mindede det mig om en oplevelse fra foråret, hvor jeg blev narret til dominans. Ja - narret! Jeg havde en aftale om et møde af 1,5 times varighed. Lad os kalde ham Frederik. Jeg havde aldrig mødt Frederik før og det eneste, han havde fortalt mig om ønsker og forventninger var, at han ville have pirringsbondage. Han havde spurgt lidt til noget hårdere dominans, og det havde jeg høfligt afvist, som noget jeg ikke tilbød. Da Frederik ankom og havde hængt overtøjet, spurgte jeg lidt ind til hans ønsker. Spurgte ham, om der var andre ting på ønskelisten, eller om han ønskede bondagelegene i det fulde tidsrum... Han svarede tørt og uden at smile: "Ja, det burde du vel kunne finde ud af..." Jeg tror, at jeg så lidt sjov i hovedet! "Øh, jo selvfølgelig" mens jeg tænkte, er du gal, en flab! Fint nok, så var stemningen ligesom lagt, og han blev fikseret. Det er svært for mig at beskrive, hvad der herefter skete... Men Frederik var egentlig hverken usympatisk eller noget... Han slap faktisk afsted med at svine mig lidt til (!) på den mest udspekulerede, manipulerende og raffinerede måde, hvor mærkeligt det end lyder. Han havde hurtigt luret min indre domina og endte med at fremprovokere hende, uden jeg selv var helt bevidst om det. Og det resulterede i, at han fik præcist det, han ønskede... Hård dominans og afstraffelse! Han pissede mig af... Ikke på en måde, så jeg fik lyst til at smide ham ud... Men så jeg fik lyst til at lukke munden på ham! Han var dygtig - det må jeg give ham - og så var det vanvittig sjovt! :) 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 26. September, 2014 Hejsa Nik Det shownummer ville jeg gerne have været en flue der sad på væggen og observeret. Selv jeg har famlet efter lyskontakten, indtil det viste sig at det selv tændte på hver etage. Jeg kan ikke huske om det var 6 eller noget andet kun at der var langt. Isæt efter benene havde været krøllet sammen i flyet. Det blev der heldigvis rådet bod på senere. At jeg stradi ikke har kunnet finde ud af nord og vest, kommer af mine manglende brevdueinstinkter. Jeg ta'r hvæn næste gang det lykkes at være i hovedstaden en torsdag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 26. September, 2014 Nemlig, BX! Det har jeg jo hele tiden haft en teori om! Så lige dine selfies.....kan kun sige God Røv og God Weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2353 Skrevet 26. September, 2014 (edited) Haha, ja, det var mig der var i den anden ende med mobiltelefonen ... For mig, var dagen startet lidt fortumlet ... Jeg går til behandling for en øjenlidelse, og på den lokale øjenafdeling have ambulatoriet og operationsafdelingen kommunikeret hen over hovedet på hinanden. Resultatet var, at jeg dén morgen ret hurtigt måtte kontakte øjenafdelingen for at få rede på hvad jeg egentlig skulle hvornår og hos hvem ... Jeg ringede så til Nikita bagefter, og var lidt tidspresset - skulle nå et tog og på arbejde - og osse lidt forvirret, sikkert - og desuden var forbindelsen dårlig ... Så jeg fangede ikke l-i-g-e dén lille twist med adressen ... Men derover kom jeg da, hvorefter jeg jo blev opmærksom på min fejl, og med Nikita i øret lige måtte gelejdes igennem en del af byen jeg slet ikke kendte og Nikita vist heller ikke er s-å kendt med ... Gaden ligger lidt 'krøllet', det var derfor det ikke var h-e-l-t enkelt at komme fra den ene ende til den anden ... Men det lykkedes nu ganske godt ved fælles hjælp, og forsinkelsen blev ikke overvældende ... Da jeg stod ved gitterporten, var der en venlig cyklist der lukkede mig ind, og da jeg så gik rundt og så mystisk ud, spurgte han mig hvem jeg skulle besøge .. Så stod jeg sådan lidt øøh ... !!? Men kunne jo så bare sige at vedkommende kommer og lukker mig ind ... Da jeg skulle gå, nænnede jeg ikke at sige til Nikita, at jeg på grund af mine synsproblemer både har problemer med trapper og med mørke ... Men det gik nu helt OK, så mørkt var det heldigvis heller ikke, og trapppetrinene var tydelige ... Så jeg kom hjem i god behold ... For mig var det bestemt ikke en Tycho Brahe's dag ... og da slet ikke når en del af dagen foregår i Nikitas selskab ... Og uheld som dét med husnummeret kender jeg så godt ... Synes jeg er lidt vant til at der går bras i tingene ... Så ta'r det som en oplevelse og er lidt vant til at navigere i kaos ... Nå, men skal måske ikke sige det for tidligt - risikerer at komme op at slås med itchy alarmsystemer i morgen på arbejdet ... Redigeret 26. September, 2014 af sneræven 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. September, 2014 Så lige dine selfies.....kan kun sige God Røv og God Weekend Ak ja. Endnu et skoleeksempel på, at fantasien altid kommer til kort over for virkeligheden . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 26. September, 2014 Ak ja. Endnu et skoleeksempel på, at fantasien altid kommer til kort over for virkeligheden . Jaaa, Gott Sei Dank .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. September, 2014 Jeg havde engang en hyrdetime med en sød mand, alt var som det skulle være, vi sniksnakkede lidt frem og tilbage inden han kom, han var dog lidt nervøs, da det ikke var noget han gjorde det store i, og jeg var vidst den anden eller tredje pige han skulle hygge med, udover konen. Vi havde det gevaldigt hyggeligt, og tiden fløj og vi fik krammet hinanden farvel. Et stykke tid efter, samme dag, -var der en der ringede fra hemmeligt nummer, som blev ved og ved og ved med at ringe, har et princip med at jeg ikke tager den fra hemmeligt nummer, men tænkte jeg lige ville være høflig efter 20 ubesvarede hemmeligt nummer at tage den. Fik et helt chok da jeg hører en kvindelig stemme i røret ''HVEM ER DU?'', så ved jeg godt hvad klokken var slået, blev helt panikken og lagde på. To sekunder efter kan jeg se at ham den lidt nervøse fra tidligere på dagen ringer, tager den, og han fortæller mig at han havde skrevet mit nummer ned på en seddel og lagt den på køkkenbordet og glemt alt om den i sin nervøsitet, og den seddel havde konen fundet og hun har kimet ham ned. Shit tænkte jeg, meget kan jeg håndtere, men lige netop der var jeg ude på dybt vand, men lovede ham at give konen en søforklaring om at jeg kun var massør og der intet var i det, nok nemmere sagt end gjort. Ganske rigtigt ringer hun igen, prøver og forklare hende at jeg nu bare er massør og kunne aldrig drømme om at lave noget frækt med mine ''kunder'' som hun beskyldte mig for. Syntes egentlig det er en meget god historie jeg får brygget sammen indtil hun siger ''Hvorfor starter du så din telefonsvarer med at sige hej frække, hvis du kun er alm massør'' Arghh, det kunne jeg ikke lige svarer på, så valgte at lægge på, er simpelthent så dårlig til at lyve og komme med søforklaringer, ved godt det er kujonagtigt, men tænkte at jeg bare gravede min grav dybere og dybere hvis jeg blev ved og snakke med hende. Har aldrig hørt fra den stakkels mand eller hans ilter kone siden den dag, men blev helt dårlig på hans vejne og det ødelagde min dag fuldstændig, telefonsvareren blev efterfølgende ændret, så i stedet for hej frække siger jeg bare hej 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. September, 2014 Jeg havde engang en hyrdetime med en sød mand, alt var som det skulle være, vi sniksnakkede lidt frem og tilbage inden han kom, han var dog lidt nervøs, da det ikke var noget han gjorde det store i, og jeg var vidst den anden eller tredje pige han skulle hygge med, udover konen. Vi havde det gevaldigt hyggeligt, og tiden fløj og vi fik krammet hinanden farvel. Et stykke tid efter, samme dag, -var der en der ringede fra hemmeligt nummer, som blev ved og ved og ved med at ringe, har et princip med at jeg ikke tager den fra hemmeligt nummer, men tænkte jeg lige ville være høflig efter 20 ubesvarede hemmeligt nummer at tage den. Fik et helt chok da jeg hører en kvindelig stemme i røret ''HVEM ER DU?'', så ved jeg godt hvad klokken var slået, blev helt panikken og lagde på. To sekunder efter kan jeg se at ham den lidt nervøse fra tidligere på dagen ringer, tager den, og han fortæller mig at han havde skrevet mit nummer ned på en seddel og lagt den på køkkenbordet og glemt alt om den i sin nervøsitet, og den seddel havde konen fundet og hun har kimet ham ned. Shit tænkte jeg, meget kan jeg håndtere, men lige netop der var jeg ude på dybt vand, men lovede ham at give konen en søforklaring om at jeg kun var massør og der intet var i det, nok nemmere sagt end gjort. Ganske rigtigt ringer hun igen, prøver og forklare hende at jeg nu bare er massør og kunne aldrig drømme om at lave noget frækt med mine ''kunder'' som hun beskyldte mig for. Syntes egentlig det er en meget god historie jeg får brygget sammen indtil hun siger ''Hvorfor starter du så din telefonsvarer med at sige hej frække, hvis du kun er alm massør'' Arghh, det kunne jeg ikke lige svarer på, så valgte at lægge på, er simpelthent så dårlig til at lyve og komme med søforklaringer, ved godt det er kujonagtigt, men tænkte at jeg bare gravede min grav dybere og dybere hvis jeg blev ved og snakke med hende. Har aldrig hørt fra den stakkels mand eller hans ilter kone siden den dag, men blev helt dårlig på hans vejne og det ødelagde min dag fuldstændig, telefonsvareren blev efterfølgende ændret, så i stedet for hej frække siger jeg bare hej Kan I piger ikke have 2 telefon numre / svarer så ? 1 til singlerne og 1 til de gifte 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg