Hop til indhold
Nikita Darling

Oplevelser med købesex

Recommended Posts

Guest Claire

Maja lå der et kondom oppe i dig? Natten over?

....er lidt chokket men altså hvis der nu af uransagelige årsager skulle ligge et kondom i en, så er der jo noget det hedder at vaske sig selv der, grundigt, efter hver vagt...(efter hver gæst..) For din egen skyld!

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg

....er lidt chokket

Haha, jeg var også lige ved at få kaffen galt i halsen her, for det er alligevel første gang, jeg har hørt den! :D

Det virker som om, at det lige er gået en tand for stærkt, når man pludselig ikke har helt styr på, hvor kondomerne ender henne. ;)

Men ham her....

kommer ind igen og manden står i dame undertøj og jeg kommer til at fnise.

...skulle man tro, jeg også har mødt! :)

Da jeg returnede til hyggerummet var min gæst også pludselig iført dametøj. Dog sagde han (i turbofart) i det sekund, jeg åbnede døren "håber det er okay at jeg har (og så et eller andet undertøjsmærke) på!?"

Det krævede også lige, at jeg fandt mit pokerfjæs frem, for ligesom dig har jeg intet problem med det... Ville bare gerne have været forberedt! :D

Og den her....

Jeg skulle en gang tisse en mand i munden

...minder mig om første (og eneste gang) at jeg var opsat på at springe ud i ydelsen med de gyldne dråber... Jeg tænkte "Årh pease of cake, det kan jeg da let!"

Tro om, Frk. Nikita... Jeg havde drukket et halvt badebassin (følte jeg) og min blære var tæt på bristepunktet. Manden lå på gulvet, og jeg satte mig på hug over hans hoved. Vi kiggede på hinanden, og han smilte og åbnede så munden og ventede.... Og ventede... Og ventede så lidt mere... Ingenting skete, og jeg var ét stort spørgsmålstegn!? Jeg tog lige en traverunde i rummet, mens jeg ævlede om, at jeg altså ikke kunne forstå det... For jeg skulle jo sådan tisse!?

Tror jeg gav det 3 forsøg, hvor han også endte med at grine lidt af mine frustrationer og tilsidst nøgtern konstaterede, at jeg da vist alligevel ikke lige var i stand til at tilbyde denne ydelse. :huh: Jeg havde så heldigvis sagt til ham, at det var min første gang ud i dette.

Jeg nød forløsningen på toilettet minutterne efter, og droppede alle ideer med at føre denne ydelse til mine fristelser. ;) Kan kun sammenligne det med at prøve at tvinge sig selv til at tisse i bukserne... Det er altså ikke det nemmeste! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

..... Kan kun sammenligne det med at prøve at tvinge sig selv til at tisse i bukserne... Det er altså ikke det nemmeste! :D

Nej, og det altså gælder også den anden vej.

I mine yngre dage kunne jeg slet ikke tisse på et offentligt toilet. Jeg kunne være nok så trængende og på kanten af en blæresprængning, men når jeg så stod ved kummen som nr. 4 venstre i rækken ud af 7, kunne jeg bare ikke.

I en lang årrække søgte jeg altid ind i en kabine.

Så nej, at tisse på kommando er altså ikke det nemmeste :-P:):D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, og det altså gælder også den anden vej.

I mine yngre dage kunne jeg slet ikke tisse på et offentligt toilet. Jeg kunne være nok så trængende og på kanten af en blæresprængning, men når jeg så stod ved kummen som nr. 4 venstre i rækken ud af 7, kunne jeg bare ikke.

I en lang årrække søgte jeg altid ind i en kabine.

Så nej, at tisse på kommando er altså ikke det nemmeste :-P:):D

Det har jeg prøvet engang... Der var pause i noget foredrag... Alle ud til pissoiret på samme tid, men der skete ikke noget som helst hos mig.

Så jeg opgav og ventede på at toilet båsen blev ledig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

....er lidt chokket men altså hvis der nu af uransagelige årsager skulle ligge et kondom i en, så er der jo noget det hedder at vaske sig selv der, grundigt, efter hver vagt...(efter hver gæst..) For din egen skyld!

Åh hva ska sådan en kommentar til for Claire?! Tror du ikke jeg kan finde ud af at vaske mig? kondomet har siddet helt oppe i mig. højst sandsynligt fra en der har givet mig finger.  kondomet falder først ud om aftenen dagen efter. Jeg har altså været i bad flere gange, og på toilet flere gange. Jeg vasker mig altid efter hver gæst, og grundigt. Lidt langt ude jeg skal gøre opmærksom på det.. Den her tråd var startet for vi sku grine og komme med sjove indslag, ikke dømme og rakke ned på hinanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Jeg rakker altså ikke ned, jeg har temmelig svært ved at se det sjove i din historie hvilket lidt tyder på, du måske ikke er klar over hvor alvorligt det der er.. Som skrevet, for din egen skyld...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Claire, fordi det er sket én gang, fordi jeg har været til lægen og ved der ikke er noget, kan jeg godt se det komiske i at jeg ikke har kunne mærke det sad i mig. Som sagt var og er jeg stadig ret sikker på at det havde der efter en gæst jeg havde der var meget glad for at bruge fingre dernede. præcist hvordan det så er røget af osv ved jeg ikke. jeg kan ikke ligge og holde øje og tjekke konstant. 

Når du hentyder til jeg ikke vasker mig, så synes jeg faktisk det er at rakke ned. Jeg står ikke med hele hånden oppe i fissen når jeg vasker mig, det kan den slet ikke komme. men selvfølgelig vasker jeg mig.. men sidder det helt oppe, kan du sgu ikke mærke det når du vasker dig.

Jeg er godt klar over alvoren i det, derfor jeg gik til lægen.. men alle har været nye en gang. og jeg var uheldig med det her.. mon ikke du også selv har oplevet uheldige ting.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Du tar det hårdere end det var ment, så det må du undskylde hvis du føler jeg rakker ned på dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du tar det hårdere end det var ment, så det må du undskylde hvis du føler jeg rakker ned på dig.

Okay det lød sådan på mig. Men er da glad for det ikke var ment sådan, så beklager jeg hvis jeg tog for meget på vej.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man stikker da heller ikke fingre op i skeden/røveren når man vasker sig, eller?  :huh: Eller måske i røveren, hvis den skal bruges til sjov og spas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Mine fingre ka slet ikke komme så langt op. Jeg skruer hovedet af bruseren, og så igang med knibe øvelserne.. Så er der ihvertfald ikke efterladt noget der oppe.

Hvilket minder mig om at jeg engang knak et stykke legetøj oppe i mig, kunne ikke få det ud og ville næsten hellere dø, end at skulle gå til min søde læge med det problem.. Til sidst stak jeg en ske op og fik det fisket ud..nåede lige at panikke og hoppe op og ned i 10 min med spredte ben...

Del dette indlæg

Link til indlæg

kondomet har siddet helt oppe i mig. højst sandsynligt fra en der har givet mig finger.

Arh okay, så er jeg med! Det lød først virkeligt mærkværdigt med det "tabte" kondom. ;)

Hvad er ham gutten også for en toss, sådan at efterlade det deroppe!? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kenny-mand din skarnsknægt..! ;)

Som straf sætter jeg ovenstående nummer på repeat, næste gang du besøger mig...! :D

Skal han så holde takten ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Skal han så holde takten ? ;)

Griner... :D

-  Ja, den klarede han faktisk helt godt... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Åh hva ska sådan en kommentar til for Claire?! Tror du ikke jeg kan finde ud af at vaske mig? kondomet har siddet helt oppe i mig. højst sandsynligt fra en der har givet mig finger.  kondomet falder først ud om aftenen dagen efter. Jeg har altså været i bad flere gange, og på toilet flere gange. Jeg vasker mig altid efter hver gæst, og grundigt. Lidt langt ude jeg skal gøre opmærksom på det.. Den her tråd var startet for vi sku grine og komme med sjove indslag, ikke dømme og rakke ned på hinanden. 

Den kan nu sagtens ske. Prøvede det i weekenden, hvis jeg ikke havde gjort hende opmærksom på vi "manglede noget" er jeg da ikke sikker på hun lige havde opdaget det. Vi havde da meget sjov med at fiske den ud igen  :D  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kan være jeg skal opfinde en kondom-fiskestang til pigerne :D

Ahahah!  :lol:

Husk at den skal være lidt krum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

...kondomet har siddet helt oppe i mig...

Apropos hertil....

Engang jeg var på besøg hos en sød pige, havde jeg som forberedelse hertil, taget et stykke tyggegummi for at sikre, at pigen ikke blev udsat for eventuel uhensigtsmæssig ånde.

Jeg tænkte ikke nærmere over tyggegumiet, førend jeg var i fuld gang med at give pigen fransk, og ikke længere kunne mærke tyggegummiet i min mund... Havde jeg husket at spyttet det ud inden vi gik igang, eller..... :eek::oops:

Jeg måtte stoppe op, og bede pige om forladelse, samt bede hende om at undersøge sig selv. Heldigvis fandt hun intet, og tog det med et smil :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænkte ikke nærmere over tyggegumiet, førend jeg var i fuld gang med at give pigen fransk, og ikke længere kunne mærke tyggegummiet i min mund...

Man kan jo på en måde sige, at i brugte gummi ved oralsex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...