Guest Potatohead Skrevet 7. September, 2014 Hvor er det en træls dag min ven du troede tiden var med dig, men den ler af dig og lader dig ikke glemme. For tiden husker alt min ven og omfavner dig i en skøn påmindelse Den opruster sagte, og lader utvivlsomt høre fra sig tiden er din ven din samvittighed og din kærlige rådgiver. Hvor er det en træls dag min ven du undslog at tro den gav den frihed til at lade dig være, men den er ligeglad om du tror for den ved den er her. Så den ler med tiden min ven og de to sammensvorne livsledsagere vil dræne dig indtil underkastelsen. Kærligheden minder dig om at det er op til tiden. Du smiler igen. Som et tveægget sværd, efterlader de lange flænger i dit inderste. Den ene sårer hvor den anden skulle hele, men min ven, glem ikke at de er svunget af evigheden i et tilfældighedens suk Afvis dem blot vend ryggen til, men føl smertens fortvivlelse pine din uvished. Hvor er det en træls dag min ven og dog kan jeg ane et smil. Tror du virkelig at du besidder den. Hver gang du griber, favner, omklamrer og tror du ejer, så fortæller den dig at du har uret, kun fordi at den ved at det netop er det eneste du har, uret. Så erkende den kan du ej, og vedkende den kun nødigt. Denne vil du blot ikke frasige dig og derfor bliver du pint min ven, kun fordi den ej er din vil den le med dig og altid mod dig. Sådan er sandheden min ven, er det den der drager sværdet. Nøjes dog med at være et menneske læg pennen fra dig og le, le af din uvidenhed af din håbløshed af din ligegyldighed og forsøg så utrætteligt igen i morgen min ven og du vil fejle endnu engang. Og sådan er en træls dag bare vent hånen er til dig efterladt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 7. September, 2014 (edited) Igen et smukt og flot indlæg, der sætter de små grå i gang. Men alt den tankevirksomhed giver hovedpine - Men på den gode måde Redigeret 7. September, 2014 af an2n 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 7. September, 2014 Smukt Potatohead... - Minder mig om, at jeg skal huske at leve i nuet... Tak... Kram.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. September, 2014 Hey potato. Ja livet er lunefuldt. Med op og nedture. Men vi formår dog altid, at rejse os og leve livet i nuet. Vi skal glemme fortiden, den er der, og vil altid være der. Men leve i nutiden komme videre ellers bliver vi bare tossede. God søndag Potato. Du forstår da at, sætte ord på. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 7. September, 2014 Nu bliver morgendagen fuld af sødme og gode oplevelser, og idet den gør det, er det i skarp kontrast til en træls dag, hvilket skal erindres om den skal have nogen vægt i sig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg