Louie De Palma 2317 Skrevet 7. September, 2014 4 piger har lagt skærmdumps af deres mest kiksede Tinder-samtaler på Facebook: https://da-dk.facebook.com/tinder.tragedier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
y001 76 Skrevet 7. September, 2014 Haha.. der er nogle gode grin i mellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 8. September, 2014 Det er faktisk nogle vanvittige morsomme (og primitive) måder, at mænd kan finde på at starte en dialog! Jeg kan ikke undgå at få associationer til nogle af de henvendelser, som jeg får på min bollofon, når jeg læser de skærmdumps... De er uhyggeligt sammenlignelige! Ham: "Hvordan ser din anden halvdel af dit ansigt ud" "For jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme på den" Hende: "sødt" Ham: "Man er vel en håbløs romantiker" :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
y001 76 Skrevet 8. September, 2014 Thumbs up for indsats, det er sgu nemt at være pige i disse tinder-tider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 8. September, 2014 "Min yndlingsfilm er star Wars, fordi jeg kan relatere den til mit eget liv. Lyssværet er en åbenbaring og det sætter enormt fokus på mit mandlige kønsorgan. Hvad er din yndlingsfilm og hvorfor? " 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 8. September, 2014 Haha... stor klasse... Sit on my face, and I will eat my way to your heart..... :grin: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg