Hop til indhold
Gæst

5 piger der giver en oplevelse der sidder lige i skabet - hver gang

Recommended Posts

Gæst

Der er ved at være laaangt imellem piger uden snydebryster, så skulle der være andre der som mig taber lysten til sex når brysterne buler og stritter i mere eller mindre vellykkede retninger, håber jeg at kunne levere en lille men fantastisk række piger, som ikke bare har valgt at være sexede som de er , men også i den grad giver en oplevelser sidder lige i skabet og får Calletti til at vakle rødkindet, lamslåede, bøvet smilende og vaklende fra åstedet:

Michella - Seductiongirls. Af en eller anden grund tog det mig lang tid at slå svinget forbi Michella. Håber ikke hun går og overvejer et brancheskrift for jeg er max parat til maaaange flere ture forbi den pige. Petit, smilende, og hvad jeg vil kalde highly skilled udi sin metier!

Clara - Seductiongirls. Smuk sydlandsk - meget smuk set ud af mine duggede briller. Fantastisk udi dansk i diverse stilligner. Betagende naturlig sexet - lykken kunne være en laaang hed lørdag formiddag under dynen med en morgenlækker Clara!.....kunne i øvrigt godt tænkte mig at se mit ansigtsudtryk, når Clara vimser afsted med mig efter sig efter endt besøg (åben mund og polypper). Få så en eftermiddagsvagt Clara!

Alia - Sexyclub. Ja - populær pige.....og det forståes. Hun er smuk, ung og giver den max gas i sengen. Helt og aldeles velformet og ved lige akurat hvad der skal til for at en Calletti mister fornemmelsen for tid og rum. Dyb fransk....mmmmmm. Hvor svært kan det det være 

Vicky - Romantica og Sexyclub. Indrømmet - jeg har kun været der en gang. Men den sidder altså stadig i frisk erindring selvom det nok har været en 6-7 måneder siden. En af de der gange hvor man ikke rigtig var sikker på at det var en god idé.....og tvivlen kom en til skamme. Hun er høj, slank og velformet og søger aktivt at lade det være en god oplevelse. Det håber jeg at kunne gentage

Rikke - Mon Cherie. Måske ikke den mest sprudlende pige når man lige møder hende. Til gengæld har hun en genert fornemmelse for at give en oplevelse der gør det til en meeeget lækker oplevelse. Ja det lyder måske lidt plat, men det er nu lige det der står tilbage. Billederne på mon cherie er ægte - tjek lige den krop!

......og hvorfor plaprer jeg så løs om disse skønheder under efterlysninger? Jo - som nævnt er der snart langt imellem de silikonefri oplevelser, som for mig fjerner det sexede ved kvindekroppen, og oftest er et decideret turn off. Skulle der være nogle som sejler i samme båd kunne det være herligt at udvidde muligheden for lamslående besøg. Så fyr løs - nogen der mener jeg bør lige vejen forbi en pige der oftest giver oplevelser der sidder lige i skabet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine bud:

Kimora

Christina

Nikita

Derudover er jeg helt enig mht. Alia.

Hende Christina fra romantica ser godt nok sprød ud på billederne - tilbyder hun GFE? Eller er det nærmest ligegyldigt hendes udseende taget i betragtning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Trine Tease

Kimora

Luca fra Cassiopeia

Naya fra Cassiopeia

Cille fra Cassiopeia

Tiffany Diamond

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tiffany Diamond

Ingen over - ingen i nærheden :-P  :cool:  :-P  :cool:  :-P  :cool:  :-P

Jo tak - besøgte allerede Tiffany for omkring en 15-16 år siden, og på daværende tidspunkt var jeg helt klart på linje med dig. Har dog også været forbi efter hun fik fyld i brysterne, og selv om det såmen visuelt set ikke er det værste eksempel på mærkelige bryster har det bare taget toppen af begejstringen at der tydeligt mærkes implantater.

Husk - tråden var blandt andet tænkt som en silikonefri tråd til os der ikke rigtig begejstres af silikone :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende Christina fra romantica ser godt nok sprød ud på billederne - tilbyder hun GFE? Eller er det nærmest ligegyldigt hendes udseende taget i betragtning?

Nej, det er ikke GFE. I hvert fald ikke for mit vedkommende. Hendes stønneri er heller ikke det mest ægte, men jeg har besøgt hende fem gange, og hun er bare helt grundlæggende skidesjov at knalde! Hun er lillebitte, har en virkelig lækker fisse og man får lov til at give den fuld gas.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Caletti

Hvis du besøgte Tiffany for en 15-16 år siden så håber jeg hendes alder på Pussygalores er forkert -der står hun angivet til 23!! :eek:

De momser vist lidt rigeligt på PG  :grin:  :grin: - måske der er lagt registreringsafgift oveni også  :P  :P  :P

Har også besøgt Tiffany for en hel del år siden - om det er 15 hmm ja, nok ikke helt ved siden af.

Dengang - super... og lækker.

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...