Borende X 25043 Skrevet 5. September, 2014 ... det er trods alt ikke livsvigtig haha Det var ligegodt satans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 5. September, 2014 Rejse nævner at kun børn mellem 6-9-årige er hundedyre, de bliver billigere med tiden... Cherie er du også dyr i drift, du skal jo udstyres med en kælder fyldt med legetøj hæhæ Du skal også udstyres med nogle legekammerater (læs. slaver) Nille, selvfølig er jeg dyr, meget af det jeg fortager mig, bliver folk nomalt sat bag de stive gardiner for :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 5. September, 2014 (edited) Borende X Den med min ligfærd behøver jeg intet afkom for Den har jeg fixet sådan at kremering og hensættelse på de ukendtes grav sørger medicinstudiet for, for det offentliges regning, efter at kommende studerende der måske ikke er født endnu, har brugt, og gemt det de de kan bruge af mit afsjælede legeme. Jeg er overordnet ret praktisk indstillet, og har ikke nogen fine følelser, andet end at den dag det er slut, så er det slut. I min optik kan man lige så godt gøre så meget nytte som muligt når tiden kommer, i stedet for bare at blive lagt hel i graven, særligt når man ved at alt ens familie bor i Jylland, og at der efterfølgende ingen vil være, som det vil interessere at jeg en en gang har været til. Så når det er ens virkelighed, drejer det sig for mig alene om hvor meget jeg kan få ud af livet i levende live, som single og ingen andre end mig selv at sørge for. Herunder alt for sjældne FKK ture, men jeg komme jo heller ikke i nærheden af at bruge de penge til formålet som Nille og Frej gør - men det hjælper da lidt at jeg ikke har børn der koster Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 5. September, 2014 af Rejsenetvaerk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 6. September, 2014 AT være gift er endnu dyrere. At have husdyr er dyrt. At rejse meget er hundedyrt. At købe dyre vine til maden er en unødig luxus. Jeg ser ingen logik i at gøre alle livets glæder op i penge. Der er folk der bruger flere penge på biler på 18 år eller dyre huse i samme tidsrum. Jeg kigger ikke på ungen og siger : "du skal lige vide, at du er pissedyr". Det er en ligegyldig betragtning, synes jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 6. September, 2014 Gud sad en dag i himlen og så temmelig træt ud. Skt. Peter gik hen til ham og foreslog at han skulle tage på ferie. "jamen hvor skal jeg tage hen?" sagde Gud Hvad med jorden, det er sådan et hyggeligt sted ! Der skal jeg ikke ned, svarede Gud. Jeg var dernede for 2000 år siden, knaldede en lille jøde og de snakker om det endnu. Så jomfrufødsel ? Nej Nej Var Jesus ikke også Guds søn ? Så må det jo ligesom være Gud der er faderen ? Jævnfør min beretning, der er 100% autentisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. September, 2014 (edited) Hæhæ Ommeren. Bibelen har et forklaringsproblem her. Det er lige her, de troende siger, at hvis noget ikke kan forklares, er det netop et bevis på Gud. Ellers behøvede vi jo ikke at tro. Jeg tager hatten af for Netværkets tanker og beslutning om, hvordan livets ende skal være. Engang, da jeg på universitetet var til en time i anatomi, fortalte min lærer, at han i sit eget studium havde hevet et hoved op af "kramkisten", og med den karakteristiske vorte på kinden kunne genkende sin gamle, forhadte biologilærer. Konstateringen ledsagedes af en kommentar om, at "sådan havde jeg altid ønsket mig ham". Ja, bål, som jeg ikke kan lide, eller orme, som kilder nederdrægtigt, så tror jeg nok, at jeg undgår "videnskaben" i denne omgang. Redigeret 6. September, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 7. September, 2014 Og hvor er det så bare vidunderligt, at alt det de kære små giver retur, slet, slet ikke står mål med selv det pureste guld... Men jo, de koster da lidt - men til gengæld får du en kærlighed og ægthed, der ikke findes større i dette liv... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg