Hop til indhold
Rejsenetværk

6-9-årige er hundedyre

Recommended Posts

6-9-årige er hundedyre

Et barn koster én mio. kr. de første 18 år. Se her, hvad der er dyrest.

http://epn.dk/privat/ECE6999651/6-9-arige-er-hundedyre/

Av, av av - godt jeg ikke har børn :eek:

Hvis I nu lever sammen med en kvinde hvor det biologiske ur tikker, og lysten til at få børn måske ikke er lige stor hos begge, så print lige den artikel og gem den ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejse man får børn af andre årsager, ikke pga. økonomien,

forældrene skal nok klare det på en eller anden måde, man bruger bare mindre penge på sig selv, når man har børn og de er små, man prioriterer automatisk barnet !

Barnet giver dig glæder som du ikke kan købe for penge. Så udgifterne til barnet bør man ikke gøre op i kroner og øre, selv om det er mange penge, du har sikkert også kostet dine forældre en formue i sin tid :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, børn er hundedyre, men husk hvad de giver tilbage:

I starten får du den ubetingede kærlighed (børn elsker næsten altid deres forældre, også selvom disse er nogle sataner)

Du får en fremtid (og nogle, der forhåbentligt financierer samfundet, så der kan tages hånd om dig når du bliver gammel og syg)

Du får en masse gode oplevelser

Du får (forhåbentligt) en flok børne- og oldebørn

Du får sandsynligvis søde svigerbørn

Jo, jeg synes det har været en god investering.

Venligst OT

far, farfar og morfar til 3 børn, og otte børnebørn.  :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer fra en gård, hvor jeg aldrig har gået i førskole institution, og hvor vi var nærmest selvforsynende ved gårdens egen produktion, så i sammenligning med dagens udgifter til børn tror jeg at jeg og mine 2 brødre var billige i drift.

Og så udgjorde man jo også en arbejdskraft på gården, efter egnethed i forhold til alder og evner, eller mangel på samme - det var ikke nogen dårlig opvækst når vi taler nutidens curlingbørn.

At jeg så nok faldt temmelig meget udenfor miljøet, tror jeg ikke at familien altid var glade for, men jeg tog selv affære her på ved at flytte til København, så snart det lod sig gøre, og her er jeg forblevet siden - heldigvis :)

Vi lærte pengenes værdi, og respekt for penge i en tidlig alder.

Længe før vi blev voksne forstod vi at penge skulle man arbejde for, og for at arbejde og samfund kunne fungere lærte vi tidligt at udfylde vores plads, og om ret og pligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, Netværk. En mio svarer jo til en hel del FKK-ture.

Jeg vil gerne give en mio. for at få et barn og se det vokse op, men jeg vil ikke bruge en mio. – eller årlige 55.000 – på germanske ridderrejser.

Sådan har vi forskellige prioriteter her i livet. Og det har jeg det fint med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hr. Bond,

Nej er det ikke over 8 år?

Gudvære lovet der er længe til endnu  :D

5 eller 8 er ret vigtigt. Det betyder om der er 10 eller 7 år til du må have din seksuelle debut. :eek:  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne give en mio. for at få et barn og se det vokse op, men jeg vil ikke bruge en mio. – eller årlige 55.000 – på germanske ridderrejser.

Er så enig så enig.

Nogle gange kan jeg også undre mig over hvor folk får alle de penge fra. Ved godt der er tale om singler, men alligevel.

Synes sgu jeg har en OK løn, men kunne ikke forstille mig hvordan jeg skulle få råd til den slags udskejelser. Men det er jo en anden diskussion.

Del dette indlæg

Link til indlæg

5 eller 8 er ret vigtigt. Det betyder om der er 10 eller 7 år til du må have din seksuelle debut. :eek:  :mrgreen:

Kære hr. Bond

Man har før hørt om jumfru føsler, den syntes jeg på et tidspunkt lød attraktivt, indtil jeg kom til at tænke på hvor meget vås jumfru Maria må høre på i døgndrift, og så i flere århundreder.

Det der med Derby er det ikke noget med trav? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære hr. Bond

Man har før hørt om jumfru føsler, den syntes jeg på et tidspunkt lød attraktivt, indtil jeg kom til at tænke på hvor meget vås jumfru Maria må høre på i døgndrift, og så i flere århundreder.

Det der med Derby er det ikke noget med trav? ;)

Jeg kan slet ikke se noget attraktivt i jomfrufødsler, Jomfru Maria eller ej. Tænk på hvad man går glip af :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ene udelukker ikke det andet :P

Du bruger ved lidt guld på din terapeut ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er så enig så enig.

Nogle gange kan jeg også undre mig over hvor folk får alle de penge fra. Ved godt der er tale om singler, men alligevel.

Synes sgu jeg har en OK løn, men kunne ikke forstille mig hvordan jeg skulle få råd til den slags udskejelser. Men det er jo en anden diskussion.

Jeg troede 007 havde masser af dyre biler, kvinder og penge...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hr. Bond,

Nej er det ikke over 8 år?

Gudvære lovet der er længe til endnu  :D

Rejse nævner at kun børn mellem 6-9-årige er hundedyre, de bliver billigere med tiden...

Cherie er du også dyr i drift, du skal jo udstyres med en kælder fyldt med legetøj hæhæ :lol:

Du skal også udstyres med nogle legekammerater (læs. slaver) :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skylder måske at præcisere, at jeg allerede har et barn.

Det (Lille x?) er næsten halvvejs oppe i forløbet mod de 18 og dermed også mod den udmeldte mio.

Tænk, det har jeg faktisk ikke mærket, for udgifterne er løbende, så det mærker man ikke i dagligdagen. Først når man sidder og gør kassebonerne op i 18-årsalderen – med hjælp fra kyndige sociologer.

Og så kan det sgu' til den tid være lige meget, for man klarede jo at betale for barnet alligevel.

Samtidig fik man vished for, at der var en kær person, som med tidens fylde kunne sørge for ens ligfærd.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ene udelukker ikke det andet :P

Du bruger ved lidt guld på din terapeut ...

Næh, din lille uartige dreng. Det gør det skam ikke :P :P :D.

Vel bruger jeg guld på min terapeut, men så længe jeg har overskud på det månedlige budget til dette samt også kan lægge lidt til side til opholdet hos Forstanderinden, så går det sgu' nok.

Alt i alt ganske godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hov, er der indregnet børne penge ?

Der er jo også diverse tilskud hvis man er enlig.

Endnu bedre hvis man er på offentlige ydelser, så har man jo ret til en lejlighed af en vis størrelse osv.

Jeg kender da til nogen med børn der for så mange forskellige ydelser, at de ikke bestemt ikke mangler noget.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan slet ikke se noget attraktivt i jomfrufødsler, Jomfru Maria eller ej. Tænk på hvad man går glip af :D

Ja Josef blev godtnok snydt der.........og han er heller ikke nævnt så meget i bogen, så sig lige Narre Fi**e hva!! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...