Hop til indhold
Pigeforskeren

Sex-party hos Seduction Girls

Recommended Posts

(jeg er ny her, så prøver jeg sådan)

Juli 2013

Sexparty hos Seduction Girls.

Jeg er inden for det sidste års tid kommet nogle gange hos Seduction Girls, hvor jeg har besøgt en syv otte forskellige piger. Da man i vinter annoncerede et sexparty, blev jeg nysgerrig, og da jeg ved sommer-partyet havde mulighed for at kunne deltage, meldte jeg mig til. En dag betalte jeg depositum til en af telefonpigerne og forhørte mig lidt om, hvordan det ville være. – Hun havde været til stede ved flere partyer – jo, sagde hun, der er høj stemning.

Torsdag eftermiddag oprandt, og jeg trillede til Rødovre. Jeg blev vist ind i det første rum, hvor  andre mænd ventede. Efterhånden blev vi ledt ud i baghuset, hvor der fandtes nogle garderobeskabe samt en vist nok nyanskaffet gynge midt i lokalet. Vi betalte resten af adgangsbilletten til telefonpigen, hvorefter vi klædte om fra almindelig beklædning til håndklæde. Så gik vi tilbage og fordelte os lidt tilfældigt i de to lokaler med de store senge. Ud fra det annoncerede program troede jeg, at man ville begynde med lidt fælles strip-underholdning, og måske ville Miss Lulu optræde med sine berømte sprøjteorgasmer.

Sådan var det nu ikke. Lidt efter kom pigerne og fordelte sig ligeledes i de to lokaler og hilste på. Jeg havde i øvrigt ikke tidligere besøgt nogle af dagens fire optrædende piger. I lokalet, hvor jeg befandt mig, kom Miss Lulu og Michella ind. De kravlede op på sengen og begyndte med lidt lesbisk legen med hinanden. Festen var begyndt. Nogle af fyrene kravlede også op på sengen. Min private optælling senere sagde, at der var tolv mand til stede (nogle var vist ikke dukket op), så det betød altså i snit tre mand pr. pige. Jeg vil ikke påstå, at der på dette tidspunkt var høj stemning. Stemningen var nærmest – og bogstavelig talt – famlende. Alle forsøgte at få en form for kontakt med noget af pigerne. Der blev slikket en del på pigerne, der kom kondomer på, - pigerne slikkede på nogle pikke, og nogle af fyrene, som mente sig klar, fik efterhånden bragt sig i stilling med en pik i en skede. Jeg befandt mig siddende på sengen under Lulus store bryster, medens hun nærmest stod med enden skudt bagud, og en anden fyr var i gang med at kneppe hende bagfra. Det hævede stemningen en del, - Lulu er ikke lydløs, når hun tager fat. På et tidspunkt følte jeg noget vådt på det ene ben. Jeg tænkte: Står han og sprøjter sperm på mig? – Men fandt ud af, at sådan var det naturligvis  ikke. Hans pik var jo også stadig inde i Lulu. Nej, det var en af Lulus sprøjteorgasmer, jeg var blevet ramt af. Det var nærmest en slags dåb. Nu var jeg indviet.

Personerne skiftede rundt mellem hinanden. Lidt senere befandt jeg mig oven på Lulu, og vi tog os en gang almindelig solid knep. Alle fire piger var som nævnt nye for mig, og jeg forsøgte at bruge alle sanser for at kunne huske detaljer. Under knepperiet kunne Lulu og jeg sludre lidt om dette og hint. Hendes blonde frisure lyste op, hendes store bryster kunne man ikke se uden om, og hendes hoftebevægelser kørte.

Michella stod nu mest med fødderne på gulvet foroverbøjet hen over sengekanten og med enden tilgængelig. En del fyre stod i halvkreds omkring hende og varmede op, og på skift tog de hende bagfra. Jeg stillede mig i køen og konstaterede, at Michellas skede var stram, så der skulle lidt ekstra tryk på for at trænge ind i hende. Medens hun lod sig betjene af fyrene bag sig, havde hun hænder og mund fri til at kunne betjene en fyr,der sad på sengen foran hende. Det kørte. – I øvrigt: Når man skifter pige, skifter man selv kondom. Det har pigerne sjældent tid til i denne sammenhæng. De har hænderne fulde.

Der blev en del vandren frem og tilbage mellem de to lokaler. Jeg gik også lidt på opdagelse, og i det andet rum lå Mille og Martine oppe på sengen. Nu havde jeg lært proceduren. Jeg er åbenbart mest til missionærsex, for efter tur lå jeg først en tid mellem benene på Mille med hendes store dejlige bryster foran mig. I brystvorten på hendes venstre bryst sad en lille ring. Den kunne man lege med med tungen. I hendes clitoris havde hun ligeledes en ring. - Senere lå jeg på Martine. Der tilbragte jeg en del tid. Vi diskuterede hendes bryster, de var ikke så store, men de var meget søde. Især havde hendes bryster nogle store brystvorter, som jeg straks kom til at holde meget af. Hun mente også selv, de var lidt særlige. En rigtig god og vigtig samtale havde vi.

Der var servering i havestuen. Lækker let mad, som ikke lå for tungt. Drikkevarer – vin og vand – efter smag og behag. Man trængte til noget væske. Mændene sad i deres håndklæder og lignede en ungarsk badeanstalt. Pigerne tog tøj på efter behov. De skulle jo nødig gå kolde. Og de skulle også fredes lidt. Og de to telefonpiger / køkkenpiger ikke at forglemme: De havde under første seance flittigt bevæget sig ud og ind af lokalerne dels for at rydde lidt op og ikke mindst for hele tiden at sørge for nye forsyninger af kondomer. Nu kom de her og bar fade med lækker mad ind. - Vejret var også til en spadseretur i haven – nøgen! Jeg fik en snak med Mille, der sad i en havestol med et håndklæde omkring sig.

Så gik vi til anden runde. Pigerne gik indledningsvis til de samme lokaler, og fyrene drysse lidt omkring for at se, hvor der var noget at hente. Jeg overvejede køen omkring Michelle, men jeg opgav den i denne omgang. På et tidspunkt lå hun på ryggen med hovedet ude over kanten af sengen, medens en fyr oppe på sengen slikkede hende ihærdigt mellem benene. Michelles hoved befandt sig svævende mellem et par mandeben. I munden havde hun en stor pik, som hun ihærdigt bearbejdede ved at bevæge sit hoved op og ned. Gode nakkemuskler! Der var lidt rigelig trængsel. Hende besøger jeg på lørdag, vedtog jeg, så kan jeg se nærmere på hende i ro og fred (og det gjorde jeg så). Jeg kravlede op til Lulu. Hun satte sig overskrævs på mig og gav mig en dejlig ridetur.

Der blev ikke talt så meget, fyrene var stadig koncentrede. Pigernes ihærdige slid mærkedes efterhånden. Jævnligt hørte man en af dem spørge efter glidecremen. Den gik på omgang.

Der kom bud fra rummet med gyngen, at Mille lå og ventede på mænd! – Nogle af fyrene var gået i gang med at få gyngen monteret i perfekt stilling. Jeg nåede desværre ikke at se Mille i denne øvelse. Da jeg bevægede mig derud, var Martine hoppet i gyngen. Hun så også rigtig sød ud, som hun lå der. Jeg gik i stilling mellem hendes lår, og vi hyggede igen. Imens lå Mille på sofaen og lavede sprede-ben øvelser med strakte ben.

Det forlød, at der nu var kaffe og kage. Vi mødtes igen i havestuen og evaluerede aftenens hændelser. Der blev kun ytret tilfredshed over hele linien. Man må sige: Sådan noget her bringer folk tæt på hinanden. Der var blevet holdt en god tone alle indbyrdes, og som Lulu sagde: Det var fint, alle nåede vist rundt.

Så var der kun tilbage at hente sine ejendele i garderobeskabene og klæde om fra ingen ting til tøj til at gå på gaden i. Pigerne fik en krammer, og telefonpigerne låste os ud. Man kørte derfra med mange mange tanker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kortehansen har været så venlig at drage min tre år gamle beskrivelse frem til evt. nye læsere. Jeg husker selvfølgelig stadig med glæde mine oplevelser fra den gang. Jeg er desværre forhindret i at deltage denne gang - og så med den besætning af piger - jeg vil tænke på jer alle i de fire timer og være vildt misundelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi guys, I'm a new one around. Would anyone care to tell me a bit more about the sex parties in cph sex clubs. What is the typical age of males attending? Are they always strictly straight, ie. there is nothing bi-sexual on the scene? How planned is it, or does it go more by improvising?

Feel free to answer in Danish, if you like.

Tommy

Del dette indlæg

Link til indlæg

As answer to tomneva.

At the regular parties there is no bi-action between the men. So it is strictly straight between the men. At least I have never experienced any after many parties. But the women do sometimes end up in a bit of lesbian action at times.

But of course men run around with hard ons everywhere and it is group action so if someone is afraid to see other men in action it is not your place...;-)

Usually the age of the men is from 30 and up. There is basically only improvising so no planning except for the food breaks. At private gangbang parties there can be planning involved but I answer now for the clubs parties.  The athmosphere is usually very friendly between everyone and some of us regulars know each other from earlier parties. Some are very social and some are more for themselves. It is an open minded environment and it seems that you either like it a lot or not at all.  

Usually the first time can be a bit overwhelming, even for experienced, but the only way to find out is to try one.

I hope to see you at a party! It is usually awesome!8-)

Hälsningar A

Del dette indlæg

Link til indlæg
kattjakt skrev, for 8 minutter siden:

As answer to tomneva.

...

I hope to see you at a party! It is usually awesome!8-)

Hälsningar A

Thanks for your kind answer, kattjakt! Sounds like fun, and I'm not afraid of men in action, on the contrary ;-), but the fact that it's a total blind date, at least for a first-timer, troubles me a little. I'm not a gay, but it would be fun to have three- or four-some with other guys and a girl, if the chemistry is right between the guys as well. So it should be specifically a gang-bang party where that would happen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

At the sex parties there are usually a number of men in action on one woman at the same time. So a sex party is probably what you are looking for. It is like a gangbang party just the difference that there are more than one or two women there. Hope to see you somewhere! 

Best regards!/A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...