Hop til indhold
Femfeet

Milf og hund

Recommended Posts

Hehe forvent en masse "forskellige" svar. Jeg kan allerede se forargelsen udpenslet hos mange brugere herinde. Jeg tror personligt annoncer er fake. Måden den er skrevet på, de stavefejl der er, og billeder betales over mobilepay vækker også en alarmklokke(mere end nem måde at scamme på, og det er sammenholdt med annoncens udforming for mig en indikation af at den er fake).

Tror næppe nogen i Dagens Danmark, tør at lave denne slags annoncer uden at blive slagtet af gud og hver mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at der mangler et billede af hunden i annoncen, tænk hvis det er en grim hund :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes at der mangler et billede af hunden i annoncen, tænk hvis det er en grim hund :D

- og alder. Tænk, hvis den er tussegammel ;-)

allo allo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Specielt denne sætning i annoncen lyder spøjs. 

"Billede af mig og hund u. ansigt 30.- kr./styk. Ja du har sikkert nok ret, derfor.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Mvh. TMM2000
Redigeret af talk2us.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Specielt denne sætning i annoncen lyder spøjs. 

"Billede af mig og hund u. ansigt 30.- kr./styk. Ja du har sikkert nok ret, derfor.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Mvh. TMM2000

Den skulle jo nødig genkendes på gaden  :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da altid noget de ikke arbejder med falske billeder *G*

Af en laber Golden Retriever...og så er det en lille grim Dansk-Svensk Gårdhund (Kvik).

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og tænk hvis det er en kamphund, man skal ligge og brydes med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest identity47

Skal ikke kunne sige om den er rigtig, men billedet på annoncen svarer til et profilbillede på en profil på scor.dk - fræktpar30/37 - de er vist også på forum chatten engang imellem, men om det er dem eller blot en fyr, der har kopieret deres billeder skal jeg ikke kunne sige.

Gætter nok på det sidste

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...