Hop til indhold

Milf og hund

Featured Replies

Skrevet

Hehe forvent en masse "forskellige" svar. Jeg kan allerede se forargelsen udpenslet hos mange brugere herinde. Jeg tror personligt annoncer er fake. Måden den er skrevet på, de stavefejl der er, og billeder betales over mobilepay vækker også en alarmklokke(mere end nem måde at scamme på, og det er sammenholdt med annoncens udforming for mig en indikation af at den er fake).

Tror næppe nogen i Dagens Danmark, tør at lave denne slags annoncer uden at blive slagtet af gud og hver mand.

Skrevet

Hi hi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hun er "måske" den nye Cupcake ;)

Redigeret af asspassion

Skrevet

Jeg synes at der mangler et billede af hunden i annoncen, tænk hvis det er en grim hund :D

Skrevet

Jeg synes at der mangler et billede af hunden i annoncen, tænk hvis det er en grim hund :D

- og alder. Tænk, hvis den er tussegammel ;-)

allo allo

Skrevet

Specielt denne sætning i annoncen lyder spøjs. 

"Billede af mig og hund u. ansigt 30.- kr./styk. Ja du har sikkert nok ret, derfor.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Mvh. TMM2000

Redigeret af talk2us.dk

Skrevet

Specielt denne sætning i annoncen lyder spøjs. 

"Billede af mig og hund u. ansigt 30.- kr./styk. Ja du har sikkert nok ret, derfor.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Mvh. TMM2000

Den skulle jo nødig genkendes på gaden  :ph34r:

Skrevet

Da altid noget de ikke arbejder med falske billeder *G*

Af en laber Golden Retriever...og så er det en lille grim Dansk-Svensk Gårdhund (Kvik).

:-)

Skrevet

Og tænk hvis det er en kamphund, man skal ligge og brydes med.
Skrevet

Skal ikke kunne sige om den er rigtig, men billedet på annoncen svarer til et profilbillede på en profil på scor.dk - fræktpar30/37 - de er vist også på forum chatten engang imellem, men om det er dem eller blot en fyr, der har kopieret deres billeder skal jeg ikke kunne sige.

Gætter nok på det sidste

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.